دانلود TickTick v3.2.6 – اپلیکیشن سازماندهی کارهای روزانه برای اندروید

دانلود TickTick v3.2.6 – اپلیکیشن سازماندهی کارهای روزانه برای اندروید


منبع: دانلود ها

82

1400/5/11

12:07


نرم افزار TickTick نرم افزار سازماندهی کارهای روزانه برای اندروید می باشد که توسط استودیو Appest Inc. در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی کار های روزانه ی خود را مدیریت کرده و آن ها را انجام دهید. با استفاده از این برنامه می توانید فراموشی را به کل از خود دور کرده و کار های مهم خود و همچنین قرار های خود را در برنامه به همراه یاد داشت هایی به ثبت رسانده تا در صورت لزوم برنامه در زمان مقرر اقدام به یاداوری کرده و شما را از انجام آن کار با خبر کند.

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی برنامه ی تیک تاک دارا بودن یک پلاگین مخصوص گوگل کروم با نام TickTick: To Do List with Reminder, Day Planner PRO می باشد که به شما این امکان را می دهد از طریق مرورگر Google Chrome به مدیریت مستقیم کارهای خود بپردازید. شما برای اجرا این برنامه به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

اپلیکیشن-سازماندهی-کار-ها-TickTick

info

TickTick helps you make the most of your day and get things done (GTD). Whether there is an idea you want to capture, personal goals to achieve, work to accomplish, habits to track, projects to collaborate with colleagues, or even a shopping list to share with family (with the help of a list maker). Achieve your goals with our productivity planner.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی (مخصوص پردازنده های Arm)

دانلود فایل نصبی (مخصوص پردازنده های Arm64)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو