ابتلا به کرونا دراین شهرستان خانوادگی شده است

30

1400/5/10

22:59


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در حال حاضر مراجعه بیماران به درمانگاه‌های کرونا در این شهرستان بصورت خانوادگی شده است.

ابتلا به کرونا دراین شهرستان خانوادگی شده است

به گزارش بهداشت نیوز ،محمد رحمانیان بیان کرد: روز گذشته نهم مرداد ماه، ۴۱۰ نفر در درمانگاه‌های کرونای جهرم تحت ویزیت پزشک متخصص قرار گرفتند و از ۳۰۷ نفر تست نمونه کرونا گرفته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراجعه بیماران به درمانگاه‌های کرونا جهرم بصورت خانوادگی شده است، افزود: درگیری بیماری به کودکان زیر ۵ سال هم رسیده و بیشتر مراجعان از جوانان و میانسالان بوده است.

رحمانیان ادامه داد: تب و آبریزش بینی از علائم بارز بیماری در کودکانی بوده است که دیروز به این درمانگاه‌ها مراجعه کرده اند.

او با اشاره به اینکه تب، بدن درد، سردرد و بی حالی از علائم بیماری در بزرگسالان بوده است، بیان کرد: درگیری ریوی نیز در اغلب بیماران وجود داشته است.افرادی که دارای بیماری دیابت و فشار خون بوده‌اند درگیری ریوی در آن‌ها بالا گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: در بین مراجعه کنندگان سالمندانی نیز وجود داشته که اقدامی به دریافت واکسن نکرده و درگیری ریوی در آن‌ها بالا بوده است و طبق گزارش‌های داده شده اکثر بیماران در دورهمی خانوادگی و مراسم‌ها به بیماری مبتلا شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو