چهارمین خودکشی در یک آسمانخراش با معماری متفاوت!

منبع: ایران آرت

57

1400/5/10

14:09


وِسِل» سازه چند طبقه شبیه کندو عسل که از مقاصد دیدنی «نیویورک» محسوب می‌شود اکنون در پی چهارمین خودکشی در این مکان با درخواست برای تعطیلی مواجه شده است.

ایران آرت: پس از خودکشی چهارمین نفر از بالای «وِسِل»، سازه‌ و از مقاصد گردشگری محله «هادسن یاردز» شهر نیویورک، تقاضا برای تعطیل شدن این مکان مطرح شده است.

یک پسر ۱۴ ساله چهارمین فردی بود که در دو سال گذشته با پرش از این سازه دست به خودکشی زد. این سازه‌ی چند طبقه پس از اصلاحاتی که برای کاهش خطر در آن ایجاد شده بود، به تازگی بازگشایی شده بود.

البته این سازه که توسط «توماس هیترویک» طراحی شده است، در زمان افتتاح در سال ۲۰۱۹ نیز با انتقادهایی مواجه شده بود. برخی از افراد ساکن در منطقه‌ای که «وِسِل» در آن قرار دارد این بنا را به پلکانی به سمت ناکجاآباد تشبیه کرده بودند.

این هفته، وبسایت «کِربد» به صراحت اعلام کرد زمان تعطیل کردن «وِسِل» فرا رسیده است.

3

به گزارش ایسنا، حضور در این سازه در ابتدا رایگان بود اما پس از سومین خودکشی در این مکان، شرکتی که مسوولیت اداره این سازه را دارد برای حضور در این مکان بلیت فروشی و مقرراتی برای ممنوع شدن بالا رفتن از این بنا به صورت انفرادی را وضع کرد.

نخستین خودکشی در «وِسِل» به فوریه سال گذشته بازمی‌گردد. این مکان در ماه ژانویه پس از آن تعطیل شد که این اتفاق دو مرتبه دیگر تکرار شد. این مکان در ماه «می» بازگشایی شد اما شرکت مسوول اداره آن، ارتفاع نرده‌های این بنا را افزایش نداده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو