تدریس آنلاین

آموزش آنلاین در سال‌های اخیر رشد فراوانی داشته است. گسترش ابزارهای ارتباطی و افزایش سرعت اینترنت، این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند فارغ از آموزش‌های کلاسیک که با حضور در آموزشگاه‌ها فیزیکی در سطح شهر محقق می‌شد، در منزل یا محل کار و تنها از طریق اینترنت مباحث موردنیاز خود را فراگرفته و تخصص‌های مختلف را کسب نمایند.

«فرادرس» به‌عنوان یکی از پیشروترین وب‌سایت‌های ایرانی در زمینه آموزش آنلاین، سهم بسزایی در ارائه آموزش‌های آنلاین با موضوعات مختلف داشته است. در طی سال‌های اخیر، بسیاری از کاربران توانسته‌اند با فراگیری تخصص‌های مختلف از این وب‌سایت کسب‌وکارهای شخصی خود را راه‌اندازی نمایند و یا در شرکت‌های معتبر مشغول به کار شوند.

اما در کنار ارائه گسترده‌ترین مباحث آموزشی برای دانشجویان و متقاضیان، همواره نیاز به حضور برترین مدرسان از سراسر کشور نیز وجود داشته است. مدرسینی که در نقاط مختلف ایران ساکن هستند و در حوزه تخصصی که به تدریس می‌پردازند همواره رضایت دانشجویانشان را به دست آورده‌اند.

«فرادرس» با جذب معتبرترین مدرسان از سراسر کشور فرصت مغتنمی در اختیار آنان قرار داده تا بتوانند از طریق تدریس آنلاین در این وب‌سایت هم از لحاظ مادی تأمین شوند و همچنین از جنبه اعتباری جایگاه خود را ارتقا ببخشند. در ادامه مطلب قصد داریم به مزایایی که مدرسان در همکاری با وب‌سایت «فرادرس» کسب خواهند کرد بپردازیم.

درآمد ثابت و پایدار:

یکی از مزیت‌های استخدام در فرادرس، امکان کسب درآمد از بخشی از میزان فروش آموزش هایی است که در تولید آن مشارکت داشته است. در واقع، مدرس پس از برگزاری دوره آنلاین در مباحث مختلف، چنانچه مراجعه کنندگان به وب‌سایت آن آموزش را تهیه و قصد استفاده از آن را داشته باشند، بخشی از هزینه خرید آموزش به مدرس پرداخت خواهد شد که این روند مادام العمر می باشد. بر همین اساس، اگر محبوبیت مبحث آموزشی افزایش یافته و سبب فروش بیشتر محصول شود، مدرس برای همیشه بخشی از سود حاصل از فروش محصول را دریافت خواهد کرد که منبع درآمد قابل توجهی خواهد بود.

این مزیت مخصوصاً در هنگام همکاری بلندت مدت بسیار ارزشمند خواهند بود چراکه در طول سال همواره دانشجویان یا افرادی که جویای کار هستند و قصد ورود به بازار کار را دارند، نیاز به گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف خواهند داشت و این به معنای تهیه بسته آموزشی مذکور و ذی‌نفع شدن مدرس از این خریدها خواهد بود. خریدهایی که هرگز متوقف نشده و در طول سال بارها تکرار خواهند شد چراکه نیروی کار همواره در حال جایگزین شدن است و نیروی کار تازه نیز نیازمند کسب دانش خواهد بود.

تدریس آنلاین

امکانات تدریس و تجهیزات موردنیاز:

خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در زمینه تأمین تجهیزات تدریس در فرادرس انجام شده و دراین‌خصوص برای مدرسان، ابزارهای موردنظر از جمله میکروفن و امکانات تصویربرداری مهیا شده که در اختیارشان قرار خواهد گرفت تا کوچک‌ترین نگرانی از بابت کیفیت تدریس نداشته باشند. همچنین مدرسین می‌توانند به‌راحتی از استودیوهای ضبط فرادرس استفاده نمایند که به‌منظور تولید محتوا در نظر گرفته شده است. به‌این‌ترتیب، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدرسان که کیفیت خروجی مباحث آموزشی‌شان است در اینجا برطرف شده و تمامی آموزش‌ها با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.

به‌این‌ترتیب یکی از بزرگ‌ترین دغدغه و نگرانی‌های مدرسان که کیفیت خروجی آموزش آنلاینشان است در اینجا کاملاً برطرف شده است.

کسب اعتبار از طریق تدریس:

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مدرسان در سراسر کشور، افزایش اعتبار و ارتقا جایگاهشان است. به جهت اینکه مخاطبین «فرادرس» ساکن مناطق مختلفی در ایران هستند، مدرسان این فرصت را خواهند داشت تا بازه گسترده‌ای از مخاطبین را در سراسر ایران را به خود جذب کرده و در رقابت با همکارانشان که در یک جغرافیای مشخص و محدود به فعالیت می‌پردازند، به موفقیت بیشتری دست پیدا کنند. در واقع مدرسان خواهند توانست پس از همکاری با «فرادرس» در سراسر ایران شناخته شده و نام خود را به‌عنوان یک بِرند آموزشی برتر در محافل مختلف مطرح نمایند.

تدریس در «فرادرس» این امکان را در اختیار مدرسان نیز قرار خواهد داد که باتوجه‌به گستردگی کاربران و تسهیل در امکان دیده‌شدن در ابعاد وسیع، بتوانند جای پای خود را در آموزشگاه و حتی دانشگاه‌ها تثبیت نمایند و مدیران مختلف را برای استخدامشان تحت تأثیر قرار دهند.

تدریس آنلاین

مدرسین برتر آموزش آنلاین:

بسیاری از اساتید برجسته در «فرادرس» به تدریس می‌پردازند که باعث می‌شود آموزش‌های شما در کنار این اساتید برتر قرار بگیرد و علاوه بر رزومه ارزشمندی که ایجاد خواهد شد، از مزایای فروش بالاتر دوره آموزشی نیز برخوردار شود. از میان این اساتید می‌توان به جناب فرشید شیرافکن اشاره که بیش از 80 عنوان آموزشی را به ثبت رسانده و یا جناب امید زندی که بیش از 175 عنوان آموزشی از ایشان به ثبت رسیده که با رضایت حداکثری همراه بوده‌اند. تعداد بالای دانشجویان این اساتید نشان‌دهنده کیفیت برتر آموزشی آن‌هاست.

«فرادرس» به‌عنوان مرکز تخصصی آموزش‌های دانشگاهی و نرم‌افزاری در ایران شناخته می‌شود که آموزش‌های فراگیر و گسترده‌ای را تهیه و منتشر کرده است. بسیاری از مباحث در حوزه‌های مختلف در این وب‌سایت به طور کامل و تخصصی تدریس شده و میزان رضایت پذیری کاربران از آموزش‌پذیری در این وب‌سایت همواره عالی و قابل‌توجه بوده است.

«فرادرس» با تبلیغات گسترده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های گوناگون از جمله تبلیغات کلیکی کاپریلا انجام داده، هر روز طیف وسیعی از مخاطبین جدید را به خود جذب می‌کند که این روند همواره تصاعدی بوده است.

شما دیگر برای کسب آموزش نیازی به حضور در کلاس‌های حضوری ندارید بلکه می‌توانید با آموزش های آنلاین فرادرس دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های معتبر را به منزل، محل کار و یا هر نقطه دیگری که مدنظر شماست بیاورید و از تجربه آموزش آنلاین لذت ببرید و تبدیل به یک متخصص تمام‌عیار شوید.