عوامل ایجاد علاقه به خواهر زن و شوهر خواهر

عوامل ایجاد علاقه به خواهر زن و شوهر خواهر


منبع: بیتوته

110

1400/5/10

11:28


عوامل ایجاد علاقه به خواهر زن و شوهر خواهر



رابطه عاطفی با خواهرزن, عاقبت خیانت به خواهرزن, علاقه به شوهر خواهر

علاقه به شوهر خواهر/علاقه به خواهرزن

 

علت علاقه شوهر به خواهرزن /مراحل بروز خیانت شوهر خواهر 

لازمه ازدواج تعهد داشتن جسمی و فکری است ولی متاسفانه برخی افراد بدون داشتن این پیش شرط واجب، ازدواج میکنند و وارد خانواده ای جدید شده و از اعتماد همسر و خانواده او سوء استفاده می کنند. یکی از مشکلاتی که به دلیل روابط صمیمی خانوادگی و رعایت نکردن حریم ها ایجاد میشود علاقه به خواهر زن یا علاقه به شوهر خواهر است که می تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. 

ازدواج، حریم و تعهد میخواهد ولی متاسفانه برخی افراد بدون این که توانایی تعهد دادن داشته باشند اقدام به ازدواج میکنند و نمیتوانند یا نمی خواهند حریم ازدواج خود را حفظ کنند. 

 

روابط زن و مرد متاهل با دیگران باید اصول و چارچوب خاصی داشته باشد تا مانع از ورود دیگران به حریم شخصیشان شود و رابطه احساسی یا جنسی خارج از چارچوب ازدواج ، ایجاد نشود به خصوص زمانی که یک مرد به عنوان داماد وارد یک خانواده جدید میشود، در واقع محرم خانواده و یک عضو قابل اعتماد برای آن خانواده است و باید ارزش این اعتماد و احترام را شناخته و قدر بداند،  باید حد و مرزها را رعایت کند و خواهر زنش را مانند خواهر خودش بداند.

 

ولی متاسفانه برخی مردان که تعدادشان کم هم نیست ، افراد قابل اعتمادی نیستند که به اشتباه مجوز ورود به خانواده شما را گرفته اند، این مردان حد و مرزها را رعایت نمی کنند و وارد رابطه احساسی با خواهر زنشان میشوند و فانتزیهای احساسی و  جنسی در فکر خود می پرورانند ، متاسفانه گاهی شرایط برعکس است و خواهر زن به اعتماد خواهرش خیانت کرده و نسبت به شوهر خواهرش علاقمند میشود ، در برخی موارد که احساس متقابل بین این دو شکل میگیرد متاسفانه به دلیل ارتباط زیاد خانوادگی و در دسترس بودن همیشگی طرفین، احتمال بروز خیانت بسیار بالا میرود. 

 

رابطه بین داماد و خواهر زن همیشه باید بر طبق اصول پیش برود و خط قرمز ها و مرزبندی های اخلاقی و حساب شده ای داشته باشد که دو طرف بتوانند اصول اخلاقی و انسانی را بین خودشان رعایت کنند و ناخودآگاه به ورطه فساد اخلاقی و شخصیتی و علاقه به خواهر زن گرفتار نشوند.

 

رابطه با شوهر خواهر, علاقه به خواهرزن, علاقه به شوهر خواهر

دلیل علاقه به شوهر خواهر - دلیل علاقه به خواهر زن

 

دلیل علاقه به خواهرزن

برخی پیش زمینه های اخلاقی و شخصیتی و یک سری کمبود ها و شاید حسادت ها و رابطه های بیش از حد صمیمی و باز میتوانند زمینه ساز و دلیل علاقه شوهر به خواهر شوند که در ادامه آن ها را مرور میکنیم :

 

• کمبود محبت و محرومیت های هیجانی

افرادی که از کودکی دچار کمبود محبت هستند، از درون احساس کمبود و تنهایی دارند و احتمال این که در بزرگسالی دائما درگیر رابطه های ناسالم با جنس مخالف شوند زیاد است. این افراد به شدت توجه طلب و مهر طلب هستند.

 

چنین فردی با ایجاد رابطه های نامشروع میخواهد کمبودهای درونی خود را جبران کنند به خصوص اگر در این رابطه از طرف مقابل توجه و محبت دریافت کنند احتمال وابستگی شان بیشتر میشود و دیگر حاضر نخواهند شد فرد مقابل را ترک کنند.

اگر دختری دچار کمبود محبت شدید باشد و با توجه و محبت عمدی یا غیر عمدی شوهر خواهرش روبرو شود احتمال ایجاد علاقه به شوهر خواهرش بسیار زیاد میشود. 

 

• حسادت

اگر خواهری ، شخصیت حسودی داشته باشد و به رابطه خوب خواهر و شوهر خواهرش حسادت کند و چشم دیدن خوشی آن ها را نداشته باشد احتمال این که بخواهد با ابراز علاقه به شوهر خواهر ، او را به سمت خودش بکشاند بسیار زیاد است. 

 

• تنوع طلبی

برخی افراد به صورت ذاتی درگیر مشکلی به نام تنوع طلبی جنسی هستند ، چنین فردی نمیتواند خودش را به یک نفر محدود کند و با کوچکترین فرصتی به دنبال ارضای تنوع طلبی خودش میرود در این بین نزدیک ترین و در دسترس ترین فردی که میتواند او را اغفال کند ، خواهر زنش است. ابراز علاقه به خواهر زن در مواردی که این دختر شرایط روحی و اعتماد به نفس درستی نداشته باشد میتواند او را بدون دردسر یا کوچکترین هزینه ای به مراد دلش برساند. 

 

• احساس حقارت درونی

در صورتی که ازدواج خواهرتان عاشقانه نبوده باشد و شوهر خواهرتان به اجبار یا یک سری منافع مادی یا اجتماعی با او ازدواج کرده باشد ، احتمال این که به دنبال پیدا کردن عشق و علاقه خارج از چارچوب ازدواج باشد زیاد است و در این بین در صورتی که شما گزینه ساده و دلخواه و در دسترسی باشید ، احتمال ابراز عشق به خواهر زنش بسیار بالا خواهد رفت.

 

آیا علاقه بین داماد و خواهر زن همیشه با قصد قبلی ایجاد می شود؟

در اغلب مواد شوهر و خواهر شما قصد و نیت بدی ندارند و اصلا فکرش را هم نمی کنند که ممکن است روابطشان روزی به علاقه به یکدیگر و خیانت به شما ختم شود ولی با گذشت زمان و افزایش رفت و آمدها ، تنها ماندن زیاد دو نفر با هم وجود یک سری کمبودها در شخصیت طرفین یا زندگی مشترک شما ممکن است باعث ایجاد این رابطه ناپاک شود. 

 

اگر شرایط بین این دو نفر به گونه ای باشد که زمان زیادی را دو نفری با هم بگذرانند و راحتی و صمیمیت بینشان افزایش پیدا کند احتمال بروز خیانت بالا خواهد رفت.

رابطه بین شوهر خواهر و خواهر زن همیشه باید با حد و مرزهای فامیلی همراه باشد تا مشکلی ایجاد نشود. 

 

دلیل علاقه به خواهرزن, خیانت شوهر خواهر و خواهر زن, عشق به خواهر زن

مراحل بروز خیانت شوهر خواهر و خواهر زن

 

مراحل بروز خیانت شوهر خواهر و خواهر زن

در اغلب موارد علاقه  به خواهر زن کم کم شکل میگیرد. 

مثلا شاید در ابتدا فقط در حد فرستادن مطلب یا فیلم برای هم باشد. 

بعد از مدتی کم کم سر صحبتشان باز شود و شروع به چت کردن و رد و بدل کردن پیام های شخصی کنند. 

 

کم کم دو نفر شروع به درد دل کردن با هم می کنند. این مرحله بزرگترین زنگ خطری است که باید هر دو نفر را هشیار کند و قبل از این که به دام علاقه ناپاک و غیر مشروع گرفتار شوند ، از هم فاصله بگیرند.

 

شما به هیچ عنوان نباید از  صمیمی شدن شوهر و خواهرتان تا به این حد خوشحال باشید ، بلکه باید زنگ خطر و هشدار این صمیمیت شما را بترساند و با وجود حرفها و متلک های احتمالی که ممکن است بابت این هشدار به شما بگویند، جلوی ادامه این صمیمیت را به هر طریقی قبل از این که وارد مرحله خطرساز برای زندگیتان بشود، بگیرید. 

 

بعد از مدتی درد دل کردن باهم ، طرفین احساس می کنند چقدر خوب میتوانند همدیگر را درک کنند و ممکن است شوهر شما در این مرحله دچار شک و تردید در انتخابش شود و تصور کند ازدواجش اشتباه بوده است و نیمه گمشده اش در واقع خواهر شماست و کم کم درگیر علاقه به خواهر زن ش شود. 

 

اگر متوجه ارتباط شوهر با خواهرتان شده اید چه باید بکنید؟

در صورتی که متوجه ارتباط شوهر با خواهرتان شده اید که به نظرتان خارج از چارچوب های خانوادگی و فامیلی است باید با احترام نگرانی خود را با شوهرتان در میان بگذارید. 

در صورتی که عصبی هستید وارد بحث در این مورد نشوید چون دعوا و داد و بیداد باعث بدتر شدن مشکل و گوش ندادن شوهرتان به حرفهای شما خواهد شد. 

 

اگر شوهرتان عذرخواهی کرد ، فقط در صورتی که با رفتارش پشیمانی خود را نشان داد و سعی در جبران اشتباهش داشت ، عذر خواهی او را پذیرا باشد و فقط به کلماتی که میگوید بسنده نکنید. 

 

اگر خیانتش را انکار کرد و نقش خود را در این اشتباه نپذیرفت  یا به هر شکلی شما را مقصر جلوه داد ،  یا طوری رفتار کرد که شما احساس گناه کنید ، یا خواست به شما اثبات کند که هیچ خیانتی درکار نبوده مسلما شما توانایی مجاب کردن او را نخواهید داشت و حتما سعی کنید با یک زوج درمانگر در این باره صحبت کنید تا با توجه به شرایط راهکارهای لازم را به شما ارائه دهد. 

 

علاقه به شوهر خواهر, دلیل علاقه به خواهرزن, خیانت شوهر خواهر و خواهر زن

توصیه های ضروری به خواهر زن و شوهر خواهر برای داشتن یک رابطه سالم

 

توصیه های ضروری به خواهر زن برای داشتن رابطه ای سالم با شوهر خواهر

مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما به هیچ عنوان نمیتوانید شوهر خواهرتان را مانند برادرتان بدانید ، شاید در بسیاری از خانواده ها داماد را محرم خانواده می دانند ولی باید دقت داشته باشید که هیچگاه داماد نمیتواند مثل برادری که از کودکی با شما بزرگ شده است ، دید صرفا برادر گونه به شما داشته باشد .

 

شما نباید صمیمی ترین دوستان هم باشید : یکی از معضلاتی که در رابطه با شوهر خواهر و خواهر زن وجود دارد این است که تصور میکنید باید بهترین و صمیمی ترین دوستان هم باشید ، که کاملا اشتباه است ، شما در رابطه با دامادتان همواره باید حد و مرزها را حفظ کنید و فقط در حد ارتباطات خانوادگی و در حضور دیگران با او معاشرت داشته باشید تا کوچکترین بهانه ای برای بروز سوتفاهم ایجاد نکنید. 

 

حتی اگر مشکلی در زندگی خواهرتان بوجود آمده است و شما به قصد خیرخواهی به شوهرخواهرتان نزدیک می شوید که مشکلاتشان را حل کنید باید این احتمال را در نظر بگیرید که ممکن است او علاقه به شما را جایگزین علاقه به خواهرتان کند و موجب پشیمانی شما شود. بنابراین از صحبتها و درد دل های دو نفره ، اجتناب کنید ، خانم ها همیشه زنگ خطر را خیلی سریع می شنوند ولی متاسفانه به آن بهایی نمی دهند تا زمانی که کنترل مشکل از دستشان خارج می شود. 

 

در صورتی که طرف مقابل به گونه ای رفتار میکند که شما مغذب می شوید یا قصد بیشتر صمیمی شدن دارد و کناره گیری های شما را به روی خودش نمی آورد مستقیما به او گوشزد کنید و هیچگاه خودتان را در موقعیتی که با او تنها شوید، قرار ندهید. 

 

به تعهد خود پایبند باشید : اگر همسرتان از شما میخواهد که با خواهرش رسمی تر برخورد کنید ، به حرفش گوش دهید، اولین و مهمترین مسئولیت شما بعد از ازدواج ، تعهد به همسر و حفظ آرامش روحی و روانی او است. خودتان را به جای او بگذارید و ببیند اگر او با برادر شما یا مردان دیگر همینطور صمیمی رفتار کند، چه احساسی خواهید داشت و چقدر صمیمیت او برایتان ناراحت کننده خواهد بود ؟ همان غیرتی که شما برای او دارید ، مسلما او هم به شما دارد پس کاری که منجر به بی اعتماد او میشود را انجام ندهید.

 

دوری از هم تا زمانی که احساستان از بین برود : ممکن است ناخودآگاه احساسی بین شما ایجاد شده باشد و خودتان زنگ خطر خیانت را شنیده باشید . بهترین روش برای این که مانع از بروز خیانت و آسیب شوید این است که از او دور بمانید . شماره اش را حذف کنید و در صورتی که با شما تماس میگیرد بلافاصله بدون هیچ توضیحی همه جا بلاکش کنید و از دسترسش خارج شوید تا نتواند با حرفهایش شما را وسوسه کند و رابطه ای بینتان شکل بگیرد.

 

حتی اگر از شما درخواست کمک داشت بدون هیچ عذاب وجدان و رودربایستی ، خودتان را گرفتار نشان داده و درخواستش را به شخصی دیگر حواله دهید. 

در صورت امکان در مهمانی ها و جمع هایی که حضور دارد، حاضر نشوید ،  گذشت زمان و دور بودن باعث میشود احساساتتان نسبت به هم فروکش کند ولی کوچکترین بها دادن به طرف مقابل یا پاسخ دادن به گله های به جا و نا به جای او میتواند منجر به پشیمانی ابدی برایتان شود. 

 

 گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو