bts

به گروه موسیقی BTS وظیفه ی رسمی جدیدی محول شده است. آن ها حالا نمایندگان رئیس جمهور کره جنوبی در حوزه دیپلماسی عمومی هستند.

اعضای این گروه موسیقی پسرانه متشکل از آر اِم، جین، شوگا، جـِی-هوپ، جی مین وی و جونگ کوک، هفته ی گذشته از سوی رئیس جمهور کره جنوبی، مون جا-این، به این پست منصوب شدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، این گروه به عنوان نماینده ی رئیس جمهور کره جنوبی در نشست های بین المللی همچون مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در ماه سپتامبر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

پارک کیونگ-می، سخنگوی کاخ آبی (اقامتگاه رسمی رئیس جمهور کره جنوبی) در بیانیه ای اعلام کرد: «ما قصد داریم با همراهی گروه BTS اقدامات مختلفی در جهت افزایش همکاری بین المللی خود در حل چالش های جهانی داشته باشیم، مواردی همچون بهبود وضعیت محیط زیست، ریشه کنی فقر و نابرابری و و احترام به تفاوت ها.»

پارک افزود گروه BTS برای همه ی مردم دنیا پیام آور امید و دلگرمی خواهد بود.

در بیانیه ی کاخ آبی که در توییتر منتشر شده همچنین آمده است که همکاری با این گروه یکی از تلاش های کره جنوبی برای تبلیغ و شناساندن اقدامات کره جنوبی در خصوص توسعه ی پایدار و مسائل مربوط به جوانان خواهد بود.

گروه BTS و اعضایش بارها در مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا کرده و به صحبت پرداخته اند. سال گذشته این گروه با پیام امید و دلگرمی در دوران همه گیری در مجمع عمومی سازمان ملل به سخترانی پرداخت.

در سال ۲۰۱۸، آر اِم، رهبر گروه BTS هم در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سخنرانی درباره ی اقدامات این گروه در رابطه با پایان دادن به خشونت علیه کودکان پرداخت.

گروه BTS این ماه آخرین تک آهنگ خود به نام Permission to Dance را منتشر کرد که پنجمین قطعه از این گروه بود که در صدر فهرست ۱۰۰ تک آهنگ داغ بیلبورد قرار می گرفت.

 

مطالب پیشنهادی:

یک مجری آلمانی : گروه BTS مثل ویروس کرونا هستند و باید دنبال واکسن باشیم!

تغییر قوانین سربازی در کره جنوبی به عمر گروه « BTS » افزود!