اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک


منبع: پارس ناز

114

1400/5/13

12:20


اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک

شهریار همیشه یکی از مناطق ییلاقی می باشد که تهرانی ها در ایام آخر هفته به سمت آن راهی می شوند. برخی از پایتخت نشین ها خودشان در منطقه زیبای شهریار، ویلا دارند، اما اغلب این مسافران باید دنبال اجاره روزانه ویلا در شهریار بگردند.

 

ویلاهای این منطقه بسیار متنوع بوده و بسیاری از آنها دارای بهترین و به روز ترین سیستم های امنیتی، صوتی، تصویری، سرمایش و گرمایش هستند. در دکوراسیون، معماری داخلی، طراحی خارجی و ساخت آنها نیز از بهترین گزینه های ممکن استفاده شده تا مهمان این ویلاها در دوران اقامت، از فضایی لوکس و زیبا بهره ببرند. گزینه های استخردار نیز، چه از نوع سرباز و چه سرپوشیده، در این ویلاها فراوان یافت می شوند.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک

به عنوان یکی از گزینه های قابل قبول و منطقی اقامت در شهریار می توان به اجاره ویلا ملارد، نیز اندیشید. این شهر در غرب شهریار قرار داشته و قیمت ویلاهای آن نسبت به شهریار مناسب تر می باشد. علاوه بر این برخی از جاذبه های گردشگری دیدنی و جالب منطقه شهریار از جمله، قلعه محمودآباد، امامزاده بی بی سکینه و تخت رستم نیز در آن قرار دارند. منظره های طبیعی زیبای شهریار، از جمله باغات میوه و سرسبزی آن، در ملارد نیز وجود دارند.

 

مناطق دیدنی شهریار

شهریار فقط یک منطقه ویلانشین به حساب نمی آید. در شهریار، برخی از کهن ترین مناطق تاریخی ایران که زمان آن به حدود عصر آهن می رسد، قرار دارند. علاوه بر این، زیارتگاه های بسیاری نیز که از جمله جاذبه های گردشگری شهریار از منظر مذهبی به حساب می آیند، در این شهر و مناطق اطرافش، واقع شده اند. همچنین شهریار از نظر جاذبه های طبیعی نیز، حرف های زیادی برای گفتن دارد. با هم برخی از این موارد را مرور خواهیم کرد.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک

دشت شقایق اخترآباد

دشت شقایق های سرخ و زیبای اخترآباد در شهریار، جایی است که حتما باید از آن بازدید داشته باشید. دسترسی به این دشت زیبا از طریق جاده شهریار امکان دارد و پس از آن باید نرسیده به سیمین دشت، وارد خروجی دشت شقایق شوید. این دشت در دامنه جنوبی کوه های جارو واقع شده.

 

برای دیدن اوج زیبایی و شکوه آن، باید از 15 اردیبهشت تا اواخر خرداد، از آن بازدید کنیم. دشت شقایق های وحشی که 500 هکتار وسعت دارد، در این زمان از سال، با رویش و رشد شقایق هایش با فرشی سرخ پوشیده می شود. این منظره و چشم انداز چنان بدیع و متفاوت است که هر بیننده ای مسحور آن خواهد شد. 

 

دشت شقایق اختران در شهریار با گل های نادر زیبایش، زیاد شناخته شده نیست و مسافران شهریار، اغلب بدون توجه و آگاهی از آن، منطقه را ترک می کنند. البته یکی دیگر از دلایل این موضوع این می باشد که، این شقایق های خودرو عمر بسیار کوتاهی داشته و دوره زندگی آنها تنها ده روز می باشد.

 

برای رسیدن به این دشت از مرکز شهریار، راه زیادی پیش رو ندارید، چرا که فاصله این دشت از بی بی سکینه فقط 20 دقیقه می باشد. دشت شقایق، در 40 کیلومتری غرب شهریار و 25 کیلومتری جنوب غربی صفادشت قرار دارد.

 

تپه بالکین

این دشت باستانی، یکی از محوطه های مهم مربوط به عصر آهن در ایران باستان تلقی می شود که در دشت شهریار قرار گرفته. این منطقه بیش از 10 هکتار مساحت داشته و ویژگی های آن، باعث شده که نقش آن در کشف و شناخت فرهنگ عصر آهن در ایران، بسیار مهم و کلیدی باشد.

 

از این محوطه، سفالینه های متعددی مربوط به سه دوره عصر آهن به دست آمده. باستان شناسان می گویند در تمام این دوران، این منطقه، محل سکونت انسان بوده و نشانه های فناوری های مربوط به آن عصر در منطقه شاهدی بر این موضوع می باشد. همین مسائل باعث شده که این منطقه در سال 1356 در زمره آثار ملی به ثبت رسیده.

 

این تپه در 400 متری جنوب روستای مهرچین و در 500 متری شرقی روستای حصار شالپوش واقع گردیده و ارتفاع آن از سطح دریا، 1166 متر می باشد. متاسفانه حفاری های غیر مجاز، کشاورزی در منطقه و ساخت کوره های آجرپزی در آن، در طی سده های گذشته باعث شده آسیب زیادی به این منطقه باستانی وارد شود. این محوطه بیضی شکل، پوشش غیر متراکمی از بوته های خار و اسپند دارد. بر روی برخی قطعات سفالی به دست آمده از منطقه، حیوانی که مار یا پرنده است به شکلی زیبا حکاکی شده.

 

امامزاده یحیی

این امامزاده که در روستای بکه شهریار واقع شده، از نوادگان امام هفتم شیعیان محسوب می شود. بنای بقعه این امامزاده بسیار کهن، گنبد آن خشتی و گلی و دیواره آن آجری می باشد. این امام زاده ابتدا در آمل ساکن بوده و بعد به ری و سپس شهریار مهاجرت کرده.

 

محلی ها به این زیارتگاه مقدس بسیار بها داده و در ایام مقدس برای زیارت به آن می روند و مراسم های مذهبی خود در آن اجرا می کنند. همین موضع در کنار قدیمی بودن بنای این بقعه، باعث شده که این زیارتگاه به عنوان یکی از جاذبه های مردم شناختی و فرهنگی این ناحیه، مورد توجه توریست ها قرار بگیرد.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده شهریار، سفری تابستانی و خنک

اجاره خانه ویلایی در شهریار

همان طور که در شروع این مقاله بیان شد، اجاره ویلا شهریار به خاطر تنوع و تعداد بالای ویلاهای این منطقه، بسیار راحت می باشد. با این حال در شهریار، خانه های زیادی نیز برای کرایه کردن موجود می باشد. این خانه ها ویلایی بوده و مبله می باشند.

 

در ضمن آنها در آشپرخانه خود مجهز به تمام امکانات لازم برای آشپزی و نگاه داشتن غذا از جمله اجاق گاز، مایکروفر و  یخچال هستند. حیاط این خانه ها نیز بسیار باصفا و پر از درختان میوه است. برای خانواده های که تعدادشان زیاد بوده، فرزند کودک یا نوجوان دارند و نمی توانند هزینه زیادی برای اقامتگاه صرف کنند، این خانه های ویلایی گزینه هایی عالی خواهند بود.

 

لوکس ویلا، مرجع تخصصی سفر

اجاره ویلا برای مسافران، همیشه یکی از دغدغه های بزرگ سفر است. اگر اقامتگاه ما در سفر، تمیز، امن و زیبا نباشد، خاطره خوبی از سفرمان نخواهیم داشت. برای همین، بسیار اهمیت دارد که ویلا و اقامتگاه خود را از مرجعی مطمئن و با تجربه خریداری کنیم.

 

لوکس ویلا که پلتفرمی بر بستر فضای مجازی می باشد، در راستای حذف این دغدغه برای مسافران ایجاد شده. با کمک لوکس ویلا شما می توانید گستره بسیار متنوعی از اقامتگاه ها را در هر شهر ایران رصد کرده و با خیال راحت سکونتگاه خود را در آن رزرو کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو