سرتیپ کیومرث حیدری در چهارمین دوره جشنواره مالک اشتر و در جمع مسوولان اشراف یگان‌های اداره عقیدتی سیاسی این نیرو که در تهران و بصورت دور سخنی در تمامی نقاط کشور برگزار شد، گفت: نگاه به اشراف باید نگاه تعصبی و تعهدی باشد. نگاه تعهدی به اشراف این است که باید این موضوع مهم را بصورت نگاه به فروع دین دانست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه اشراف از نگاه فرماندهی معظم کل قوا بسیار مهم است افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های تدوین شده در نیروی زمینی ارتش در قالب طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای»  است و برابر مطالبات معظم‌له انجام می‌شود.

هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی را از پایه‌های مهم مبانی اشراف است

حیدری هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی را از پایه‌های مهم مبانی اشراف خواند و گفت: رابطه فرهنگی فرماندهی با عقیدتی سیاسی موجب شده است که نیروی زمینی همواره در بالاترین سطح اشراف قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌های مهم نزاجا طرح لبیک ۲۲ است که در این طرح به موضوع مهم سربازی و کارکنان وظیفه اختصاص داده شده است. از جمله دغدغه‌های فرمانده معظم کل قوا موضوع سربازی است که برنامه‌های مطلوبی را در این طرح تدوین کرده‌ایم که باید تلاش کنیم تا در حوزه سربازی آنچه را که مطالبه معظم‌له است برسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به طرح انصار نزاجا خاطرنشان کرد: طرح انصار نیروی زمینی ارتش تنها مرجع حل مشکلات کارکنان در یگان‌های نیروی زمینی ارتش است. این طرح تدوین شده است تا کارکنان به‌راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح کرده و مسئولین نیز وظیفه دارند در جهت حل مشکلات کارکنان تمام توان خود را به‌کار گیرند.

امنیت آسمان کشور نتیجه اقتدار پدافند هوایی است

سرتیپ دوم نصرالله هوشمند ضمن ارزیابی توان و آمادگی رزمی ایستگاه رادار بم و یگان‌های زیرمجموعه آن، در جمع کارکنان این رادار گفت: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت مثال‌زدنی کشور عزیزمان نتیجه زحمات کارکنان جان بر کف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

دغدغه مهم رهبر انقلاب از زبان فرمانده نیروی زمینی ارتش /امنیت آسمان کشور نتیجه اقتدار پدافند هوایی است

بنا به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در ادامه با بیان اینکه نتیجه اقتدار پدافند هوایی، آسمان امن کشور است، افزود: براساس قدرت پدافند هوایی است که دشمن به خود اجازه نمی‌دهد با وجود برتری‌هایی که البته به زعم خود در حوزه تجهیزاتی دارد، نگاه چپی به آسمان میهن عزیزمان داشته باشد.

هوشمند با تبریک دهه ولایت و امامت و همچنین عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: همه ما باید حضرت علی (ع) را در تمامی شئونات زندگی اعم از دینی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و نظامی سرمشق و الگوی خود قرار دهیم چرا که آن امام همام دارای یک شخصیت ممتاز و نمونه بودند.

اشراف، مرجع تصمیمات بزرگ در سطح کشور است

سرتیپ محمد اکرمی‌نیا در چهارمین جشنواره مالک اشتر و در جمع مسوولین حوزه اشراف اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: هدف از اجرای برنامه اشراف فرماندهی، تامین اطلاعات مورد نیاز و به موقع، برای تصمیم‌گیران، فرماندهان و در نهایت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است تا بتوانند به موقع و در کمترین زمان، بهترین تصمیم اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت اشراف در سطح کشور و نیروهای مسلح افزود: اشراف با بررسی مشکلات سازمانی و اصلاح آن مشکلات باعث بهبود عملکرد سازمان‌ها خواهد شد.

اکرمی‌نیا تصریح کرد: اشراف موجب اثربخشی برنامه‌ها از طریق سنجش میزان تحقق اهداف برنامه‌ها می‌شود، با توجه به شرایط تحریم‌ها و برخی از مشکالات در کشور، با جمع‌آوری به موقع و دقیق اطلاعات در حوزه اشراف صرفه‌جویی در منابع را شاهد خواهیم بود.

دغدغه مهم رهبر انقلاب از زبان فرمانده نیروی زمینی ارتش /امنیت آسمان کشور نتیجه اقتدار پدافند هوایی است

وی با تاکید بر اثربخشی برنامه‌ها و تاثیر آن در رسیدن به اهداف تاکید کرد: اثربخشی در مدیریت این است که باید اشراف دقیقی نسبت به برنامه‌ها داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امروز سرعت عمل توام با دقت در شتاب تحولات بسیار با اهمیت است، افزود: امروز منطقه، نظام بین‌الملل و مسائل داخلی کشور به سرعت در حال رخ دادن رویدادها هستند ما نیاز داریم که در لحظه برای انجام برنامه‌ها تصمیم‌گیری درست گرفته و برای این تصمیم‌گیری نیاز به اطلاعات داریم که این اطلاعات توسط اشراف دریافت می‌شود.

اکرمی‌نیا به موضوع مهم موقعیت حساس ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ما باید تلاش‌های خود را در حوزه فرهنگی افزایش داده و تا جایی که امکان دارد نارضایتی‌های داخلی را برطرف کنیم، امروز دشمن برنامه‌ریزی‌های بسیار هدفمندی را در حوزه نارضایتی‌های داخلی کشور در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به موج‌سواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مسائل داخلی کشور و منطقه تاکید کرد: امروز دشمن از بستر فضای مجازی به عنوان مهمترین ابزار در جهت نیل به اهداف خود استفاده می‌کند و هدف آنها نیز نشانه گرفتن به اصل نظام است.