حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس دولت سیزدهم، فرمودند: باید از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد و توانستند یکبار دیگر این حرکت کاملا پرمعنای انتخابات را که نشانه مردمسالاری دینی است با موفقیت انجام دهند.

ایشان فرمودند: باید به دولت دوازدهم، رئیس محترم دولت دوازدهم و همکارانشان خسته نباشید بگوییم و برای جناب آقای رئیسی و دولت ایشان و همکارانشان از خداوند طلب توفیق و کمک و عنایت ویژه کنیم.

اهم بیانات معظم له را بخوانید؛

*این مراسم تنفیذ که متکی به قانون اساسی و رسمی که امام بزرگوار در کشور بنیان گذار کردند در این چند دهه بارها تکرار شده است و مظهری از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه است که مدیریت کشور را برعهده دارد آنهم به شکلی آرام، متین و عقلانی.

*معمولا در بسیاری از کشورها این جابجایی با کشمکش انجام می گیرد اما اینجا با آرامش و امنیت این جابجایی انجام می گیرد و در طول دوره های مختلف انجام شده است.

*این نشانه عقلانیت، آرامش و سکینه و طمانینه حاکم بر کشور و بر مسئولان و مردم است، نشانه تنوع سیاسی است. دولت هایی که پی درپی آمدند و قدرت را دست به دست کردند گرایش های مختلف سیاسی داشتند و این تنوع نشانه آزادی انتخابات و سلامت انتخابات است.

*توطئه تحریم انتخابات از مدت ها پیش طراحی شده بود و در محافل سیاستگذاری دشمنان جمهوری در داخل هم از روی غرض یا غفلت این سیاست رادنبال می کردند اما مردم پاسخ قاطعی دادند. شرکت مردم هم با اوضاع و احوالی که وجود داشت خوب بود.

این خبر درحال تکمیل است...