دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی پیشرفته کودا با سی پلاس پلاس

منبع: دانلود ها

94

1400/5/10

18:12


Udemy – CUDA programming Masterclass with C++

برنامه نویسی پیشرفته کودا با سی پلاس پلاس

فیلم-آموزش-CUDA-programming-Masterclass

در این دوره آموزشی می‌توانید با تمام زوایای برنامه نویسی CUDA آشنا شده و مباحث موجود را از سطح پایه شروع کرده و تا سطح پیشرفته حرکت کنید. مبانی اساسی برنامه نویسی کودا در این دوره به صورت کامل بررسی شده و می‌توانید با مدل اجرایی، مدل حافظه و موارد دیگر شروع کنید. در ادامه با نحوه پیاده سازی الگوریتم‌های پیشرفته با استفاده از کودا آشنا خواهید شد. برنامه نویسی کودا به عملکرد برنامه اشاره دارد و می‌توانید برای ساخت برنامه‌های خود، از آن کمک بگیرید. این دوره شامل تکنیک‌های بهینه سازی برنامه بوده و نحوه استفاده از آن‌ها را در الگوریتم‌های مختلف بررسی خواهد کرد.

در این دوره آموزشی می‌توانید با تکنیک‌های پروفایل کودا هم آشنا شده و از برخی از ابزارهای مهم آن استفاده کنید. از جمله این ابزارها می‌توانیم به nvprof، memchech و موارد دیگر اشاره کنیم که کمک زیادی به افزایش سطح مهارت شما خواهد کرد. این دوره شما را با حافظه مشترک و ثابت کودا هم آشنا خواهد کرد و می‌توانید با زبان سی پلاس پلاس، همه آن‌ها را پیاده سازی کنید. ابزارهای کودا بسیار مهم بوده و آزمون‌های زیادی نیاز خواهید داشت تا به مهارت کامل در آن دست پیدا کنید. با کودا می‌توانید کسب درآمد از این زبان را شروع کرده و برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی را پیاده سازی کنید.

با این دوره آموزشی می‌توانید تمرینات برنامه نویسی و تست‌های مختلف را گذرانده و مباحث مشابه را هم دنبال کنید. پاسخ به تمامی این موارد، به شما کمک می‌کند که مفاهیم گسترده را شروع کرده و آن‌ها را هضم کنید. این دوره شامل کلاس‌های مهم کودا هم بوده و می‌توانید از آن‌ها برای تست آزمون هم استفاده کنید. دانشی که شما کسب می‌کنید، به خیلی از موارد بستگی دارد و در این دوره طولانی مدت، سعی بر آن شده است که همه آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

info

This course is all about CUDA programming. We will start our discussion by looking at basic concepts including CUDA programming model, execution model, and memory model. Then we will show you how to implement advance algorithms using CUDA. CUDA programming is all about performance. So through out this course you will learn multiple optimization techniques and how to use those to implement algorithms. Also we will extensively discuss profiling techniques and some of the tools including nvprof, nvvp, CUDA Memcheck, CUDA-GDB tools in the CUDA toolkit. This course contains following sections.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی CUDA programming Masterclass with C++

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

دانلود پارت چهارم

دانلود پارت پنجم

دانلود پارت ششم

دانلود پارت هفتم

دانلود پارت هشتم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو