یوسف تیموری: مهران غفوریان می توانست از من شکایت کند!

181

1400/5/10

19:18


علت جایگزینی مجید صالحی به جای یوسف تیموری در نقش فولاد بازیگر سریال زیر آسمان شهر پس از سال ها مشخص شد.

یوسف تیموری: مهران غفوریان می توانست از من شکایت کند!

۲۳ دقیقه پیش
علت جایگزینی مجید صالحی به جای یوسف تیموری در نقش فولاد بازیگر سریال زیر آسمان شهر پس از سال ها مشخص شد.

یوسف تیموری: مهران غفوریان می توانست از من شکایت کند!

به گزارش سلام سینما، مهران غفوریان کارگردان و بازیگر سریال تلویزیونی «زیر آسمان شهر» که پس از گذشت دو دهه از پخش آن همچنان در ذهن مخاطب جای دارد، جمعه ۸ مرداد مهمان برنامه ۱۴ اینچ شبکه آی فیلم بود و درباره این مجموعه خاطره انگیز گفت:

اولین مجموعه تلویزیونی هر شبی، «زیر آسمان شهر» بود. پیش از آن، شبکه‌ های سه و پنج برنامه‌های آیتمی پخش می‌کردند، ولی اولین مجموعه «زیر آسمان شهر» بود که شخصیت‌ها ثابت با قصه‌های متفاوت بودند. من با آقای رضا عطاران و دوست عزیزم نادر کاشنی (تهیه کننده) و امیرحسین طالبی تصمیم گرفتیم یک کار خوب بسازیم، به رضا عطاران گفتم، رضا نمی‌خواهم این کار بگیرد، می‌خواهم بترکاند. عطاران به شدت خلاق بود و الان هم هست. رضا خیلی زحمت کشید. وقتی دو قسمت را  نوشت که با مداد هم می‌نوشت، با همان دو قسمت من گفتم عالی است؛ من دارم با خواندن فیلمنامه هم می خندم. آهنگسازش هم مهدی برادرم بود و خواننده امیر تاجیک بود.

عکس مهران غفوریان در سریال زیر آسمان شهر در نقش بهروز

غفوریان درباره علت عدم حضور یوسف تیموری در فصل دوم «زیر آسمان شهر»، توضیح داد:

"یوسف چند روزی نبود. یک هفته‌ای دنبالش می گشتیم و پیدایش نمی‌کردیم. این اولین بار است که این را مطرح می‌کنم. رفته بود مسافرت. بعد از یک هفته فهمیدم اصفهان است. گفت ببخشید نمی‌توانستم جوابت را بدهم، حالم خوب نیست. گفتم مردم تو را دوست دارند سریال دیده شده است، اما یوسف گفت دیگر نمی‌خواهم این نقش را ادامه بدهم.  نبود یکی از شخصیت‌های اصلی فاجعه بود. خود من با پای شکسته هم بازی کردم. ما یک دکمه داشتیم و می خواستیم برایش کت بدوزیم!  قصه‌ای نوشتم که فولاد صورتش می‌سوزد و عمل جراحی پلاستیک می کند و مجید صالحی می‌شود. مجید صالحی هم خوب بازی کرد. به یوسف حق دادم حالش خوب نبود و دوست نداشت ادامه دهد."

امین زندگانی مجری برنامه «۱۴ اینچ»، در ادامه برنامه با یوسف تیموری تماس گرفت و علت بازی نکردنش در «زیر آسمان شهر» را پرسید، تیموری توضیح داد: دوستی من و مهران قدیمی است، یک بحث، بحث حرفه‌ای است و یک بحث رفاقت است. ما کار را با عشق پیش بردیم. دلیل من برای بازی نکردن در سری دوم این بود که رضا عطاران نمی‌نوشت و من این را غلط می‌دانستم. فکر می کردم قسمت دویی قرار نیست ساخته شود و بعد از ازدواج فولاد، دیگر نمکش را از دست داده است. این یک لجبازی بین من و مهران بود. من ول کردم و به اصفهان رفتم. مهران می‌توانست از من شکایت کند قرارداد را بسته بودم و یک دفعه غیبم زده بود اما ما با هم رفیق بودیم. بعد از سری دوم «زیر آسمان شهر» ما با هم دبی بودیم و از ما می پرسیدند مگر شما با هم مشکل نداشتید ما می گفتیم نه ما با هم رفقیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو