طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده


منبع: نیک شو

197

1400/5/9

22:58


طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

سالاد ماکارونی یکی از سالادهای بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد.سالاد ماکارونی می توانید به عنوان پیش غذا یا میان وعده استفاده کنید.و طرز تهیه آن بسیار ساده است و سریع هم درست می شود. در ادامه با طرز تهیه آن آشنا شوید و حتما امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

 

مواد لازم سالاد ماکارونی ساده

خیارشور:  200 گرم

هویج:  2 عدد

ماکارونی : 1 بسته

فلفل دلمه: 1 عدد

نخود سبز پخته: 200 گرم

ذرت شیرین پخته شده: 250 گرم

ژامبون مرغ: 300 گرم

لیمو ترش : 1 عدد

سس مایونز: 500 گرم

روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه و زردچوبه : به مقدار لازم

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

مواد لازم جهت سالاد ماکارونی

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی

1- ابتدا برای پختن سالاد ماکارونی ،قابلمه را مقداری آب کرده و روی شعله های گاز بگذارید تا به جوش بیاد و بعد ماکارونی هارا داخل آن ریخته و بعد نمک ،زردچوبه و روغن زیتون را به آن اضافه کنید .هم بزنید و بعد اجازه دهید تا ماکارونی ها خوب پخته شود.

 

2- سپس ماکارونی که پخته شد را آبکشی کنید و بعد بقیه موادی که آماده کردید مثل نخود فرنگی، ذرت و … را را به ماکارونی اضافه کنید، و بعد هم بزنید. تا مواد یک دست شود.

 

نکته : ژامبون ، فلفل دلمه و خیارشور را به صورت نگینی خرد کنید . و هویچ را هم با دنده درشت رنده کنید.

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

طرز تهیه سالاد ماکارونی

 

طرز تهیه سس سالاد ماکارونی :

ابتدا ظرف مناسبی بردارید و سس مایونز را داخل ظرف میریزیم و بعد فلفل سیاه ،آب لیمو تازه را اضافه می کنیم ( بعضی ها به جای استفاده از سس مایونز از ماست هم استفاده میکنند) بعد خوب هم بزنید تا تمام مواد سس یک دست شود.

 

4- زمانی که سس آماده شد به مواد ماکارونی اضافه می کنیم و بعد خوب مخلوط می کنیم تا کل مواد یک دست شود.سپس سالاد ماکارونی رو داخل یک ظرف در بسته قرار دهید و بعد به مدت یک ساعت در یخچال نگهداری شود.

 

5- در این مرحله شما میتوانید سالاد ماکارونی را تزیین کنید و نوش جان کنید.

 

نکته:

انواع سالاد ماکارونی اریم مثل سالاد ماکارونی با مرغ ،سالاد ماکارونی با سبزیجات، سالاد ماکارونی با قارچ و … شما می توانید هر موادی که دوست دارید به سالاد ماکارونی اضافه کنید . کار خیلی سخت و عجیبی نیست.

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

سالاد ماکارونی

 

نتیجه گیری:

اگر سالاد ماکارونی رو تهیه کردید لطفا از تجربه خود برای ما بازگو کنید .این پیش غذا یا میان وعده رو شما به راحتی می توانید تهیه کنید.و خیلی از افرادی که شاغل هستند می توانند در زمان کمتری تهیه کنید .

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو