متخصص اطفال چه خدماتی ارایه می کند؟

منبع: فرزند

177

1400/5/11

15:44


متخصص اطفال چه خدماتی ارایه می کند؟

اطفال و کودکان سرمایه های گران بهای هر خانواده هستند و سلامتی جسمی و روحی آنها بسیار مهم است. مسلما در طول سال پیش می آید که به دلایل متفاوتی کودک تان را نزد پزشک ببرید و چه بهتر پزشکی که متخصص اطفال است به مشکلات و بیماری طفل تان رسیدگی کند.

چرا متخصص اطفال بهترین گزینه است؟

زیرا پزشک متخصص اطفال چندین سال فقط به یادگیری مطالب علمی و پزشکی درباره کودکان و اطفال پرداخته و تمام تجارب او مربوط به اطفال می باشد و خیلی بیشتر و بهتر از پزشک دیگری می تواند تمامی جنبه های رشد و پرورش کودک را بررسی کرده و به آنها رسیدگی کند.

خدمات پزشکی مرتبط با اطفال چیست:

  1. بررسی تمامی مراحل رشد جسمی و مغزی کودک؛ که با کنترل وزن و پرسش و پاسخ درباره رفتار کودک در منحنی رشد ثبت می شود و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد پیگیری خواهد شد.
  2. رسیدگی و درمان بیماریهای مختلف کودکان؛ متاسفانه برخی بیماریها با کودکان متولد می شوند مانند ناهنجاریهای قلبی و برخی دیگر که در شرایط خاص برای هر کودکی پیش خواهد آمد مانند: عفونت های گوش، نفخ معده، استفراغ کردن، سرماخوردگی و سرفه کردن، دردهای تنفسی و بروز انواع ویروس ها، آبله مرغان، سرخجه و ….
  3. درمان پیگیری بیماری های کلیوی کودکان.
  4. درمان بیماریهای خون و سرطان کودکان.
  5. بیماریهای قلبی.
  6. بیماریهای گوارشی.
  7. آلرژی های اطفال.
  8. بیماریهای عصبی اطفال.
  9. بیماریهای ریوی اطفال.

لیست پزشکان متخصص اطفال شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

دندانپزشک اطفال:

انجام هر نوع خدمات دندانپزشکی برای اطفال توسط دندانپزشک اطفال صورت می گیرید، برخی فکر می کنند که تنها دندان های ثابت نیاز به ترمیم و مراقبت دارند درحالی که درمان دندان های شیری نیز بسیار مهم است و دندانپزشک اطفال با اطفال و کودکانی که سن شان بین ۳ تا ۱۲ سالگی است سرو کار داشته و تخصص او معالجه و درمان و پیشگیری کلیه ی بیماری های دهان و دندان است دندانپزشک اطفال شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران در سایت پی جو ، مشاهده نمایید.

دندانپزشک اطفال

از خدمات دندانپزشکی اطفال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کشیدن دندان، جراحی پالپ، ایمپلنت دندان، جراحی دندان و کشیدن دندان، درمان ریشه، ارتودنسی و عصب کشی دندان های شیری و یا دائمی اطفال که انجام این کار کمی همراه درد می باشد ولی هیچ گونه جای نگرانی نیست چون متخصص می تواند از پالپ استفاده کند.

فلوراید تراپی دندان های کودک: این روش از پوسیده شدن دندان پیشگیری می کند و مقاومت دندان را بالا می برد.

شیار بندی دندان های کودک: با شیار بندی دندان ها مانع از پوسیدگی دندان می شوند.

فضا نگهدار دندان ها: گاهی اوقات که دندان کودک می افتد و جای آن خالی می ماند دندان های مجاور آن فضای بیشتری دارند و سعی می کنند جای خالی دندان را پرکنند و دیگر جایی برای رویش دندان جدید نخواهد ماند؛ در حالی که  دندانپزشک اطفال با اسپیسر، فضای خالی را پر می کند تا به موقع دندان جدید رشد کند.

روکش کردن دندان: چون روکش دندان اطفال با روکش کردن دندان بزرگسالان متفاوت است، پس عاقلانه ترین کار این است که این کار را به متخصص دندانپزشک اطفال بسپارید بخصوص اگر روکش دندان شیری باشد.

ترمیم دندان های شیری فاسد و یا دندان های دائمی اطفال: در این روش بعد از ترمیم دندان پوسیده حتما از روکشی های فلزی استفاده می شود تا از شکستگی دندان ترمیم شده و یا پوسیدگی دوباره آن جلوگیری کنند.

قبل از هر اقدامی کودک تان را برای معالجه و درمان به پزشک متخصص اطفال بسپارید و مطمئن شوید که دارای مجوز بوده، تجربه ی چند ساله داشته باشد و به فن آوری های به روز دنیا مجهز و آگاه باشد و همچنین بهداشت را رعایت کند و آرامش و سلامتی مراجعین برایش مهم باشد و بسیار حرفه ای و دارای بورد تخصصی باشد.

شما می توانید بهترین و معتبرترین و با تجربه ترین متخصصان اطفال، دندانپزشکان اطفال و پزشکان فوق تخصص اطفال و کودکان را در سایت پی جو جستجو کنید و از تمامی خدمات متخصصان بهره بگیرید. با خیالی آسوده کودک تان را به متخصصان معتبر بسپارید و سلامتی و زیبایی را به آنها هدیه دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو