اهمیت خدمات سمپاشی توسط شرکتهای دارای مجوز

منبع: تالاب

90

1400/5/13

04:09


اهمیت خدمات سمپاشی توسط شرکتهای دارای مجوز

در طول سال های گذشته شاهد اخبار و حوادثی از قبیل مرگ یا مسمومیت افراد در اثر سمپاشی بوده ایم و همین امر سبب شده تا بسیاری از مردم به دنبال استفاده از راه حل های جدید برای سمپاشی اصولی و استاندارد باشند.

 

از مشکلاتی که امروزه افرا را آزار میدهد ، پیدا شدن و وجود حشرات موذی و چندش آور در خانه است. سمپاشی یکی از راهکارهای مفید و مهم است که می تواند با این مشکل مقابله کنید، اما قبل از ضدعفونی و طعمه گذاری بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و نکاتی را در این مورد بدانید.

 

اول از هر چیز شما باید بدانید علت و منشا پیدا شدن این جانواران موذی کجاست، و بعد با توجه به نوع حشره، سم مورد نیاز و مناسب آن را برای سمپاشی، تهیه کنید و یا از شرکت های خدماتی سمپاشی کمک بگیرید. به دلیل تنوع در سم ها، آنها به شما برای انتخاب بهترین گزینه و اینکه در چه فواصل زمانی این کار را انجام دهید کمک می کنند.

 

موریانه، ساس، سوسک، کک، موش خانگی، مورچه و یا گاهی اوقات رتیل و عقرب از جمله حشرات و جانوران موذی هستند که ممکن است آسایش شما را به هم بزنند.در صورت بروز همچین مشکلی، قبل از اقدام برای سمپاشی ، باید اگر حیوان خانگی دارید از آن محل دور کنید، غذا و مواد غذایی را از محیط بردارید، ظروف و لباسی که در معرض سمپاشی هست را حتما بردارید.

 

اهمیت سمپاشی دوره‌ای

 

یکی از راهکارها برای خلاص شدن از جانوران و حشرات موذی این است که شما به صورت دوره‌ای این کار را انجام دهید، نه اینکه یک بار سمپاشی کنید و فراموش کنید، چون به هر دلیلی به خصوص گرم شدن هوا، سر و کله این جانوران پیدا می‌شود. همچنین با سرد شدن هوا، جانورانی که در درزهای دیوار مخفی شده‌اند زاد و ولد کرده و زیاد می‌شوند. بهترین زمان برای سمپاشی کردن منازل نیمه دوم سال می‌باشد.

 

هزینه خدمات سمپاشی

یکی از سوالاتی که همه متقاضیان در ابتدای امر از مراکز سمپاشی می پرسند، هزینه سمپاشی می باشد. این سوال می تواند بر اساس جنبه های مختلف بررسی گردد اما مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه سمپاشی به شرح ذیل می باشند.

 

مساحت: مهم ترین عاملی که می تواند هزینه سمپاشی را تغییر دهد، مساحت مکان مورد نظر است. هرچه مساحت مکان، بیشتر باشد، قیمت سمپاشی نیز افزایش خواهد یافت.

 

تعداد دفعات: تعداد دفعات سمپاشی نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه می باشد. با توجه به افزایش حشرات و جانورانی موذی می توان دفعات طعمه گذاری را بیشتر نمود که بر هزینه آن اثر گذار است.

 

نوع جانوران و حشرات: اگرچه حشرات مهم ترین مسئله برای سمپاشی هستند اما جانورانی مانند مارمولک و موش نیز می توانند با سمپاشی از بین بروند. این جانوران و سختی از بین بردن آن ها از طریق تغییر سموم مصرفی یکی از علل موثر در تغییر هزینه ضدعفونی می باشد.

اهمیت خدمات سمپاشی توسط شرکتهای دارای مجوز

ضرورت سمپاشی ساختمان ها و منازل

فاضلاب ها محلی برای تجمع حشرات، حیوانات و سایر موجودات هستند که از آن تغذیه می کنند. بسیاری از سوسک ها و سوسری های موجود در فاضلاب به درون خانه نیز راه پیدا می کنند. سمپاشی منازل نیز به همین علت انجام می شود. اما سوسری ها که اغلب مردم آن را با نام سوسک می شناسند، جزو حشرات بهداشتی قرار دارند و از نظر بهداشتی ناقل بیماری ها و امراض گوناگون خواهند بود.

 

از آنجا که این موجودات از فاضلاب ها به درون ساختمان ها راه پیدا می کنند شاید برای سلامتی بدن مضر باشند و از این رو مبارزه با آن ها ضروری خواهد بود. از این رو امروزه سمپاشی منازل و ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند بسیاری از مشکلات و نگرانی های مردم را کاهش دهد.

 

همچنین حشرات دیگری مانند مورچه و ساس نیز اگرچه آسیب جدی به انسان ها نمی زنند اما می توانند مشکلاتی را به بار آورند و لذا ضروری است که در هنگام سمپاشی با این آفات نیز مبارزه جدی شود.

 

چرا به سمپاشی منازل نیاز داریم ؟

این سوالی است که باید در ابتدا به آن پاسخ داده شود. وجود سوسک و مگس و یا انواع حشرات موذی در منزل باعث ایجاد محیطی نا سالم و غیر بهداشتی می شود. این حشرات با حرکت بر روی تمام سطوح چه خوراکی و چه غیر خوراکی و چه سطوح کثیف باعث می شوند تا میکروب ها و عوامل بیماری زا در تمام سطح خانه پخش شود.

 

 برای همین برای از بین بردن این حشرات باید از سم دفع حشرات استفاده کرد. اما تا چقدر می توان از این نوع سم ها استفاده کرد. استفاده از انواع اسپری برای از بین بردن آن ها یا سم های شیمیایی باعث  تهدید سلامت افراد خانواده می شود. بعضی از افراد به محض مشاهده این حشرات اقدام به خرید سم از عطاری و یا داروخانه کرده خود سمپاشی منازل خود را انجام می دهند.

 

 اگر چه در روزهای اول ممکن است از این اقدام خود احساس رضایت کنند. اما بعد یک دوره دوباره این حشرات سر و کله شان پیدا می شود و دوباره روز از نو روزی از نو. برای این که یک اقدام خوب و اساسی انجام دهید بهتر است سمپاشی خانه خود را به افراد متخصص بسپارید. این افراد دوره های این کار را دیده اند و از لزوم استفاده از انواع سم برای مکان های خانه آشنایی کامل دارند. همچنین این افراد می دانند که از سمپاشی در کدام قسمت خانه باید خوداری شود. و از چه سمی برای چه نوع حشره ای باید استفاده شود.

 

اهمیت خدمات سمپاشی توسط شرکتهای دارای مجوز

سمپاشی منازل را با کمترین خطر انجام دهید

حتما برای شما هم پیش آمده که تحت تاثیر مشاهده حشرات در محیط‌های حساسی مثل آشپزخانه و فضای بهداشتی منزل به دنبال یک سمپاشی اساسی باشید. اما خطرات ناشی از سمپاشی غیر اصولی نکته‌ای است که باید در هنگام اجرای این اقدامات به آن توجه داشته باشید.

خطرات سمپاشی منازل بیش از هر چیزی به نحوه انجام آن و تخصص شرکت‌ها و افراد شاغل در زمینه طعمه گذاری منازل بستگی دارد. نحوه نظافت منزل پس ضدعفونی و مجموعه اقداماتی که پس از اجرای سمپاشی در منزل باید صورت گیرد، از جمله نکاتی بوده که توسط فرد متخصص باید به شما اطلاع داده شود.

 

قیمت سمپاشی منازل بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در هنگام درخواست خدمات سمپاشی در بین کاربران و مشتریان مطرح می‌شود، نحوه تعیین قیمت سمپاشی منازل است. علاوه بر این کسب اطلاعات نسبی از قیمت خدمات ضدعفونی قبل از سفارش آن از درخواست‌های مکرر کاربران در این زمینه است.

 

خدمات سمپاشی توسط کارشناسان و بصورت شبانه روزی

خطرات سمپاشی غیر اصولی

مواجهه با سموم دو خطر را در پی دارد: در وهله اول که معمولا در کودکان و افراد میانسال نشان داده می شود، سریعا مسمومیت بروز کرده و گاه به مرگ و یا آسیب جدی به بدن ختم می شود.

دومین خطر مسمومیت با سمپاشی برای افراد بزرگسال است که اغلب با توجه به قوای بدنی آن ها بروز می کند. آفت کش ها می توانند تا بیست سال بعد نیز در بدن انسان نقش داشته باشند و از این رو هر گونه تماس با مواجهه می تواند افراد را گرفتار بیماری های خطرناک و گاه بدون درمان کند.

 

از این رو استفاده از خدمات سمپاشی توسط متخصصان و کارشناسان آموزش دیده ضروری خواهد بود. با این کار بسیاری از آسیب ها به بدن کاهش یافته و بدون ضرر جدی سمپاشی پایان خواهد پذیرفت.

 

دوره ی بعد از سمپاشی نیز اهمیت زیادی دارد و از آنجا که سم درون محیط باقی می ماند بسته به نوع سم و دز مصرفی آن می بایست محیط خانه را ترک کرد. برخی از متخصصان، این دوره را 24 تا 48 ساعت بیان می کنند اما ماندگاری سموم در محیط به ترکیب سموم بستگی دارد و لذا استفاده از کارشناسان با تجربه نیز در این زمینه ضروری خواهد بود.

 

ارائه خدمات سمپاشی و طعمه گذاری در تمام مناطق تهران و کرج

تلفن تماس: 02155505185

تلفن همراه: 09190445812-09106682600-09020353656

ارسال توسط سئو سایت الگانت وب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو