انهدام باند شبکه‌ای سارقان زورگیر در کرج

منبع: برترین ها

43

1400/5/9

16:52


فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند ۱۸ نفره سارقان زورگیر که در البرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، خبر داد.

مهر: فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند ۱۸ نفره سارقان زورگیر که در البرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه "کرج-قزوین" در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ‌هایی از اعضای یک باند شبکه ای سرقت که در البرز و استان‌های همجوار با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت می‌کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی ۴ تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، اظهار داشت: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان‌های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند.

سردار محمدیان با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان این پرونده، یادآور شد: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان خاطر نشان کرد: پلیس با توانمندی که کسب کرده مجرمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان دلیل زمان بر بودن دستگیری اعضای این باند را شبکه ای بودن فعالیت و تعداد بالای اعضای آن عنوان و بیان داشت: به مجرمان و سارقان هشدار می‌دهیم که بالاخره در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار خواهند شد و شکی در این موضوع نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو