خرید لوازم جانبی کامپیوتر، زیر قیمت بازار ایران

منبع: بیتوته

76

1400/5/10

05:24


خرید لوازم جانبی کامپیوتر، زیر قیمت بازار ایران



خرید لوازم جانبی کامپیوتر,لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر

 

تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر در ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست اما با تمام این تفاسیر، نه می‌توان کسب و کارها را مختل کرد و نه افراد می‌توانند از نیازهای خود صرف نظر نمایند. یکی از محصولاتی که دایره وسیعی متقاضی دارد، لوازم جانبی کامپیوتر و سخت افزار می‌باشد که هم نیاز افراد معمولی بوده و هم گیمرهای بسیاری به خرید لوازم جانبی کامپیوتر روی می‌آورند.

 

اما به دلیل مشکلات واردات کالا به ایران، گرانی ارز و نایاب بودن برخی محصولات؛ قیمت‌ها به شدت بالا رفته و ممکن است بسیاری از افراد را از خرید خود منصرف کند اما خیلی دور از ذهن نیست که بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را زیر قیمت بازار ایران تهیه کنید.

 

روش خرید ارزان لوازم جانبی کامپیوتر

آیا تا به حال به ذهنتان رسیده است که به طور مستقیم ازفروشنده‌های خارج خرید کنید و هزینه‌های جانبی که فروشندگان ایران به قیمت اصلی کالا اضافه می‌کنند را نپردازید؟ شاید هم این موضوع از ذهنتان عبور کرده اما با خود گفته‌اید با وجود تحریم‌ها، نداشتن کارت برای پرداخت ارزی و .... کاری غیر ممکن است. اما خبر خوب اینکه شما می‌‎توانید خرید از سایت‌های خارجی، خرید ارزان از خارج، خرید از آمازون و ایبی و دیگر سایت‌های معتبر سراسر دنیا را با چارسوق تجربه کنید.

 

اگر گیمر هستید، فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم گیمینگ می‌باشید و یا به قطعات سخت افزاری نیاز دارید که در ایران پیدا نمی‌شوند کافیست:

به سایت‌های خارجی معتبر مانند Amazon، Ebay، Aliexpress، Jomashop و ... مراجعه کنید و کالاهای مورد نظرتان را بیابید.

در مرحله بعد وارد سایت چارسوق می‌شوید و پس از آن‌که با شماره موبایلتان ثبت نام کردید، در پنل کاربری خود لینک کالایی که از سایت خارجی پیدا کرده‌اید را وارد کرده و ثبت سفارش می‌کنید.

پس از صدور پیش فاکتور، شما باید هزینه کالا را به صورت ریالی پرداخت کنید و باقی کارها اعم از پرداخت ارزی، خرید از سایت خارجی و ارسال کالا به ایران به عهده تیم چارسوق بگذارید.

 

با این روش هم می‌توانید از اصالت کالای خود اطمینان پیدا کنید و هم اینکه با خرید لوازم کامپیوتر از خارج هزینه پرداختی شما زیر قیمت بازار ایران می‌باشد. 

 

چه کالاهایی را می‌توان مستقیم از خارج خرید؟

آیا فقط می‌توان لوازم جانبی کامپیوتر را به کمک چارسوق از خارج خریداری کرد؟ خیر. 

هر کالایی که مغایر با قوانین اسلامی و قوانین گمرک نباشد را به راحتی و با چند کلیلک ساده می‌توانید به چارسوق سفارش دهید تا خریداری کرده و درب منزل به شما تحویل دهد.

در صفحه اول چارسوق، یک محاسبه گر قیمت وجود دارد که پس از پیدا کردن کالا از سایت خارجی می‌توانید با وارد کردن قیمت ارزی، وزن و کشور مبدا قیمت ریالی و تمام شده محصول تا درب منزل را مشاهده کنید و سپس با قیمت‌های داخلی ایران مقایسه نمایید و خریدی حساب شده داشته باشید.

 

در ادامه چند مورد از پرفروش‌ترین محصولات سخت افزاری و گیمینگ در چارسوق را با قیمت خرید از خارج و قیمت ایران برایتان قرار داده‌ایم اما لوازمی مانند ماوس و کیبورد، هدفون، کارت گرافیک، هارد و رم، اسپیکرهای گیمینگ، ماوس پد، لپ تاپ، پرینتر، هدست واقعیت مجازی، وبکم، دسته بازی و ... از پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که از خارج خریداری می‌شوند.

 

هدفون گیمینگ لاجیتک G935:

 

خرید لوازم جانبی کامپیوتر,لوازم جانبی کامپیوتر,هدفون گیمینگ لاجیتک G935

هدفون گیمینگ لاجیتک G935

 

قیمت خرید از آمازون با چارسوق: 4،900،000 تومان

قیمت خرید از لیون کامپیوتر ایران: 5،900،000 تومان

 

هدفون گیمینگ ریزر NARI ULTIMATE:

قیمت خرید از آمازون با چارسوق: 5،450،000 تومان

قیمت خرید از دیجی کالا: 5،950،000 تومان

 

ماوس گیمینگ Razer Basilisk X:

 

خرید لوازم جانبی کامپیوتر,لوازم جانبی کامپیوتر,ماوس گیمینگ Razer Basilisk X

ماوس گیمینگ Razer Basilisk X

 

قیمت خرید از ایبی با چارسوق: 1،500،000 تومان

قیمت خرید از دیجی کالا: 1،599،000 تومان

قیمت خرید از لیون کامپیوتر: 1،985،000 تومان

 

شما می‌توانید قیمت هر محصولی که مد نظر دارید را در خرید از خارج به کمک چارسوق و خرید از ایران در صورتی که کالا در ایران موجود باشد مقایسه کنید و به صرفه‌ترین راه را برای خرید انتخاب نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو