جزییات سانحه برای بدلکار مشهور ایرانی و به کما رفتن او در بیروت

جزییات سانحه برای بدلکار مشهور ایرانی و به کما رفتن او در بیروت


منبع: روزیاتو

100

1400/5/10

12:14


ارشا اقدسی در کما

دیشب بود که چندتا از خبرگزاری‌ها خبری را کار کردند که خیلی‌ها را نگران کرد: «ارشا اقدسی ، بدلکار مطرح ایرانی، در حال کار بر روی پروژه‌ای در بیروت و هنگام بازسازی صحنه‌ای از یک تصادف دچار سانحه شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.»

ارشا اقدسی متولد سال ۶۱ در شهر تهران است. او از کودکی عاشق ورزش بود و بعد از آشنایی با ورزش رزمی آی کی دو، آن را دنبال کرد و به درجه‌ی مربیگری رسید. گفته می‌شود که وی اولین مربی بانجی جامپینگ ایران هم است.

ارشا اقدسی در کما؟

اقدسی در سال ۸۴ داشت برای تحصیل در رشته تربیت بدنی عازم ایتالیا می‌شد که عدل همان وقت با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد. ارشا اقدسی بدلکاری را حرفه‌ی خود کرد و با گروه‌های ایرانی و خارجی به همکاری پرداخت. اقدسی و گروهش سابقه‌ی کار در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری را داشته‌اند؛ پروژه‌هایی همچون «قانون مورفی»، «شبی که ماه کامل شد»، «شهرزاد» و «به وقت شام».

ارشا اقدسی در کما

حالا گروهی دیگر از خبرگزاری‌ها دارند از عبارت‌های «وخامت حال» و «حادثه‌ی جدی» و «شرایط بحرانی» استفاده می‌کنند. گفته می‌شود که این حادثه در روز چهارشنبه در حالی رخ داده است که اقدسی و گروهش مشغول کار بر روی صحنه‌ی تصادف در حین فیلمبرداری این فیلم تونسی بوده‌اند. پس از چپ کردن خودرو، او را بیهوش از ماشین بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کرده‌اند. و حالا او باید زیر تیغ جراحی برود.

ارشا اقدسی در کما

یکی از همکاران و عضو گروه بدلکاری اقدسی گفته که به کما رفتن وی شایعه است و دکترها با خواست خود او را به خواب موقت برده‌اند و او در روز دوشنبه در بیمارستانی در بیروت زیر تیغ جراحی خواهد رفت. او همچنین البته این مطلب را نیز اضافه کرده که متاسفانه حال ارشا خوب نیست. برای ارشا اقدسی دعا می‌کنیم تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو