جانی دپ امبر هرد

«جانی دپ» در یک مورد نادر از منازعات حقوقی با همسر سابقش «امبر هرد» پیروز شد. هرد پیش‌تر اعلام کرده بود که ۷ میلیون دلار دریافتی پس از جدایی از دپ را در سال ۲۰۱۶ صرف امور خیریه و اهدا به «اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا» (ACLU) «بیمارستان کودکان لس‌آنجلس» کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با این حال، «اندرو کالدکات» وکیل دپ مدعی است که این امر خیر «یک دروغ فریب‌کارانه و محاسبه‌شده» بوده که «از همان ابتدا موازنه تقابل با آقای دپ را به هم زده است.»

این وکیل علاوه بر این می‌گوید بیمارستان کودکان لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۹ به مشاور دپ نامه نوشته و به اطلاع آن‌ها رسانده است که هرد تاکنون هیچ مبلغی به بیمارستان اهدا نکرده است.

با صدور فرمان قاضی نیویورکی، حالا اسناد مرتبط با «اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا» منتشر خواهند شد و تأیید خواهند کرد که آیا هرد مبلغی به این سازمان اهدا کرده است یا نه.

«بنجامین چو» وکیل دیگر دپ در مصاحبه با «یو‌اس‌ای تودی» می‌گوید ستاره «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) از این تصمیم دادگان «بسیار خشنود» است.

پاییز گذشته دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود شکست خورد و به دنبال آن از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) برادران وارنر کنار گذاشته شد.

هرد فوریه گذشته ادعا کرده بود که از نظر مالی مستقل از دپ بوده و «تمامی مبلغ دریافتی از توافق جدایی را صرف امور خیریه» کرده است.» قاضی «اندرو نیکل» هنگام صدور حکم شکایت دپ از نشریه «سان» با یادآور شدن این مبلغ اهدایی گفته بود: «اهدای ۷ میلیون دلار به خیریه به ندرت از فردی که پول‌-پرست است سر می‌زند.» وکلای نشریه «سان» ادعای وکلای دپ را رد کرده و در آن زمان گفتند که این مبلغ قرار بوده طی ۱۰ سال پرداخت شود. «ایلین بردهافت» وکیل هرد رسماً اعتراف کرده است که این بازیگر برخلاف ادعای قبلی‌اش هزینه‌های دریافتی پس از جدایی از دپ را به مراکز خیریه اهدا نکرده است.

به دنبال اخراج محترمانه دپ از «جانوران شگفت‌انگیز ۳»، هواداران او با به راه انداختن پتیشن‌هایی خواستار اخراج «امبر هرد» از دنباله «آکوامن» (Aquaman and the Lost Kingdom) شدند. اما «پیتر سفران» تهیه‌کننده این فیلم هفته گذشته گفت که توجهی به این درخواست‌ها نمی‌کند.