پاپت اسباب بازی حمام کودک

پاپت اسباب بازی حمام کودک


منبع: نی نی بان

443

1400/5/11

12:39


پاپت اسباب بازی حمام کودک

بسیاری از کودکان ممکن است از حمام رفتن بیزار باشند و شما به عنوان والد هر دفعه مجبور به تلاش بسیار برای بردن فرزندتان به حمام باشید و بعضی از کودکان هم ممکن است برعکس، عاشق حمام و آب‌بازی باشند. در هر صورت، استفاده از پاپت اسباب بازی حمام کودک یک گزینه بسیار مناسب برای فرزندتان خواهد بود زیرا موجب مشغول شدن و سرگرمی او در زمان حمام کردن خواهد شد.
در این مطلب خواهید خواند:

  • پاپت اسباب بازی حمام کودک چیست؟
  • هنگام خرید پاپت اسباب بازی حمام کودک به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • انواع پاپت اسباب بازی حمام کودک کدام است؟

پاپت اسباب بازی حمام کودک چیست؟

همان‌طور که گفته شد، پاپت اسباب بازی حمام کودک برای سرگرم شدن کودکان در حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اشکال متنوع، با رنگ‌بندی و سایزهای مختلفی قابل تولید است.
این پاپت‌ها روی آب شناور می‌مانند و با فشار دادن آن‌ها صدای سوت‌مانندی بلند می‌شود که برای کودک بسیار سرگرم‌کننده است.
این پاپت‌ها برای هر سنی از نوزاد گرفته تا سنین بالاتر تولید می‌شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که پاپت مخصوص سن کودک تهیه شود.


این مطلب را بخوانید: مشکلات بهداشتی کودکان، علت تنفر از حمام


هنگام خرید پاپت اسباب بازی حمام کودک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به هنگام خرید این اسباب‌بازی‌ها لازم است تا نکاتی را مد نظر قرار دهید که انتخابی مطمئن و درست داشته باشید. در ادامه به توضیح و بررسی این نکات می‌پردازیم.

پاپت اسباب بازی حمام کودک

پاپتی را انتخاب کنید که خشک‌ شدن آن سریع باشد

پاپت اسباب بازی حمام کودک به سرعت در حمام خیس می‌شود، به همین دلیل بهتر است پاپتی را تهیه کنید که به راحتی خشک شود تا از بروز کپک و باکتری در آن جلوگیری شود.

بهتر است پاپتی را تهیه کنید که به راحتی خشک شود تا از بروز کپک و باکتری در آن جلوگیری شود.

اسباب بازی‌هایی که تو خالی هستند و گوشه‌های زیادی دارند ممکن است مدت زمان طولانی‌تری مرطوب باقی بمانند.
برای تمیز کردن این اسباب بازی‌ها بهتر است هر چند وقت یک‌بار آن‌ها را با آب و صابون شستشو دهید.

به دنبال اسباب بازی‌های آموزشی باشید

از آن‌جایی که حمام کردن کودک نقش مهمی در برنامه هفتگی یا شبانه شما با کودک دارد، شاید بهتر باشد اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که به نوعی دارای مزیت آموزشی هستند. بافت‌های مختلف که به هنگام لمس به کودکان کمک کند، اشکال و طرح‌های گوناگون و طرح واژگان و اعداد، این قابلیت را دارند که علاوه بر سرگرم کردن کودک، برای او جنبه آموزشی هم داشته باشند.


این مطلب را بخوانید: اسباب بازی آموزشی کودکان، نکات مهم


پاپت اسباب بازی حمام کودک

اسباب بازی متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید

به هنگام خرید پاپت اسباب بازی حمام کودک حتما مطمئن شوید که اسباب بازی مناسب سن کودک شماست زیرا اگر نوعی از اسباب بازی را انتخاب کنید که برای سن بالاتر از فرزند شما مناسب باشد، ممکن است موجب بروز آسیب‌های جدی در فرزند شما شود.

به هنگام خرید پاپت اسباب بازی حمام کودک حتما مطمئن شوید که اسباب بازی مناسب سن کودک شماست

طبق تحقیقات، اسباب‌ بازی حمام برای کودک خردسال ضروری نیست زیرا آب به اندازه کافی برای او هیجان‌انگیز است اما زمانی که به سنی رسید که قادر به قرارگیری در وان بود، می‌توان برای او اسباب بازی‌های حمام مناسب برای سنش تهیه کرد.

انواع پاپت اسباب بازی حمام کودک کدام است؟

همان‌طور که گفته شد، اسباب بازی‌های حمام کودک در انواع و اشکال مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه به بررسی تعدادی از این انواع می‌پردازیم.

فنجان‌های پلاستیکی

کودک می‌تواند این فنجان‌ها را روی یکدیگر قرار دهد و آن‌ها را زیر آب بچرخاند. تعداد این فنجان‌ها کاملا متفاوت است و معمولا برای ۶ ماه به بالا قابل استفاده است.


این مطلب را بخوانید: راهنمای خرید عروسک، مخصوص حمام


اسباب بازی حبابی شناور

اگر فرزند شما از اسباب بازی‌هایی لذت می‌برد که صدای جغجغه دارند یا تکان می‌خورند و می‌چرخند، این نوع پاپت کاملا مناسب او خواهد بود. این اسباب‌ بازی‌ها در آب شناور خواهند ماند و مناسب برای ۴ ماه به بالا هستند.

پاپت اسباب بازی حمام کودک

اردک پلاستیکی

همه ما وقتی اسم اسباب بازی حمام کودک به گوشمان می‌خورد، اولین چیزی که تصور می‌کنیم یک اردک زرد پلاستیکی است.
این مدل اسباب بازی حمام هیچ وقت کهنه نمی‌شود و همیشه جزو پرطرفدارترین اسباب بازی‌های حمام کودک خواهد بود. این اسباب بازی برای سنین نوزادی به بالا مناسب است.

البته به جای اردک، طرح‌های دیگری از شخصیت‌های کارتونی مانند نمو هم گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند و برای کودک بسیار جذاب خواهند بود.

پاپت اسباب بازی حمام کودک

قایق پلاستیکی

قایق‌های پلاستیکی یکی از بهترین اسباب بازی‌های حمام هستند زیرا این حس را به کودک شما منتقل خواهند کرد که در حال راندن یک قایق در میان اقیانوس است و تجربه لذت‌بخشی از بازی با آن در آب خواهد داشت. این پاپت مناسب سن ۹ ماه به بالا است.

پاپت اسباب بازی حمام کودک

سطل‌های رنگی

استفاده از تعداد مختلفی از سطل‌ با طرح و رنگ‌های مختلف، این امکان را به کودک شما می‌دهد که آب را به اطراف بریزد و حسابی مشغول و سرگرم شود. برخی از این سطل‌ها دارای سوراخی در پایین خود هستند که آب را به اطراف می‌پاشند و قدرت تمرکز کودک را تقویت می‌کنند. این سطل‌های رنگی مناسب ۹ ماه به بالا هستند.

برخی از این سطل‌ها دارای سوراخی در پایین خود هستند که آب را به اطراف می‌پاشند و قدرت تمرکز کودک را تقویت می‌کنند.

پازل حیوانات دریایی

این پازل‌ها را می‌توان سرهم کرد که در نهایت به شکل حیوانات دریایی نظیر کوسه، خرچنگ، مرغ دریایی و... در می‌آیند و به کمک قلاب ماهیگیری که همراه اسباب بازی است، می‌توانند در آب مشغول ماهیگیری شوند و به این ترتیب هم سرگرم می‌شوند و هم با حیوانات موجود در دریا بیشتر آشنا می‌شوند. این اسباب بازی حمام مناسب ۳ سال به بالا است.

کتاب ضد آب

برای سرگرم کردن کودکان در حمام حتی می‌توان از کتاب‌های ضد آب هم استفاده کرد که علاوه بر آموزش کودکان، آن‌ها را کاملا سرگرم خواهد کرد. استفاده از این کتاب‌های ضد آب برای نوزادان تا ۴ سال مناسب است.

پاپت اسباب بازی حمام کودک


کلام آخر
استفاده از پاپت اسباب بازی حمام کودک یک انتخاب کاملا مناسب برای زمانی است که کودک در حمام وقت می‌گذراند، زیرا او را کاملا مشغول و سرگرم کرده و این امکان را برای کودک فراهم می‌کند که از زمان خود به هنگام حمام کردن نهایت لذت را ببرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو