زیباترین بازیگران هالیوود

زیباترین بازیگران هالیوود


منبع: زیبامون

1,372

1398/4/31

20:43


با زیبامون همراه باشید تا با هم زیباترین بازیگران هالیوود را بررسی کنیم.

زیباترین بازیگران هالیوود

امبر هرد

امبر لارا هرد متولد 22 آوریل 1986 در شهر تگزاس است. اولین فیلم خود را به اسم چراغ های جمعه شب در سال 2004 بازی کرد. او در فیلم سینمایی خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ ایفای نقش کرد و برنده ی جایزه ی جشنواره هالیوود شد. امبر عضو دختر برتر در سازمان بین الملل در بخش عفو بین الملل می باشد. جانی دپ همسر سابق اش بود که از هم جدا شدند. دانشمندان چهره ی زنان هالیوودی را از نظر مقیاس طلایی بررسی کرده اند و امبر هرد رتبه ی یک را به دست آورد، و زیباترین زن جهان شناخته شد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز متولد 24 جولای سال 1969 در شهر برانکس، بازیگر، خواننده، صداپیشه، رقصنده، تهیه کننده، نویسنده و طراح مد است. او در فیلم های سلنا، دختر جرسی، چشم فرشته ای، سایه های آبی، مایل هستید برقصیم؟، خدمتکار در منتهن و.. ایفای نقش کرده است و اولین آلبوم خود را به اسم on the 6 در سال 1999 منتشر کرد. او تا به امروز بیش ازهشت آلبوم منتشر کرده است.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

کاترین وینیک

کاترین وینیک که به واسطه ی سریال وایکینگ ها که اخیرا پخش شد از محبوبیت بسیاری برخوردار است، دارای چهره ی زیبا و دلنشینی است. کاترین متولد 19 دسامبر سال 1977 است. وینیک در زندگی واقعی هم به مانند شخصیت لاگرثا در فیلم وایکینگ ها، قوی و ورزشکار است و جوایز زیادی را در رشته های ورزشی کسب کرده است.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

سوفی ترنر

سوفی ترنر 23 ساله که به تازگی ازدواج کرده است با چهره ای نچرال و قد بلند و استایلی زیبا طرفداران بسیاری دارد. او در سریال بازی تاج و تخت که در دهه ی اخیر جزو برترین سریال ها محسوب می شد ایفای نقش کرد و محبوبیتش را دو چندان کرد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

امیلیا کلارک

امیلیا کلارک را که همه به نام مادر اژدها می شناسند یکی از بامزه ترین و دلنشین ترین چهره را بین بازیگران هالیوودی دارد او با درخشش در سریال بازی تاج و تخت و فیلم سینمایی من قبل از تو جایگاه بالاتری نزد طرفدارانش پیدا کرد. او عمل زیبایی در چهره اش نکرده و متولد سال 1986 است.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون متولد سال 1969 پانزدهم ماه آوریل است. او برنده ی جایزه امی است. و با بازی در سریال معروف و کمدی فرندز شناخته شد. و در گلدن گلوب برای ایفای نقش در همین سریال برنده ی جایزه بهترین بازیگر شد. جنیفر انیستون رنگ های شاد و اسپرت را بییشتر استفاده می کند و غالبا طرح هایی را برای پوشش خود انتخاب می کند که سرزندگی و شادابی را به بیننده منتقل می کند.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

اشلی بنسون

اشلی بنسون بازیگر و مدل امریکایی متولد سال 1989 در کالیفرنیا است. او با بازی در سریال معروف (دروغ گو های کوچک زیبا) شناخته شد و نام او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC موجود است.

 

بازیگران زیبای هالیوودی

 

اسکارلت جوهانسون 

اسکارلت جوهانسون هنرپیشه، خواننده و مدل معروف آمریکایی که چهار بار نامزد جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب شد. او در سال 2011  چهارمین زن زیبای جهان شناخته شد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس متولد 1990 بازیگر معروف هالیوودی است. او از نوجوانی کار بازیگری را شروع کرد و اولین فیلم او بیل انگوال نام داشت. در سال 2015 او پردرآمد ترین بازیگر آمریکایی شناخته شد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

بلیک لایولی

بلیک لایولی  32 ساله بازیگر مشهور هالیوود است که در کنار بازیگری به مدلینگ هم مشغول است. از معروف ترین آثار او می شود به زندگی آدلاین، آب های کم عمق و خواهری از سفر آرزو ها اشاره کرد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

کریستن استوارت

کریستن استوارت در سال 1990 به دنیا امد او اولین کار خود را در 9 سالگی بازی کرد. و در سال 2002 با بازی در فیلم نقش دختر جودی فاستر نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در مجموعه فیلم های گرگ و میش  (Twilight) بسیار درخشان حاضر شد و از کار های دیگر او می توان به ابر های سیل ماریا، من هنوز آلیس هستم، بی هوشی و .. اشاره کرد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975، بازیگر، مدل، نویسنده، کارگردان و نیکوکار معروف و مشهور هالیوودی است. او درزیبایی چیزی کم ندارد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است و طرفدارن زیادی دارد. او جایزه اسکار را دریافت کرد و 3 بار هم برنده ی جایزه گلدن گلوب شد و در سال 2013 به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد.

 

بازیگران زیبای هالیوود

 

راز جوان ماندن جنیفر لوپز

مدل موهای آنجلینا جولی

زیبا ترین دختر دنیا کیست؟ بیوگرافی + عکس

 

 

بازیگر اسلایدر سلبریتی پرطرفدارترین سلبریتی‌ها سلبریتی ها سلبریتی‌های خارجی سلبریتی‌های خارجی و ایرانی استایل سلبریتی معروف بدترین عمل‌های زیبایی سلبریتی‌ها جراحی زیبایی سلبریتی ها سلبریتی ها قبل و بعد از عمل زیبایی سلبریتی‌ هایی که عمل زیبایی نکرده اند جنیفر لوپز سلبریتی ها بدون آرایش استایل سلبریتی ها زیباترین سلبریتی ها جنیفرلوپز سلبریتی ها سلبریتی چیست سلبریتی ها چه کسانی هستند کریستین استوارت امیلیا کلارک قد امیلیا کلارک آرایش سلبریتی جنیفر لوپز تغییرات مدل مو سلبریتی ها سلبریتی ایرانی امبر هرد سلبریتی زن میکاپ سلبریتی ها سلبریتی پرطرفدار سلبریتی جذاب سلبریتی هالیوود سلبریتی معروف میکاپ آرتیست سلبریتیها سلبریتی خارجی سلبریتی زن جهان سوفی ترنر سلبریتی بالیوود انجلینا جولی اسکارلت اشلی بنسون امبر لارا هرد بازی تاج و تخت تاج و تخت آنجلینا جولی راز جوان ماندن جنیفر لوپز مدل موهای آنجلینا جولی زیبا ترین دختر دنیا کیست بیوگرافی عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو