سریال زخم کاری و خاتون از زردفیلم

منبع: پارس ناز

168

1400/5/10

10:30


سریال زخم کاری و خاتون از زردفیلم

سریال زخم کاری و خاتون را زودتر از زمان پخش از وبسایت زردفیلم – دانلود فیلم دانلود کنید. سریال خاتون ساخته تینا پاکروان به راستی بهترین سریال های نمایش خانگی در سال 1400 هستند. قابل ذکر است که هر هفته می توانید با لینک مستقیم از این وبسایت دانلود کنید.

 

معرفی سریال زخم کاری + لینک دانلود

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی و این سریال نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو آن را کلید زده است. مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی یرای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و الهه حصاری به ایفای نقش میپردازند.

 

در واقع مهدویان با استفاده از موسیقی متن خود و نمایش صحنه‌های اسلوموشن و تعدد تکرار این صحنه‌ها، می‌خواهد به زور هم که شده ما با ابهت تغییرات کاراکترها آشنا شویم و به بیانی ساده‌تر، جوگیر شویم! خود سریال و بازی‌های قوی بازیگران اصلی و داستان خوب آن این کار را انجام می‌دهد و معلوم نیست چرا مهدویان دائما تصمیم می‌گیرد با آلوده کردن سریال تر و تمیز خود به این نماهای کلیشه‌ای، کار را به این شکل پیش ببرد. این سکانس‌ها شخصا مرا یاد برخی صحنه‌های «آقازاده» می‌اندازد که می‌خواست با موسیقی و افکت‌‌های تصویری به زور هم که شده خودش را هیجان انگیز نشان دهد.

 

– قشنگه ولی سختی داره.

پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

نوع فیلم: سریالی

ژانر: اجتماعی

محصول: ایران 1399

کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

برای دانلود بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال زخم کاری

سریال زخم کاری و خاتون از زردفیلم

معرفی سریال خاتون + لینک دانلود

سریال خاتون جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی در سال 1400 است. این سریال به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان جلوی دوربین می‌رود. به‌تازگی پیش‌تولید سریال خانگی خاتون شروع شده و از مرداد ماه تصویربرداری خواهد شد. تینا پاکروان عاشقانه‌ای تاریخی را در شهر رشت با بازیگران بزرگی همچون مهران مدیری می‌سازد.

 

سریال خاتون قسمت اول از پلتفرم اختصاصی نماوا پخش خواهد شد. شما باید برای دانلود سریال خاتون و مشاهده تمامی قسمت‌ها پس از انتشار به سایت نماوا سر بزنید. هنوز تیزر رسمی سریال خاتون پخش نشده و فقط عکس های سریال خاتون و بازیگرانش با گریم دهه 20 ایران در سایت‌های مختلف قابل مشاهده است.

 

سریال خاتون تینا پاکروان روایت‌کننده زندگی زنی در سال‌های 1320 کشورمان است. درست زمانی‌که متفقین قصد اشغال ایران را داشتند. تمامی سکانس‌ها در لوکیشن‌های واقعی شمال کشور گرفته می‌شوند. خاتون اولین سریال تینا پاکروان محسوب می‌شود. آخرین اثر سینمایی او «لس آنجلس تهران» بود که حواشی زیادی در بر داشت

 

 ژانر (موضوع): اجتماعی
 زبان فیلم : فارسی
 سال انتشار: 1400
 محصول کشور: ایران
 کارگردان: تینا پاکروان

برای دانلود بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال خاتون

سریال زخم کاری و خاتون از زردفیلم

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو