راهنمای خرید بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

منبع: فوت و فن

229

1400/5/13

11:13


راهنمای خرید بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

آلودگی های آب شهری و کیفیت پایین آن بر کسی پوشیده نیست. آب آلوده بر سلامت بدن و سیستم ایمنی ما تاثیر منفی می گذارد و که جبران ناپذیر است. بنابراین تصفیه آب یکی از مشکلات اصلی و دغدغه های مهم در تمام دنیا است. آب تصفیه کن خانگی دستگاهی است که به کمک ما آمده تا بتوانیم آلاینده های آب را حذف کنیم و آبی زلال و سالم بنوشیم. علت اهمیت استفاده از این دستگاه به این خاطر است که تصفیه خانه های شهری نمی تواند این حجم زیاد از آب را به خوبی تصفیه کند و آلاینده ها در آب باقی می مانند. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید این دستگاه را دارد در این مطلب نکات مهم در خرید آب تصفیه کن را بررسی می کنیم و به معرفی مارک های تصفیه آب تایوانی که در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در بازار می باشد می پردازیم.

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب و توجه به چند نکته اصلی در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. ابتدا دقت کنید که دستگاه از نوع اسمز معکوس باشد. تنها تصفیه آب اسمز معکوس است که می تواند ۹۸ درصد آلودگی های آب را از بین ببرد و سختی آب را کاهش دهد. از وجود وسایل و قطعات این دستگاه در جعبه مطمئن شوید. پمپ و فیلتر ممبران و مخزن دستگاه از مهم ترین اجزای تصفیه آب اسمز معکوس می باشد.

تمامی قطعات دستگاه باید از یک برند باشند. به طور مثال دستگاه تصفیه آب مینروا قطعات آن همگی اصل تایوان می باشند و از یک برند هستند به جز فلتر ممبران که مارک آمریکایی فیلمتک می باشد و هولوگرام رنگی و اورجینال آن را نیز دارد. استاندارد هایی مانند FDA , NSF باید بر روی جعبه دستگاه وجود داشته باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید تصفیه آب شیر دستگاه است که باید برقی باشد. شیر های چهار راهی دور ریز آب زیاد و عمر کوتاهی دارد و به دیگر قطعات برقی دستگاه آسیب می رساند. شلنگ دستگاه که توسط بسیاری از خریداران نادیده گرفته می شود نیز باید گواهینامه ی FOOD GRADE را داشته باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با آب واکنش شیمیایی نشان نمی دهد. منبع ذخیره آب دستگاه هم باید دارای کیفیت و جنس مرغوبی باشد. در دستگاه های تایوانی مخزن تانک پک قرار دارد که بهترین نوع مخزن می باشد.

و در آخر مهم ترین نکته گارانتی و ضمانت خرید و خدمات پس از فروش است که توسط فروشنده به شما داده خواهد شد. گارانتی دستگاه به نوعی نشان دهنده ی کیفیت و اصالت آن است. به همین خاطر برای خرید دستگاه اصل به سراغ نمایندگی های رسمی بروید و می توانید از آن ها نیز راهنمای خرید آب تصفیه کن بگیرید و دستگاه مناسب خود را انتخاب نمایید.

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن

معرفی مارک های تصفیه آب تایوانی

برند های معتبر تصفیه آب اغلب ساخت کشور تایوان هستند که کیفیت و عملکرد آن ها بسیار بالاست. این کشور سال های زیادی است که قطب اصلی تولید تصفیه آب های خانگی می باشد. برند های مینروا، سی سی کا و سافت واتر از مهم ترین و پر فروش ترین دستگاه های تایوانی می باشند.

تصفیه آب مینروا پر فروش ترین دستگاه در حال حاضر در بازار ایران است. این برند به دلیل کیفیت بسیار بالای قطعات و فیلتر هایش و هم چنین خدمات پس از فروش بسیار عالی در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب است. مینروا که بهترین مارک تصفیه آب تایوانی است مونتاژ تایوان و تمام قطعات آن اورجینال می باشد. تصفیه آب های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز مدل های این برند می باشد که دستگاه اکسیژن ساز آن حرفه ای ترین و بهترین آن هاست که از فناوری اسمز معکوس بهره می برد و یک دستگاه زیر سینکی است.

معرفی مارک های تصفیه آب تایوانی

دستگاه های سافت واتر موجود در بازار مونتاژ ایران و دارای قطعات تایوانی هستند که در دو مدل اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون موجود می باشند. بهترین مدل این برند آب تصفیه کن اسمز معکوس ۸ مرحله ای اکسیژن ساز است. شرکت سافت واتر بیش از ۷۰ سال است که در زمینه ی صنعت تصفیه آب فعالیت می کند و یک تولید کننده ی بزرگ شناخته می شود.

برند سی سی کا نیز از بزرگ ترین کمپانی های تایوانی است که در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد. این کمپانی سال های طولانی است که فعالیت حرفه ای در تولید دستگاه های تصفیه آب و تجهیزات و اوازم جانبی تصفیه آب از جمله فیلترها، لوله و اتصالات، هوزینگ ها، پمپ تصفیه آب و دیگر اجزای آن را دارد. مدل ۸ مرحله ای دستگاه اسمز معکوس اکسیژن ساز سی سی کا کامل ترین و بهترین نوع آن می باشد که زیر سینکی است و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب با برند های معتبر تایوانی می باشد که با نازل ترین نرخ آن ها را به فروش می رساند. مینروا، سافت واتر و سی سی کا برند های ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. تمامی دستگاه دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط هستند و خدمات چس از فروش آن نیز به مشتریان عزیز ارائه می شود. این شرکت با کیفیت ترین و استاندارد ترین دستگاه های تصفیه آب را در مدل های مختلف عرضه می کند و بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را می توانید از آن تهیه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بهترین دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا مراجعه نمایید.

“تصفیه آسا با سیاست فروش رضایت مشتری اقدام به فعالیت در بازار ایران نموده است. گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات بین ۱۲ الی ۲۴ ماه ارائه می‌نماید. در این بازه زمانی، دستگاه شما به هر مشکلی بر بخورد توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا نمایندگی انحصاری مینروا، در محل شما بررسی و قطعات به مشکل خورده تعویض رایگان می‌شوند.

این در حالی است که بسیاری از آب تصفیه کن‌های موجود در بازار شامل گارانتی نیستند. یا گارانتی آنها شامل پمپ و مخزن که مهم‌ترین قطعات دستگاه می‌باشند، نمی‌شود. ضمن این که شما عزیزان می‌توانید تصفیه آب خود را پیش خرید نمایید. کارشناسان فنی تصفیه آسا ، در اسرع وقت با ارسال و نصب رایگان در محل شما حضور پیدا میکنند.

قطعاتی که توسط نمایندگی مینروا گارانتی می‌شوند شامل پمپ، تانک، شیرهای برقی، شیر روی سینک، هوزینگ‌های دستگاه، گیج فشار روغنی دستگاه و دیگر قطعات موجود در دستگاه می‌شود.”

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب

هم چنین علاوه بر دستگاه تصفیه آب، قطعات و لوازم جانبی این دستگاه ها نیز با کیفیت بسیار خوب به فروش می رسد. تعمیرات دستگاه، تعویض فیلتر ها و سایر خدمات مربوط به آب تصفیه کن را نیز با قیمت مناسب به شما ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. خریدارانی که قصد تهیه آب تصفیه کن خانگی دارند به بهترین نحو و با مشاوره و کامل ترین اطلاعات راهنمایی می شوند تا با خیالی راحت بتوانند با توجه به توضیحات کامل اقدام به خرید نمایند.

هم چنین واحد خدمات پس از فروش تصفیه آسا، با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و با تجربه، به بهترین شکل در تمام ساعات و روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشند. تصفیه آسا تجربه یک خرید آسان به همراه نصب و ارسال رایگان توسط تکنسین های   حرفه ای را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد و در سریع ترین زمان دستگاه شما در محل نصب و راه اندازی خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو