از دید معامله گران زمزمه هایی که می شود نشان می دهد دولت رئیسی شرایط سختی را در حوزه اقتصادی به خصوص کسری بودجه تحویل گرفته و این میزان کسری می تواند بار تورمی داشته باشد. بر مبنای همین احساس نیز  قیمت دلار در ادامه کار بازار افزایش یافت و رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان را لمس کرد. اما در پایان کار  قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۲۵ هزار و ۶۳۰ تومان ایستاد.

قیمت درهم امارات روی ۷ هزار تومان ایستاد

همراه با رشد قیمت دلار قیمت درهم امارات که روز گذشته زیر سطح ۷ هزار تومان نوسان می‌کرد، در شروع معاملات امروز وارد کانال ۷ هزار تومان شد. قیمت درهم با دامنه‌ای بسیار محدود بالای مرز ۷ هزار تومان نوسان کرد. قیمت درهم امارات در آخرین ساعات معاملات نیز توانست کانال هفت هزار تومانی را برای خود حفظ کند.

قیمت سکه امامی که عصر روز گذشته مرز حساس ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داده بود، در شروع معاملات امروز بالای این مرز و روی رقم ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان ایستاد. قیمت سکه تا ۱۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان نیز بالا رفت و در آخرین ساعات معاملات روی ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت طلای جهانی در حوالی ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه به وقت ایران روی ۱۸۰۹ دلار و پایین‌تر از نرخ بسته شده روز گذشته قرار داشت.  احتمالا رشد قیمت سکه تحت تاثیر روند قیمتی دلار و وضعیت عدم اطمینان حاکم بر بازار داخلی بوده است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «مقابله بانک مرکزی با افزایش قیمت دلار/ قیمت سکه دنباله رو دلار» در اقتصادنیوز بخوانید.