بیوگرافی نازنین جعفریان و ماجرای ازدواج افسانه ای او

بیوگرافی نازنین جعفریان و ماجرای ازدواج افسانه ای او


منبع: دلگرم

348

1400/5/11

12:12


بیوگرافی نازنین جعفریان و ماجرای ازدواج افسانه ای او

نازنین جعفریان کیست ؟

نازنین جعفریان مدل ایرانی الاصلی که در انگلیس زندگی می کند و با یک پسر سیاه پوست ثروتمند ازدواج کرد. او فارغ ­التحصیل رشته مهندسی زیست ­پزشکی از دانشگاه منچستر که به­ عنوان مدل و نیز مشاور بازاریابی مشغول به فعالیت است.

در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم شما را با بیوگرافی نازنین جعفریان و همسرش آشنا خواهیم کرد و همچنین اطلاعاتی درمورد عروسی مجلل آن ها در اختیارتان خواهیم گذاشت. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی نازنین جعفریان

تحصیلات نازنین جعفریان

همانطور که گفته شد نازنین جعفریان، فارغ ­التحصیل رشته مهندسی زیست‌ ­دکتری از دانشگاه منچستر که به­ عنوان مدل و نیز مشاور بازاریابی مشغول به فعالیت است.

او یکی از مدل های مشهوری است که چهره ی زیبا و جذابی دارد و به همین دلیل توانسته در این حرفه به شهرت دست یابد.

بیوگرافی نازنین جعفریان و همسرش

خانواده نازنین جعفریان

اما زندگی‌ خانم جعفریان که در اروپا به عنوان مادلینگ به "نزا" معروف شده پر از فراز و نشیب‌ و سختی بوده است. پدر نازنین پس از اقامت در انگلستان به خاطر مشکلات اقتصادی از مادرش ”نوشین“ جدا شد.

مادر پس از چندی که با مشکلات دست و پنجه نرم می کرد مجبور شد با رستوران داری به نام رضا مرتضی جلیلی ازدواج کند که ده سال از او بزرگتر بود. اما آن ازدواج هم منجر به طلاق شد و مادر نازنین مجبور شد پس از مدتی‌ اعلام ورشکستگی کند و از خانه های دولتی استفاده کند.

در این میان نازنین توانست مدرک خود را در رشته مهندس زیست پزشکی از دانشگاه منچستر دریافت دارد و علاوه بر آن دیپلم خود را در رشته حقوق بگیرد. در کنار تحصیل به کار مدلینگ نیز مشغول شد تا بتواند کمک هزینه ای برای مادر باشد.

نازنین زمانی‌ هم دوست دختر راب کارداشیان بود. در عوض سام برادر نازنین به خطا رفت و به خاطر مصرف مواد مخدر در حال رانندگی به شش ماه زندان تعلیقی و یک سال محرومیت از رانندگی محکوم شد.

بیوگرافی نازنین جعفریان

ازدواج و همسر نازنین جعفریان

به تازگی شنیده شده که نازنین جعفریان ازدواج کرده است. همسر نازنین جعفریان آقای فولارین الاکیا، کارآفرین، سرمایه ­گذار و فیلمبردار نیجریه ای است که یکی از افراد میلیاردر به شمار می رود.

داماد نیجریایی، آقای فولارین الاکیا، همسر اولش را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داده است و یک دختر دارد.

مادر داماد، خانم «فولورونشو الاکیا»، یکی از بزرگترین سرمایه ­داران نفتی نیجریه است که توسط مجله فوربس به ­عنوان چهاردهمین زن ثروتمند آفریقا و هشتادمین زن قدرتمند جهان معرفی شده است.ثروت خانم الاکیا حدود دو و یک دهم میلیارد دلار تخمین زده می ­شود. تصویر زیر متعلق به مادر همسر نازنین جعفریان است.

ازدواج نازنین جعفریان مدل ایرانی

عروسی افسانه ای نازنین جعفریان

ماجرای مراسم ازدواج نازنین جعفریان و همسرش بر سر زبان ها افتاده و این به دلیل عروسی مجللی بود که آن ها برگزار کردند. گفته می شود آقای داماد برای برگزاری مراسم ازدواجشان بیش از ۸ میلیون دلار هزینه کرده است.

کاخ بلنهیم که محل برگزاری مراسم عروسی این زوج بود در میان یک میلیون گل رز قرار گرفته است. برای آرایش گل‌ های این مراسم، طراح مشهور گل، جف لیتهم که پیش از این برای مراسم ستارگان معروفی همچون مدونا و کاردشیان کار کرده بوده است، انتخاب شد،

وی به همراه تیم ۳۰ نفره چیزی در حدود ۵۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت.

یکی دیگر مسائلی که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته، کیک عروسی آن هاست. برای این مراسم مجلل یک کیک ۴ متری توسط یک شیرین پز مشهور آماده شده بود که چشم ها را به خود خیره کرد.

در پایان مراسم نیز آتش بازی بزرگی نیز تدارک دیده شده بود.

بیوگرافی نازنین جعفریان مدل ایرانی

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. سپاس از همراهی و توجه شما عزیزان.

همچنین بخوانید:

عکس از مراسم ازدواج نازنین جعفریان مدل ایرانی با پسر سیاه پوست ...


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو