نقد و بررسی بازی Nemezis Mysterious Journey III

منبع: پی سی دی

115

1400/5/12

14:22


سازندگان و استودیوهای بازی سازی امروزه سبک های مختلفی از بازی ها ویدئویی  را  برای  کاربران توسعه می دهند. افراد و گیمران نیز با توجه به سلیقه ای که دارند به انجام هر کدام از این گیم ها می پردازند. یکی از سبک بازی های کامپیوتری گیم های معمایی است و ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از این بازی ها معمایی و راز آلود را به نام Nemezis Mysterious Journey III مورد نقد و بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید تا  با داستان و گیم پلی بازی آشنا شوید.

بازی Nemezis Mysterious Journey III

 

این بازی که یکی از جدیدترین عناوین بازی های ویدئویی می باشد در جولای 2021  منتشر شده است.  کمپانی سازنده این گیم کمپانی Detalion Games S.A می باشد و بازی را برای نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز منتشر کرد.  کمپانی  سازنده این بازی بر خلاف بسیاری از بازی های اکشن امروزی سبک معماگونه  و راز آلود را برای این گیم در نظر گرفته است. در واقع  در این گیم  از کشت و کشتار و یا جنگ و جدال خبری نیست و برای پیشروی در بازی باید به حل معما و پازل های مختلف پرداخت. در واقع بازیکن با یک دنیای مرموز و پر از معماها مختلف مواجه است.

داستان بازی Nemezis Mysterious Journey III

 

داستان این بازی در سیاره مرموز Regilus اتفاق می افتد. این سیاره که بسیار زیبا می باشد اتفاقات عجیب ،غریب و معماگونه ای در ان رخ می دهد. در این هنگام دو توریست به نام های Bogard  و Amia  وارد این سیاره می شوند و داستان حول این دو نفر  رخ می دهد. سیاره رگیلوس از فناوری های خاصی بهره مند است و به همین دلیل این منطقه به یک سیاره گردشگری تبدیل شده است. وجود این مکان برای گردشگران و توریست ها مکانی فوق العاده می باشد و همین موضوع باعث حضور Bogard  و Amia  در این سیاره شده است.

نقد و بررسی بازی Nemezis Mysterious Journey III

این دو نفر پس از  سفر به این سیاره درگیر ماجراهای عجیب و غریبی می شوند و همین موضوعات باعث جدای این دو نفر از یکدیگر می شود. Bogard  و Amia  در این سیار همدیگر را گم می کنند و آن ها تلاش می کنند تا دوباره همدیگر را پیدا کنند و برای این کار از راهنمای تور کمک می گیرند.

گیم پلی بازی Nemezis Mysterious Journey III

 

بازی از گیم پلی فوق العاده برخوردار است که می تواند کاربران را تا ساعت های متمادی درگیر بازی کند. همانطور که در بخش های قبلی مقاله نیز ذکر کردیم در این بازی خبری از جنگ و جدال نیست و برای  پیشروی در بازی باید معماها گوناگونی را در بازی حل کرد.

نقد و بررسی بازی Nemezis Mysterious Journey III

در سیاره Regilus هفت منطقه مختلف وجود دارد و در این مناطق  معماها و پازل های متنوعی گنجانده شده است. بازیکن نیز برای پیشروی باید پازل ها و معماها مختلفی که در این 7 منطقه وجود دارد را حل کند تا به هدف نهایی خود برسد. گیمرها برای انجام بازی Nemezis Mysterious Journey III نیازی به سرعت بالا و یا مهارت در تیر اندازی  ندارند بلکه باید از قدرت بالای ذهنی خود بهره ببرند تا بتواند بازی را پیش ببرند. در گیم پلی بازی درجه سختی های متعددی وجود دارد که بازیکن با توجه به توانایی خود می تواند هر یک از این سطح ها برای انجام بازی برگزیند. به طبع هر چه درجه سختی بازی بالاتر رود  بازیکن با معماهای سخت تری رو به رو خواهد شد. بازیکنان مبتدی نیز می توانند بازی را با درجه سختی آسانتری شروع کنند تا به سطح قابل قبولی از مهارت برسند.

گرافیک بازی Nemezis Mysterious Journey III

اکثر گیمران به گرافیک بازی توجه خاصی دارند در واقع جلوه های بصری بازی به مانند داستان و گیم پلی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. وجود گرافیک نامناسب و بد برای یک بازی کامپیوتری قطعا  یک امتیاز منفی برای بازی به حساب می آید. اما اگر گرافیک یک بازی از کیفیت خوبی برخوردار باشد مخاطبان بیشتری را جذب خود خواهد کرد. این مسئله در مورد گیم Nemezis Mysterious Journey III نیز صدق می کند و  سازندگان بازی  گرافیک فوق العاده ای را برای این بازی در نظر گرفته اند. برای مثال محیط  این بازی که یک سیاره می باشد به طور چشم نواز و فوق العاده ای طراحی شده است و جزئیات در بازی به خوبی و با کیفیت فوق العاده ای نشان داده می شود.

نقد و بررسی بازی Nemezis Mysterious Journey III

جمع بندی

امروزه تعداد بازی های معمایی بسیار کم تر از سایر بازی  ها می باشد  و افراد زیادی به این دست از بازی ها علاقه مند می باشند. Detalion Games S.A با توسعه این بازی توانسته است در همین زمان بسیار کم مخاطبان زیادی را جذب کند. از دلایلی که باعث استقبال خوب از این بازی شده است می توان به داستان جذاب، گیم پلی بر مبنای معماهای مختلف و گرافیک عالی اشاره کرد. در نهایت  افرادی که به سبک های رازآلود و معمایی علاقه مند می باشند بازی Nemezis Mysterious Journey III  گزینه بسیار خوبی می باشد.

برای دانلود رایگان بازی Nemezis Mysterious Journey III می توانید به سایت پی سی دی مراجعه کرده و بازی را رایگان دانلود نماید. پی سی دی یکی از بزرگترین سایت های دانلود بازی های ویدئویی می باشد و شما عزیزان می توانید علاوه بر این گیم هزاران بازی دیگر را نیز دانلود نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو