رونمایی از بازیگر نقش ملکه الیزابت در فصل پنجم "تاج"/ عکس

منبع: ایران آرت

76

1400/5/9

23:55


ایملدا استاونتون در فصل پنجم و ششم سریال "تاج" در در ملکه الیزابت دوم" ظاهر خواهد شد.

ایران آرت: اولین تصویر رسمی از "ایملدا استاونتون" در نقش "ملکه الیزابت دوم" در فصل پنجم سریال "تاج" (The Crown) نت‌فلیکس رونمایی شد.

در فصل پنجم این سریال پربیننده و پرافتخار نت‌فلیکس، ستاره "هری پاتر" جانشین "الیویا کولمن" شده که در فصل‌های سوم و چهارم این نقش را ایفا کرده بود. استاونتون در فصل ششم و پایانی نیز این نقش را تکرار خواهد کرد.

فیلمبرداری فصل پنجم قرار بود ماه گذشته آغاز شود، بنابراین قسمت‌های جدید تا سال ۲۰۲۲ از راه نخواهند رسید. با این حال نت‌فلیکس در شبکه‌های اجتماعی از اولین تصویر رسمی استاونتون در نقش ملکه رونمایی کرده است.

سریال تاج

به گزارش 30نما، "پیتر مورگان" خالق "تاج"، تابستان سال گذشته نظرش را در مورد پایان یافتن سریال "تاج" با فصل پنجم تغییر داد و اعلام کرد که این مجموعه با فصل ششم به پایان می‌رسد. او در آن زمان گفت: "وقتی در مورد خطوط داستانی فصل پنجم بحث می‌کردیم، به سرعت روشن شد که برای اینکه حق مطلب را در مورد غنا و پیچیدگی داستان ادا کنیم باید برگردیم و طبق برنامه‌ی ابتدایی سریال را با فصل ششم تمام کنیم. باید تأکید کنم که فصل ششم داستان را به زمان حال نزدیک‌تر نخواهد کرد – بلکه فقط به ما اجازه می‌دهد همان بازه‌ی زمانی را با جزئیات بیشتر پوشش دهیم."

"لزلی منویل" در نقش "پرنس مارگارت"، "جاناتان پرایس" در نقش "پرنس فیلیپ"، "الیزابت دبیکی" در نقش "پرنسس دایانا" و "جانی لی میلر" در نقش نخست وزیر "جان میجور" بازی خواهند کرد. فصل پنجم به مصاحبه جنجالی "پرنسس دایانا" با بی‌بی‌سی پرداخته خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو