رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی ۲۰۲۱ در اوج کرونا | وقتی چرخ‌های صنایع چاره‌ای جز چرخیدن ندارند!

80

1400/5/11

18:12


با وجود شیوع روزافزون ویروس کرونا در سطح جهان و تعطیلی بیشتر رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک در سال گذشته، به نظر می‌رسد امسال عزمی برای لغو رویدادها وجود ندارد و اخبار رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی ۲۰۲۱ در اوج کرونا به گوش می‌رسد.

رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی ۲۰۲۱ در اوج کرونا | وقتی چرخ‌های صنایع چاره‌ای جز چرخیدن ندارند!

گروه مد و لباس هنرآنلاین: تعطیلی‌های گسترده در سایر نقاط جهان به‌منظور مهار ویروس کرونا طی سال گذشته نتایج و دستاوردهای مثبت چندانی به دنبال نداشت و هر روز با شیوع گونه جدیدی از این ویروس، معادلات ذهنی در این راستا برهم می‌خوردند.

بااین‌همه، برگزارکنندگان این رخدادها خاصه در حوزه مد و لباس با روی آوردن به شیوه برگزاری نمایشگاه‌های مجازی تلاش کردند مانع از حذف این موضوعات از چرخه زندگی افراد و به‌ویژه فعالان این بخش‌ها شوند هر چند که تجربه نشان داد که علاوه بر کاهش مشارکت افراد در این شیوه برگزاری، رویدادها بازتاب رسانه‌ای مطلوبی نیز نخواهند داشت درنتیجه امسال و علی‌رغم شیوع روزافزون ویروس کرونا در سطح جهان و تعطیلی اغلب رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک در سال گذشته، به نظر می‌رسد عزمی برای لغو رویدادها وجود ندارد و اخبار رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی سال 2021 در اوج کرونا به گوش می‌رسد.

در این مطلب به برخی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک تا پیش از پایان تابستان 2021 اشاره می‌شود که هر کدام می‌تواند فرصتی برای مشارکت فعالان ایرانی نیز فراهم می‌آورد:

نمایشگاه هدایا و صنایع دستی و منسوجات FORMEX سوئد 2021

زمان برگزاری نمایشگاه هدایا و صنایع‌دستی و منسوجات FORMEX سوئد 2021  در محل شهر گوتنبرگ سوئد در تاریخ 2 تا  5  شهریورماه 1400 است.

نمایشگاه FORMEX در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد و بزرگ‌ترین شهر این کشور و پرجمعیت‌ترین شهر در سرزمین‌های نوردیک دوبار در سال برگزار می‌شود. نمایشگاه FORMEX برجسته‌ترین رویداد طراحی داخلی و هدایا در منطقه نوردیک است که از سال ۱۹۶۰ افتتاح شده است و هرسال دو بار، در اوایل ژانویه و در پایان ماه آگوست برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چرم و کفش Mosshoes مسکو روسیه 2021

 زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چرم و کفش Mosshoes مسکو روسیه در محل نمایشگاه بین‌المللی مسکو  در تاریخ  8 تا 11 شهریورماه 1400 اعلام شده است .

نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی مسکو (Heimtextil Russia) 2021

 زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی مسکو (Heimtextil Russia) در محل نمایشگاه بین‌المللی مسکو روسیه  در تاریخ 23 تا 25 شهریورماه 1400 اعلام شده است .

نمایشگاه هدایا و دکوراسیون HEXAGONE LYON فرانسه 2021

زمان برگزاری نمایشگاه هدایا و دکوراسیون HEXAGONE LYON 2021 فرانسه در محل لیون فرانسه در تاریخ 28 و 29 شهریورماه 1400 اعلام شده است.

این نمایشگاه تاکنون خود را به‌عنوان یک معیار در میان متخصصان در زمینه هدیه، سوغات، دکوراسیون، اقلام منطقه‌ای، گل و جواهرات لباس معرفی کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو