آیا عمل زیبایی بینی با پوشش بیمه sos امکان پذیر است؟

منبع: برترین ها

126

1400/5/12

10:26


هزینه‌های سنگین عمل زیبایی باعث شده تا افرادی که قصد انجام چنین عمل‌هایی را دارند به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود باشند. از آنجایی که کمک رسان ایران SOS بهترین ارائه کننده خدمات بیمه‌ای است، بسیاری از افراد نیز به دنبال استفاده از خدمات آن برای عمل‌های زیبایی و پوشش هزینه‌های آن هستند.

یکی از سؤالات پرتکراری که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از بیمه تکمیلی با آن رو به رو می‌شوند این است که آیا می‌توان از پوشش بیمه تکمیلی برای عمل زیبایی استفاده کرد؟ هزینه‌های سنگین عمل زیبایی باعث شده تا افرادی که قصد انجام چنین عمل‌هایی را دارند به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود باشند. از آنجایی که کمک رسان ایران SOS بهترین ارائه کننده خدمات بیمه‌ای است، بسیاری از افراد نیز به دنبال استفاده از خدمات آن برای عمل‌های زیبایی و پوشش هزینه‌های آن هستند. اما آیا بیمه تکمیلی عمل زیبایی بینی را پوشش می‌دهد؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آیا عمل زیبایی بینی با پوشش بیمه sos امکان پذیر است؟

بیمه تکمیلی چیست؟

برای پاسخ دادن به این سؤال که آیا عمل زیبایی بینی با پوشش SOS امکان پذیر است یا نه، ابتدا بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد بیمه تکمیلی به دست آوریم. بیمه تکمیلی بیمه نامه‌ای است که با ارائه پوشش‌های اضافه بر بیمه درمان پایه (مانند بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی)، خدمات تحت پوشش بیمه را گسترش می‌دهد و تکمیل می‌کند. بسیاری از مواردی که تحت پوشش بیمه پایه قرار نمی‌گیرند، جزو پوشش‌های اصلی بیمه درمان تکمیلی هستند. شرکت کمک رسان ایران SOS یکی از معروف‌ترین ارائه کنندگان خدمات بیمه تکمیلی است که توسط شرکت‌هایی مانند بیمه آسماری در اختیار بیمه گذاران قرار می‌گیرد.

پوشش هزینه‌های جراحی زیبای در بیمه تکمیلی

پوشش‌های مختلفی در بیمه تکمیلی ارائه می‌شود که بسیاری از جراحی‌های عمومی و تخصصی پرکاربرد جزو آن هستند. اما به طور کلی هیچکدام از شرکت‌های ارائه کننده خدمات بیمه درمان تکمیلی، هزینه‌های مربوط به جراحی زیبای خصوصاً عمل زیبایی بینی را پوشش نمی‌دهند. دلیل این امر نیز اختصاص منابع به خدمات پرکاربرد درمانی و تشخیصی است که کاربرد‌های بیشتری نسبت به عمل زیبایی بینی دارد. بنابر این اگر به دنبال عمل زیبایی بینی با بیمه تکمیلی هستید همین‌جا باید اعلام کنیم که چنین خدمتی در هیچ شرکت بیمه‌ای ارائه نمی‌شود. اما خدمات درمانی مرتبط با جراحی زیبایی بینی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.

آیا عمل زیبایی بینی با پوشش بیمه sos امکان پذیر است؟

کدام خدمات مرتبط با عمل زیبایی بینی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارد؟

با اینکه هزینه‌های جراحی زیبایی بینی به صورت مستقیم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نمی‌گیرند، اما در بعضی از موارد می‌توان از پوشش‌های درمانی مرتبط با این عمل جراحی استفاده کرد. به طور کلی اگر عمل جراحی بینی مربوط به اصلاح عملکرد آن باشد تحت پوشش بیمه قرار خواهد داشت. لازمه استفاده از این پوشش‌ها نیاز به رفع مشکلات تنفسی با تشخیص پزشک معتمد است. در این موارد مانند پرداخت خسارت بیمه آتش سوزی ابتدا باید کارشناسان بیمه، مدارکی شما را بررسی و تأیید کنند. در این صورت می‌توانید از خدمات زیر در عمل زیبایی بهره‌مند شوید:

  • تنگ شدن دهلیزی بینی: ایجاد مشکل در تنفس با رشد دیوار‌ها های داخلی بینی
  • مخروط داخلی بزرگ در بینی: بزرگ شدن مخروط‌ها و ایجاد اختلال در عمکرد تنفسی فرد
  • شکسته شدن استخوان بینی: شکستی بینی و منحرف شدن جداره جدا کننده بینی که باعث بروز اشکال در تنفس فرد می‌شود.

بیمه تکمیلی کدام هزینه‌های عمل جراحی بینی را پوشش می‌دهد؟

در صورتی که از خدمات کمک رسان ایران SOS از طریق بیمه تکمیلی خانواده آسماری استفاده کنید، برای جراحی‌های ضروری بینی می‌توانید از پوشش خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با آن مانند سی تی اسکن بهره‌مند شوید. این موارد بیشتر شامل هزینه‌های پاراکلینیکی و تشخیصی می‌شوند، البته خدمات درمانی پاراکلینیکی مانند شکستگی نیز در این بیمه تکمیلی پوشش داده می‌شوند. سقف خدمات پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی خانواده آسماری و خدمات کمک رسان ایران SOS، ۳ میلیون تومان با فرانشیز ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از پوشش خدمات مدنظر خود توسط بیمه تکمیلی با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید.

آیا عمل زیبایی بینی با پوشش بیمه sos امکان پذیر است؟

بیمه آسماری، بهترین ارائه کننده خدمات کمک رسان ایران SOS

عمل جراحی بینی با پوشش بیمه SOS امکان پذیر نیست. اگر قصد انجام هرگونه عمل زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی را دارید، تنها می‌توانید از خدمات پاراکلینیکی تشخیصی و درمانی مرتبط با آن، با دستور پزشک و تأیید کارشناسان بیمه بهره‌مند شوید. شرکت بیمه آسماری تنها شرکت بیمه‌ای است که در بیمه نامه‌های طرح خانواده خود امکان استفاده از خدمات شرکت کمک رسان ایران SOS را برای بیمه گذاران فراهم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از بیمه خانواده آسماری علاوه بر دریافت بالاترین سقف پوشش پاراکلینیکی برای پوشش بخشی از هزینه‌های عمل جراحی بینی، از خدمات آنلاین ۳۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر ایران بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا به سایت آسماری مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو