در دوران روحانی از منجنیق سنگ فتنه می‌بارید

منبع: برترین ها

58

1400/5/11

11:32


رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است.

علی‌اکبر صالحی در نشست رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید. دولت تدبیر و امید سینه خویش را سپر بلای ملت و کشور کرد. هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است. سیل و زلزله از یک سو و اعمال تحریم ها و فشارها و شیوع ویروس کرونا معجونی سخت و زهر آگینی پدید آورد.

وی ادامه داد: بروز و ظهور برخی بداخلاقی های سیاسی در داخل بر سختی این امور افزود.

صالحی گفت: به یمن الطاف الهی شرایط لازم برای دستیابی دو پیروزی چشم گیر فراهم آمد. اول پیشبرد مذاکرات که به واسطه راهنمایی های رهبری و مدیریت آقای روحانی شرایطی پدید آمد که دشمنان ما در خواست‌هایشان ناکام شوند.

وی ادامه داد: دوم اینکه بعد از بدعهدی ایالت متحده و خروجش از برجام بسیاری از سیاستمداران دنیا منتظر شرایط علاج ناپذیر این دولت بودند اما باید گفت این دولت در میدان جنگ طاقت فرسا از پا در نیامد .

وی همچنین گفت: این جانب به عنوان یکی از دست‌اندرکاران گواهی می دهم در پرتوی تدابیر اتخاذ شده توسط نظام اسلامی و تدابیر دولت شرایطمان از سال ۹۲ بسیار متفاوت است و صنعت هسته ای ما در مسیر رشد روز افزون گام بر می دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: دشمنان ما مدام می گفتند انرژی هسته ای در این دولت از بین رفته است اما بعد از مصوبه مجلس شورای اسلامی این واقعیت بر دوستان و دشمنان هویدا شد که بن مایه های این صنعت ملی از هر گزندی به دور است .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو