پارتیشن‌بندی با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در کمترین زمان ممکن بدون تخریب و بنایی

منبع: فوت و فن

120

1400/5/11

11:12


از هر منظری که به پارتیشن شیشه ای بنگریم مزایایی را در آن یافت می کنیم که ما را ترغیب می کند برای تقسیم بندی فضای اطراف خود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم.

برای نصب یک پارتیشن شیشه ای شما به هیچ عنوان نیاز ندارید که مدت زمان طولانی کسب و کار و یا محل فعالیت خود را تعطیل نمایید . زیرا پارتیشن شیشه ای سریع ترین روش برای پارتیشن بندی فضاهای بزرگ و ساخت فضاهای کوچک تر است. از طرف دیگر مصالح و متریال هایی که برای نصب این پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد تنها شامل پانل های شیشه ای قفل و پیچ و مهره های مربوط به آن می شود. برخلاف دیوارها که نیازمند مواد و مصالح برای بنایی و ساخت آن ها هستند، در ساخت یک پارتیشن شیشه ای نیازی به ریخت و پاش مواد و مصالح وجود ندارد و کار نصب آن ها بسیار تمیز انجام می پذیرد.

ساخت حریم خصوصی پر نور برای تک تک کارمندان با استفاده از پارتیشن شیشه ای

زمانی که تمام کارمندان در یک محیط واحد و نزدیک به هم باشند به طور قطع اولین مشکلی که برای آن ها به وجود می آید این است که برای انجام درست فعالیت های خود دچار حواس پرتی می شوند. شلوغی مکان مورد نظر، ازدحام جمعیت ،سر و صدای زیاد می توانند از جمله عواملی باشند که جلوی پیشرفت کاری کارمندان را بگیرند. شما با استفاده از یک پارتیشن‌بندی مناسب و استفاده درست از پارتیشن شیشه ای می توانید برای هر کارمند محیط جداگانه ای را فراهم کنید. پارتیشن شیشه ای برای فعالیت افراد حریم خصوصی قائل می شود. هر شخص می تواند به راحتی در پارتیشن شیشه ای مربوط به خود با تمرکز بالا و بدون حواس پرتی فعالیت کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد . ایجاد یک حریم خصوصی برای کارمند به وی احساس امنیت بیشتری می دهد. همین ویژگی ها موجب می شوند که شخص از محیط کاری خود رضایت داشته باشد و همین رضایت از کار موجب بهره وری بیشتر وی خواهد شد. به عبارتی می توان گفت شخص کار فرما با استفاده از پارتیشن شیشه ای و تقسیم بندی محیط کاری در اصل به کسب و کار خود رونق داده و با آن کار موجب بهتر شدن فعالیت اداره و یا شرکت خود خواهد شد که رضایت کارمندان را نیز به همراه دارد.

ایجاد محیطی امن برای تمامی افراد با استفاده از شیشه حمام در محیط حمام

یکی از شایع ترین صدمات جسمی که به کودکان و افراد سالمند وارد می شود اغلب در محیط حمام است. زیرا به دلیل ریخته شدن آب و شوینده ها بر روی سطح صاف زمین محیطی لغزنده به وجود می آید. همین امر باعث می شود که کودکان و سالمندان و به خصوص افرادی که استقامت بدنی کمی دارند با اندکی لیز خوردن به زمین بیافتند و دچار صدمات جبران ناپذیری شوند. حال با استفاده از شیشه حمام در هر قسمت از حمام که مناسب باشد می توانید محیط حمام را به محیطی امن تبدیل کنید. شیشه حمام به خوبی موجب می شود که قسمت های خشک و خیس حمام از یکدیگر جدا می شوند و احتمال لیز خوردن افراد به میزان زیادی کاهش می یابد. شیشه حمام در صورت لیز خوردن می تواند مانع از صدمات بیشتر به شما بشود. شیشه حمام از جدیدترین دیزاین های موجود به خصوص برای حمام و سرویس بهداشتی است.

کنترل درب اتوماتیک شیشه‌ای و کرکره برقی  به صورت دلخواه در مواقع اضطراری

درب اتوماتیک شیشه ای به لطف سیستم های پیچیده و سنسورهای مخصوصی که در ساخت آن به کار می رود حتی در مواقع اضطراری نیز از ایمنی برخوردار هستند. در این شرایط خاص می توان درب اتوماتیک شیشه ای را به گونه ای تنظیم کرد که بسته نشود و به طور یکسره باز باشد. زیرا در هنگام وقوع اتفاق مشتری ها دچار استرس می شوند و هر چه سریعتر می خواهند از ساختمان خارج شوند. این عملکرد در درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌توان خروج افراد را سهولت ببخشد. لازم به ذکر است که بگوییم حالت برعکس این مورد نیز وجود دارد. به عبارت دیگر مثلا اگر سارقی قصد خروج از مکان را داشت می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را به صورت تماما بسته نگه دارید تا او را گیر بیاندازید. تمامی درب های اتوماتیک همچون کرکره برقی نیز ایمن هستند. کرکره برقی نیز با جریان برق کنترل می شود. کرکره برقی را نیز می توان از راه دور کنترل کرد . کرکره برقی می تواند از اتلاف وقت جلوگیری می کند و به سرعت می توان از درب رفت و آمد داشت.

ایجاد محیطی تمیز و چهار فصل با نصب شیشه بالکن برای محوطه بالکن منزل و محل کار

بالکن ها از جمله مکان هایی از منزل هستند که همواره در معرض آلوده شدن قرار می گیرند. زیرا این قسمت از منزل در اکثر مواقع دارای پوشش محیطی نیست. از این رو گرد و غبار و برف و باران آنجا را به محیطی کثیف و ناخوشایند تبدیل می کند و موجب می شود که در اغلب مواقع آدمی میل به رفتن به آنجا را نداشته باشد. اما زمانی که برای محیط هرچند بزرگ و کوچک شیشه بالکن نصب کنید محفظه ای در دور آن طراحی کرده آید که به خوبی می تواند مانع ورود گرد و غبار و به خصوص حشرات شود. حتی زمانی که شرایط جوی و آب و هوایی بدی در بیرون از منزل به وجود بیاید شما می توانید در محیط امن بالکن به تماشای آن بنشینید. شیشه بالکن از آنجا که توسط شیشه سکوریت ساخته می شود در برابر رطوبت و شرایط جوی بد مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهد. بنابراین هنگام وقوع برف و باران با خیال راحت می توانید در بالکن منزل خود نشسته و حین تماشای این پدیده زیبای آسمانی نوشیدنی گرم میل کنید. از این رو به شیشه بالکن شیشه چهار فصل نیز گفته می شود زیرا در تمام فصول سال کاربردهای بسیاری دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو