معرفی فروشگاه درب ضد سرقت و اتاقی سام درب

معرفی فروشگاه درب ضد سرقت و اتاقی سام درب


منبع: دکوراسیون

141

1400/5/10

08:27


معرفی فروشگاه درب ضد سرقت و اتاقی سام درب

سام درب یک تولید کننده و فروشنده درب ضد سرقت در پل چوبی تهران است و سال ها است که در این زمینه فعالیت می کند.

این مجموعه به علت تولیدات سفارشی، کیفیت بالاتر و قیمت بالا تر، در بین سازندگان و معماران شمال شهر تهران شناخته شده بود.

اما سام درب در یک سال اخیر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است و فروش خود را به تمام شهر های کشور گسترش داده است. فروشگاه این مجموعه کمی با دیگر فروشگاه ها متفاوت است و کاربر می تواند یک درب کاملا سفارشی خریداری کند.

در ادامه به بررسی محصولات و فروشگاه این تولید کننده می پردازیم و تفاوت های آن را با دیگر تولیدکنندگان را توضیح می دهیم.

فروشگاه سام درب

بررسی فروشگاه اینترنتی سام درب

در بررسی اولیه سایت سام درب، نماد الکترونیک، قابلیت شخصی سازی محصولات، سرعت خوب، پشتیبانی و مشاوره آنلاین و تلفنی را می توان به عنوان نقاط مثبت آن ارزیابی کرد.

وجود فروشگاه فیزیکی در پل چوبی تهران نیز یکی دیگر از برتری های سام درب نسبت به رقبای اینترنتی آن است. در بخش درباره ما این سایت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این برند مشاهده کنید.

ارسال محصولات به تمام نقاط ایران هم یکی از نکات خوب این مجموعه است. چرا که بسیاری از فروشندگان اینترنتی به دلیل وزن بالای این محصولات، تنها در شهر تهران قادر به فروش و ارسال محصولات خود هستند.

در سایت فروشگاه، مقالات و ویدئو هایی برای آشنایی بیشتر کاربران با درب های ضد سرقت و درب های اتاق خواب قرار دارد که بسیار مفید است.

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

قابلیت شخصی سازی درب های ضد سرقت

یکی از مهمترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی سام درب قابلیت شخصی سازی درب های ضد سرقت است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با سلیقه شخصی قطعات ظاهری را انتخاب کنند. همچنین قابلیت ارتقاء قطعات امنیتی درب نیز در این بخش دیده شده است.

اگر بخواهیم در یک جمله قابلیت شخصی سازی این سایت را شرح دهیم باید بگوییم سام درب انتخاب تمام قطعات را بر عهده مشتری قرار داده است.

قطعات ظاهری چون سایز، طرح و رنگ درب، طرح و رنگ دستگیره و نوع روکوب به انتخاب مشتریان است و از بین تنوع بسیاری زیاد می توانند درب خود را با ایده های خود سفارش دهند.

از این رو فروشگاه سام درب به یکی از فروشگاه های محبوب معماران و طراح های داخلی بدل شده است.

اما در کنار ظاهر درب ضد سرقت، قطعات داخلی آن نیز به انتخاب مشتریان قابل ارتقاء و تغییر است. ارتقاء اسکلت فلزی، ورق سراسری، عایق داخلی یونولیت به پشم سنگ ، ارتقاء نوع قفل به انواع گاوصندوقی و آژیر دار و اضافه شدن قفل پستچی از جمه مواردی است که دست کاربران برای سفارش یک محصول کاستومایز شده باز می گذارد.

برای مشاهده امکانات و مشاهده طرح های مختلف درب ضد سرقت سام درب اینجا کلیک کنید.

درب اتاق خواب

طرح ها متنوع در بخش درب های اتاق خواب

در بخش درب های اتاق خواب نیز فروشگاه سام درب تولیدات بسیاری دارد. درب های ABS و HDF و روکش پی وی سی عمده محصولات این مجموعه در این بخش است.

تنوع مدل ها و استایل های درب های اتاقی روکش پی وی سی بسیار زیاد است. اما باز هم در این بخش امکان انتخاب نوع روکش برای کاربران در نظر گرفته شده. همچنین در صورتی که درب را برای سرویس حمام یا دستشویی خود می خواهید خریداری کنید، امکان انتخاب آب بندی و ضد آب شدن درب دیده شده است.

اما در مورد انتخاب روکش باید گفت با وجود ۳۵ نوع روکش از نوع ۰٫۴ میل و ۰٫۲ میل در این فروشگاه، توجه ویژه ای به حق انتخاب کاربران شده است. این مسئله انتخاب یک درب داخلی مناسب با دکوراسیون خانه را بسیار ساده می کند.

برخی از روکش های موجود که از نظر ما زیبا بود به این شرح است: روکش ونگه، گردو آلمانی، افرا، ملچ آفریقایی، بلوط، ماهگونی و وجود ۴ نوع روکش سفید که نظر ما را جلب کردند.

می توانید مدل ها و تنوع روکش های درب های اتاق خواب سام درب را اینجا مشاهده کنید.

نقاط قوت و ضعف مجموعه

هر فروشگاه دارای نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود است. مجموعه سام درب نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابر این تلاش کردیم تا این موارد را با شما به اشتراک بگذاریم.

نقاط قوت

  • قابلیت شخصی سازی محصولات
  • تنوع محصولات
  • مشاوره آنلاین و تلفنی
  • دارای فروشگاه فیزیکی
  • ارسال کالا به تمام نقاط کشور
  • دارای نماد الکترونیک

نقاط ضعف:

  • مدت زمان ارسال کالا به دلیل سفارشی بودن محصولات کمی بالا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو