سفر به اتریش و دانستنی های ضروری درباره اقامت و هزینه ها

سفر به اتریش و دانستنی های ضروری درباره اقامت و هزینه ها


منبع: آرگا

75

1400/5/9

21:12


راهنمای سفر به اتریش در این مقاله می تواند اطلاعات گردشگری مناسبی را در اختیار شما علاقه مندان قرار دهد این کشور در شمار کشورهای پر خرج برای سفر است بنابراین باید با تخمین هزینه های خود و صرفه جویی در آن ها سفری راحت و کم هزینه داشته باشید. در این بخش اشاره می کنیم که چگونه در هزینه های خود کاهش داشته باشید.

اتریش کشوری با جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیبا است ک هر ساله از سوی گردشگران و علاقه مندان زیادی مورد توجه است این کشور توریستی یکی از کشورهای پر متتقاضی برای گشت و گزار است به همین دلیل دریافت ویزای این کشور کار دشواری است و برخی می گویند ناممکن است. این کشور زیبا در قاره اروپا واقع شده است و با طبیعت ناب و بکر خود بسیار مورد توجه است این منطقه دارای مراتعی بسیار سرسبز، کوه های سر به قلک کشیده، دره های عمیق، خانه های تاریخی با معماری زیبا می باشد در سفر به کشور اتریش شما تجربه های جدیدی کسب می کنید و با یکی دیگر از زیباترین کشورهای دنیا آشنا خواهید شد. در این بخش اطلاعات گردشگری جامعی را درباره این منطقه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و شما می توانید با بررسی هزینه های احتمالی در طی این مسافرت یک برنامه ریزی درست برای خود داشته باشید بسیاری از جهانیان این کشور را مهد فرهنگ و تاریخ دنیا می دانند بنابراین این کشور دارای جاذبه های تاریخی زیادی است که البته بازدید از آن ها رایگان است بنابراین بخشی از هزینه های شما عملا کاهش می یابد بنابراین در برنامه خود بازدید از این بناها را قرار دهید.

راهنمای سفر به اتریش:

کشور اتریش کشوری پر جاذبه در دنیا است که به عنوان مهد موسیقی و قلعه های تاریخی دنیا شناخته می شود همه گردشگران این کشور را با وجود قلعه های عظیم آن که دارای معماری گوتیکی هستند به خاطر می آورند. این کشور دارای ساختمان های لوکس  مدرنی است که در سال های اخیر ساخته شده اند این ساختمان ها نیز به نوعی نشان دهنده هنر معماری در این کشور می باشند. هر ساله با برگزاری فسیتوال های گوناگون این کشور پذیرای مهاجران زیادی از نقاط مختلف دنیا است از سویی این کشور به عنوان مهد موسیقی دنیا نیز شناخته می شود این مورد یکی دیگر از امتیازاتی است که موجب شده گردشگران زیادی به این منطقه بیایند. زیباترین مکان های دیدنی اتریش می تواند در جاذبه های تاریخی آن نیز خلاصه شوند این جاذبه های رایگان هزینه های کمتری در طی مسافرت برای شما خواهند داشت.

 

ویزای توریستی اتریش

دانستنی های ضرروی درباره این کشور:

این کشور با تهران فاصله زمانی ۲ ساعت و نیمی دارد و زمان آن ۲ ساعت و نیم از تهران عقب تر است مردمان این کشور به زبان رسمی آلمانی صحبت می کنند در بخش هایی از آن ها مردمان به زبان کرواتی و یا مجارستانی نیز صحبت می کنند. واحد پول رایج در معاملات  این منطقه یورو است در این کشور فرودگاه های مختلفی وجود دارند که از طریق ان ها می توانید وارد این کشور شوید از مهم ترین فرودگاه های بین المللی در کشور اتریش می توان به فرودگاه گراتس، کلاگن فورت، ایسنبروک، وین، لینز و زالتسبورگ اشاره کرد.

شرایط آب و هوایی و اقلیمی که در این کشور حاکم است نسبتا مناسب است این منطقه از آب و هوای معتدل اقیانوسی برخوردار است اغلب تابستان های این منطقه گرم است در برخی از ماه های سال نیز دمای هوا در این منطقه به ۳۵ درجه سانتی گراد می رسد همچنین زمستان های سردی که در این منطقه حاکم است موجب شده تا سفر در این فصل ها برای گردشگران سخت تر باشد. بهترین زمان برای سفر به کشور اتریش فصل تابستان است البته اگر از علاقه مندان به اسکی بازی هستید توصیه می کنیم تا فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید.

جاذبه های اتریش

هزینه های اقامت:

برای بررسی هزینه های سفر ابتدا بهتر است از هزینه های اقامتی شروع کنیم اقامت در این کشور بنا به شهری که انتخاب می کنید و هتلی که در آن اقامت دارید متفاوت است در صورتی که قصد اقامت در هاستل های این کشور را دارید باید شبی ۲۵ یورو در نظر گرفته باشید اتاق های یک تخته در این هاستل ها هزینه های بیشتری برای اقامت دریافت می کنند. هزینه اقامت در یک اتاق یک تخته در هاستل های این کشور ۶۰ تا ۹۰ یورو می باشد همچنین اقامت در هتل های بزرگ و شهرهای بزرگ هزینه های ۲۰۰ یورویی برای اقامت های خود دریافت می کنند.

هزینه خورد و خوراک:

از دیگر هزینه های جاری در طی سفر به اتریش می توان به هزینه های خورد و خوراک و غذا اشاره کرد ضرف غذا در یکی از رستوران های این کشور در سطح معمولی ۳۰ یورو است همچنین برای صرف یکی از وعده های غذایی کامل در یک رستوران مجلل و شیک می توانید ۷۰ یورو پرداخت کنید.

راهنمای سفر به اتریش

هزینه های حمل و نقل:

برای تردد راحت تر در سطح شهر می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید از سویی استفاده از وسایل نقلیه عمومی می تواند مقرون به صرفه باشد اگر قصد اقامت در شهر وین را دارید می توانی از سیستم های حمل و نقل عمومی آن نیز استفاده کنید تراموا، اتوبوس، مترو و قطار از وسایل نقلیه ای هستند که تردد با آن ها نسبتا راحت تر است. استفاده از این وسایل نقلیه بسیار ارزان است و می تواند هزینه های سفر شما را کاهش دهد.

دیدنی های اتریش:

کشور اتریش یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است در این کشور می توانید از جاذبه بی شماری دیدن کنید سفر به کشور اتریش دارای جذابیت های زیادی است و با تجربه های ویژه ای برای گردشگران همراه است. از مهم ترین دیدنی های این کشور می توان به قصر هافبرگ، هال اشتات، سنت آنتون آلبرگ، کاخ شون برون و خانه اپرا اشاره کرد هر یک از این جاذبه ها بازدیدکنندگان خاص خود را دارد. آشنایی با دیدنی های هال اشتات در لینک می تواند شما را با یکی از جاذبه های مهم این کشور آشنا کند.

مسافرت به اتریش

کشور اتریش کشوری خوش آب و هوا و پر جاذبه است به همین جهت از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است این کشور دارای مناظر بکر و بی نظیری است و هر ساله از سوی گردشگران و علاقه مندان زیادی مور توجه است. آشنایی با جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی این کشور می تواند جذابیت های زیادی برای شما داشته باشد که در طی مسافرت خود می توانید با این جذابیت ها بیشتر آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو