۱  این نخستین گلات قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران بود. پیش از این هیچ تیمی موفق به کسب پنج قهرمانی پیاپی در مسابقات سراسری نشده بود. از سوی دیگر این نخستین دوره مسابقات فوتبال ایران بود که از ابتدا تا انتها مطلقا بدون تماشاگر برگزار شد. به علاوه پرسپولیس در لیگ بیستم تنها یک بار، مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد.

۲  یحیی گل‌محمدی برای دومین فصل پیاپی به عنوان سرمربی پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد. او در نیمه‌راه لیگ نوزدهم به جای گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان شد و پس از قهرمانی در آن فصل، این‌بار خودش به تنهایی تیم را از ابتدا تا انتها به سمت کسب جام هدایت کرد.

 ۵ مشهورترین عدد این قهرمانی است. پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی قهرمان‌ لیگ برتر شد. سرخپوشان البته یک بار دیگر در لیگ استانی تهران در فاصله سال‌های ۶۵ تا ۶۹ صاحب پنج عنوان قهرمانی شده بودند، اما چنین حد نصابی در مسابقات سراسری سابقه نداشته است.

۷   با این عنوان، تعداد قهرمانی‌های پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به عدد هفت رسید. این تیم در فصول اول، هفتم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم قهرمان لیگ برتر شده است.

۹  جلال حسینی که جمعه‌شب جام قهرمانی لیگ بیستم را بالای سر برد، برای نهمین بار به این افتخار دست یافت. او با فاصله زیاد پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود. کاپیتان جادویی سرخ‌ها از مهم‌ترین عناصر استحکام خط دفاعی این تیم است. او طی هر پنج قهرمانی اخیر قرمزها حضور داشته و پرسپولیس در این پنج فصل مجموعا فقط ۷۴ گل دریافت کرده است.

۱۰  احمد نوراللهی با ۱۰ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم شد. ثبت چنین آماری برای او به عنوان یک هافبک دفاعی واقعا دور از انتظار بود. نوراللهی در این فصل به اندازه کل دوران حضورش در پرسپولیس گل زد.

۱۳  تعداد جام‌های قهرمانی پرسپولیس در همه مسابقات سراسری، اعم از لیگ تخت جمشید، لیگ آزادگان و لیگ برتر به ۱۳ رسید. در این زمینه هم پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران است و هنوز تعداد قهرمانی‌های هیچ تیمی دو رقمی نشده است.

۱۴  پرسپولیس با دریافت ۱۴گل، بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را لیگ برتر را به دست آورد. این آمار با رکورد کمترین تعداد گل خورده تاریخ لیگ برتر برابری می‌کند و غیر از پرسپولیس که سه فصل به این حد نصاب دست یافته، تنها یک بار استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم موفق به تکرار آن شده است.