می‌گویند "دنیا کتابی است که هرکس سفر نکند، گویی تنها یک صفحه از آن را خوانده است" و چه خوب است که صفحات کتاب دنیا را با خرید بلیط چارتر هواپیما، ارزان‌تر از همیشه بخوانید.  آس چارتر امکان خرید بلیط چارتر را فراهم کرده است تا قیمت بلیط دیگر بهانه‌ای برای مسافرت نرفتن نباشد و همه بتوانند صفحات کتاب دنیا را یک به یک بخوانند و لذت ببرند.

بلیط ارزان چارتری به پرواز رزرو شده‌ای تعلق می‌گیرد که مجری یک تور گردشگری برای انتقال توریست‌ها به مکان مشخصی هماهنگ کرده است. در واقع، پروازهای چارتری موارد کرایه‌ی هواپیما از خطوط هوایی برای زمان مشخصی هستند؛ با وجود این، خدمه و امکانات این پروازها هیچ تفاوتی با سایر پروازها ندارد. 

ویژگی‌های بلیط چارتر

هر کدام از بلیط‌هایی که برای پرواز خود رزرو می‌کنید، ویژگی‌های خاص خود را دارد. بنابراین، شاید از خود بپرسید که ویژگی‌های خرید بلیط ارزان چارتری کدامند؟ با خرید این بلیط چه مزایای به مشتری تعلق خواهد گرفت؟ در ادامه این ویژگی‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرید آگاهانه‌ی بلیط ارزان چارتری 

می‌توانیم بگوییم که خرید بلیط با بهترین قیمت، یکی از اولین اقدامات مهم برای داشتن سفری دلپذیر است. واضح است که بلیط چارتری ارزان‌ترین بلیط هواپیما است. اما نکته‌ی مهم‌تر این است که با خرید بلیط چارتری نه تنها هزینه‌ی کم‌تری پرداخت می‌کنید، بلکه از امکانات یکسانی نیز برخوردار خواهید شد.  

پس اگر قصد انجام سفری لذت‌بخش و مقرون به صرفه را دارید، تهیه‌ی این نوع بلیط اولین گامی است که باید بردارید.

as3

نکته‌ی دیگر عبارت است از کسب اطلاعات صحیح درباره‌ی قیمت انواع بلیط‌ها، تفاوت هواپیمایی‌ها و امکان مقایسه‌ی کیفیت آنها قبل از رزرو بلیط. به کمک آس چارتر نه تنها چنین مواردی امکان‌پذیر هستند، بلکه امکان برآورد هزینه‌ای از سفر را نیز خواهید داشت. 

برای رزرو بلیط چارتری خود کافی است به آدرس آس چارتر مراجعه کنید و نام مقصد مد نظر خود را در سایت وارد کنید تا فهرستی کامل از بلیط‌ها را مشاهده کنید. فهرست کامل بلیط چارتر هواپیما نه تنها اجازه‌ی مقایسه‌ی قیمت‌ها را به شما می‌دهد، بلکه امکان مطالعه‌ی ویژگی هواپیمایی‌های مختلف را نیز فراهم آورده است.

بدون واسطه بلیط چارتری را خریداری کنید

ویژگی دیگر خرید بلیط از آس چارتر عبارت است از آسودگی خاطر از پرداخت هزینه‌ی بلیط. در واقع، خود شما تصمیم‌گیرنده هستید و در این فرایند هیچ واسطه‌ای در کار نیست. با آس چارتر تمام جزئیات را خود مشاهده می‌کنید؛ بنابراین، می‌توانید با توجه به نیازها و ویژگی‌های هتل‌های گوناگون در کمال آرامش تصمیم بگیرید. 

آس چارتر همچنین گزینه‌های متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. واضح است که وجود گزینه‌های گوناگون، یعنی امکان انتخاب بهترین قیمت‌ها برای رزرو هتل مد نظر در سراسر ایران. قطعاً شما هم موافقید که بهترین قیمت همان مبلغی است که برای بالاترین کیفیت پرداخت می‌کنید.

بلیط چارتر خود را آنلاین رزرو کنید

ویژگی دیگری که می‌توانیم در اینجا مطرح سازیم، امکان خرید آنلاین بلیط ارزان چارتری است. اگر در گذشته تنها نسخه‌ی کاغذی بلیط برای مسافرت با هواپیما اعتبار داشت، اکنون شرایط تغییر کرده است. مسافران خود می‌توانند پروازها را جستجو کنند، بهترین هواپیمایی را انتخاب کنند، پرواز خود را به شکل آنلاین رزرو کنند و خرید بلیط ارزان چارتری خود را نیز انجام دهند.

آس چارتر تمام تسهیلات لازم برای کسب اطلاعات ضروری و خریداری بلیط چارتر هواپیما را برای شما فراهم آورده است. بنابراین، دیگر نیازی نیست از روش‌های سنتی استفاده کنید. کافی است تنها به آدرس آس چارتر مراجعه کنید و تمام مراحل را به آسانی انجام دهید.

سایر مزایای خرید بلیط ارزان چارتری

در توضیحات بالا برخی از ویژگی‌ها و مزایای بلیط چارتری هواپیما را در میان گذاشتیم. اما بلیط ارزان چارتری مزایای دیگری هم دارد. برای مثال می‌توانیم به موارد پایین اشاره کنیم:

• امکان تغییر نام مسافر در برخی از چارترکننده‌ها وجود دارد، در حالی که چنین امکانی برای بلیط سیستمی پروازهای داخلی و خارجی وجود ندارد.

• آس چارتر نه تنها امکان خرید بلیط آنلاین هواپیما را با همان قیمت بلیط حضوری پدید آورده است، بلکه در برخی موارد احتمالاً خواهید توانست از تخفیف‌های ویژه هم برخوردار شوید. 

با آس چارتر تجربه‌ای متفاوت داشته باشید

هدف آس چارتر این است که در کنار ارائه‌ی تسهیلات ارزان به مشتریان، امکان داشتن تجربه‌ای متفاوت را نیز فراهم آورد. بنابراین، امکانات و تسهیلاتی را تدارک دیده‌ایم تا لذت سفر با آس چارتر را دوچندان کنیم.

 

as5

چه چیزی خوشایندتر از رزرو لحظه آخری بلیط؛ اپلیکیشن آس چارتر

آس چارتر اپلیکیشن ویژه‌ای را برای مشتریان بلیط چارتر هواپیما طراحی کرده است. بنابراین، همیشه لازم نیست حتی وارد سایت آس چارتر شوید، بلکه می‌توانید به آسانی از اپلیکیشن ما استفاده کنید. هدف آس چارتر از طراحی این نرم افزار تسهیل بیش از پیش فرایند خرید بلیط چارتری در هر لحظه‌ای است. بنابراین، حتی در لحظه‌ی آخر هم می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید. 

برای این منظور وارد اپلیکیشن آس چارتر شوید و به فهرست تمام پروازهای داخلی چارتری و سیستمی نیز دسترسی پیدا کنید. کاربری این اپلیکیشن بسیار آسان است، به شیوه‌ای که می‌توانید بلیط چارتر هواپیما را تنها در چند ثانیه خریداری کنید و به پرواز مورد نظر خود برسید.

هرگز احساس تنهایی نکنید؛ پشتیبانی 24 ساعته آس چارتر

یکی دیگر از مزیت‌های خرید بلیط ارزان از آس چارتر بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی 24 ساعته است. در هر لحظه‌ای از شبانه‌روز که نیاز به حمایت ما داشته باشید، کارشناسان بخش پشتیبانی آس چارتر با سرعت و دقت بالا پاسخ‌گوی شما مسافران گرامی خواهند بود. پشتیبان‌های آس چارتر اطمینان می‌دهند که هیچ مسافری در هیچ نقطه‌ای از ایران احساس تنهایی نخواهد کرد؛ چون از حمایت ما برخوردار خواهد بود. 

as4

دقت و سرعت عمل کارشناسان آس چارتر در پاسخ‌گویی به مشتریان در راستای هدف نهایی شرکت است. ما می‌خواهیم مسافران بدون هیچ دغدغه‌ای به مسافرت بروند، بلیط چارتر هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت و بدون واسطه خریداری کنند و سرانجام سفری لذت‌بخش و بدون دغدغه‌ی خاطر داشته باشند. همان‌طور که در خطوط بالا مطالعه کردید، آس چارتر خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم آورده است. به جرأت می‌توانیم بگوییم که با انتخاب آس چارتر مسافرت به تجربه‌ای بدون دغدغه و در نتیجه بسیار لذت‌بخش‌تر تبدیل خواهد شد. 

با خرید بلیط چارتر هواپیما نه تنها ارزان‌ترین قیمت را پرداخت می‌کنید، بلکه از تمام تسهیلات لازم برای سفری لذت‌بخش نیز برخوردار خواهید شد. پس هم‌اکنون برای تهیه‌ی بلیط ارزان چارتری خود اقدام نمایید.