ماسک ضد لک با اثر فوری + دستور

ماسک ضد لک با اثر فوری + دستور


منبع: زیبامون

349

1398/4/31

20:43


برای از بین بردن تیرگی ها و لک صورت میتونید از ماسکهای خانگی و طبیعی استفاده کنید. آموزش چند مدل ماسک ضد لک با اثر فوری رو در این بخش از زیبامون دات کام بخوانید.

ماسک ضد لک با اثر فوری + دستور

همه افراد و به ویژه خانوم ها دوست دارند پوستی روشن، صاف و یکدست داشته باشند و ایجاد لک و تیرگی روی پوست یکی از مشکلاتی هست که ممکنه هر از چند گاهی ایجاد بشه و زیبایی پوست و چهره رو تحت تاثیر قرار بده.

روش های زیادی برای از بین بردن لک صورت و روشن کردن پوست وجود داره اما استفاده از ماسک های طبیعی و خانگی که دارای اثر روشن کنندگی و ضد لک هستند، میتونن تاثیر خیلی خوبی در این زمینه داشته باشند و رنگ پوستتون رو بهتر کنند. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و آموزش چند مدل ماسک ضد لک با اثر فوری رو برای انواع پوست یاد بگیرید.

 

ماسک ضد لک با سرکه و عسل

سرکه یکی از مواد طبیعی و در دسترسی هست که میتونید در درست کردن انواع ماسک صورت استفاده کنید. برای درست کردن این ماسک ضد لک باید 1 تا 2 قاشق سرکه خالص و طبیعی رو با مقداری عسل ترکیب کنید تا حالت رقیق شده پیدا کنند.

این ماسک رو با استفاده از براش یا نوک انگشت بر روی تمام قسم تهای پوست و به ویژه قسمت هایی که دچار لک شده هست، بمالید، حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس پوستتون رو با آب گرم شست و شو بدید. از این ماسک روزی یک بار استفاده کنید تا اثربخشی بهتری داشته باشه.

 

ماسک عسل

 

ماسک ضد لک با ماست و زردچوبه

زردچوبه دارای اثر روشن کنندگی خیلی خوبی برای پوست هست و زمانی که با ماست ترکیب بشه میتونه به عنوان یک ماسک ضد لک قوی عمل کنه و پوستی روشن و شفاف رو براتون ایجاد کنه.

برای درست کردن این ماسک باید 3 تا 4 قاشق ماست رو با یک قاشق زردچوبه مخلوط کنید و روی پوست قرار بدید. اجازه بدید این ماسک به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست بمونه و بعد با آب گرم شست و شو بدید. استفاده مداوم از این ماسک کمک میکنه تا لک های صورت به تدریج محو بشن.

برای اینکه این ماسک ضد لک تاثیر بیشتر و بهتری داشته باشه میتونید مقدار آب لیمو طبیعی و تازه نیز به ترکیب فوق اضافه کنید. زیرا آب لیمو به طور طبیعی دارای خاصیت سفیدکنندگی هست و زمانی که با زردچوبه و ماست ترکیب میشه این اثربخشی موثرتر و بهتر خواهد بود.

 

ماسک زردچوبه

 

ماسک ضد لک آلوئه ورا و گلاب

آلوئه ورا و گلاب از مواد طبیعی و در دسترسی هستند که تقریبا در تمام خانه ها یافت می شود. یک ترکیب ساده از ژل آلوئه ورا و مقداری گلاب میتونه اثر ضد لک خیلی فوری و خوبی بر روی پوست داشته باشه و با استفاده هر روزه از این ماسک طبیعی میتونید خیلی سریع و راحت از شر لکه های پوستی رها شوید و پوست صاف و شفافی هم داشته باشید.

 

ماسک آلوئه ورا

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو