نماینده بهشهر: مردم با هر ترفندی رفتند شمال

منبع: برترین ها

58

1400/5/13

12:20


نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل کرونا به تصمیمات تک تک مردم باز می‌گردد. چه مردمی که در خیابان راه می‌روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند.

ایلنا: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل کرونا به تصمیمات تک تک مردم باز می گردد. چه مردمی که در خیابان راه می روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: متاسفانه مردم نسبت به بیماری کرونا سهل انگار شده اند و این سهل انگاری در همه سطوح جامعه قابل مشاهده است. از عدم رعایت پروتکل ها از سوی مردم تا عدم تشدید نظارت ها بر اجرای دستور العمل ها از سوی مسئولان، این امر کاملا مشهود است.

نماینده بهشهر در مجلس با اشاره به وضعیت استان مازندران از نظر شیوع کرونا، اظهار کرد: اکنون اکثر نقاط کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و متاسفانه در تعطیلات اعیاد اخیر نیز علی رعم منع تردد به استان های شمالی، مردم به هر ترفندی که شده خود را به شمال رساندند و این امر سبب شد تا برخی از نقاط استان که در وضعیت قرمز بود، امروز به وضعیت سیاه برسد.

وی تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل این بیماری به تصمیمات تک تک مردم باز می گردد. چه مردمی که در خیابان راه می روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند. امروز حتی تجربه کشورهای پیشرفته که واکسیناسیون به طور کامل در آن ها انجام شده، نشان می دهد که اگر پروتکل ها رعایت نشود بازهم بیماری گسترش خواهد یافت.

شریعتی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که این بیماری در همه کشورهای دنیا ریشه کن نشود، ما با آن درگیر خواهیم بود و تنها راه حل موجود رعایت دقیق پروتکل ها و نظارت بر اجرای آن است. هر زمان که اجرای پروتکل ها به حداقل برسد موجی جدید به راه خواهد افتاد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو