چهار کشتی در سواحل امارات از کنترل خارج شدند

منبع: برترین ها

63

1400/5/12

20:59


برخی منابع خبری عصر سه‌شنبه از وقوع یک حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر داده‌اند. گروه عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

خبرگزاری فارس: برخی منابع خبری عصر سه شنبه از بروز حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر داده‌اند؛ همزمان یک رسانه آمریکایی می‌گوید چهار کشتی تحت شرایط نامعلومی کنترل خودشان را از دست داده‌اند.

گروه نظامی موسوم به «عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس» اعلام کرد از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل الفجیره مطلع است. این سازمان با بیان اینکه حادثه مذکور «دزدی دریایی نیست» از کشتی‌های در حال تردد در آن منطقه خواسته احتیاط حداکثری به خرج دهند.

همزمان خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده سکان هدایت دست‌کم چهار کشتی در سواحل امارات متحده عربی از کنترل خارج شده است.

این خبرگزاری نوشته ماهیت این حادثه هنوز به طور دقیق روشن نیست.

چهار کشتی در سواحل امارات از کنترل خارج شدند

کشتی‌های مذکور چهار نفت‌کش به نام‌های «کوئین ایماثا»، «گلدن بریلینت»، «جگ پوجا» و «ابس» هستند که همگی در زمان‌های تقریباً یکسان هشدار داده‌اند هدایت کشتی از فرمان آنها خارج است.

آسوشیتدپرس نوشته یک فروند «ایرباس نیروی هوایی پادشاهی عمان» در حال پرواز بر فراز منطقه‌ای است که این کشتی‌ها در حال تردد هستند.

هنوز مشخص نیست آنچه خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده و رویداد مد نظر عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس رویدادهای جداگانه‌ای هستند یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو