تریلر جدید فصل سوم سریال Westworld و فصل اول سریال Watchmen منتشر شد

تریلر جدید فصل سوم سریال Westworld و فصل اول سریال Watchmen منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

170

1398/4/31

20:48


تریلر جدید فصل سوم سریال Westworld و فصل اول سریال Watchmen منتشر شد

همانطور که می دانید مراسم کامیک کان آغاز شده است و هر روز ما شاهد انتشار تریلر های جدید از فیلمها و سریال ها هستیم. حال نیز دو تریلر جدید از سریال های مهم شبکه HBO منتشر شده که در ادامه می توانید آنها را تماشا کنید.

چند ما پیش بود که اولین تیزر تریلر از فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) منتشر شد و ما شاهد اولین تصاویر رسمی فصل جدید این سریال محبوب بودیم. حال نیز در جریان مراسم کامیک کان شهر سن دیگو تریلر جدید فصل سوم منتشر شده است که در آن شاهد تصاویری جدید و هیجان انگیز هستیم. در طول این تریلر ما شاهد بازگشت شخصیت های فصل دوم این سریال هستیم و به گونه ای با فضای کلی این فصل آشنا می شویم. در ادامه شاهد این تریلر رسمی هستید:

ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند. فصل دهم همانند دو فصل قبل شمال 10 اپیزود خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از زمان پخش فصل سوم سریال Westworld منتشر نشده است، ولی در کل گفته شده که این فصل در سال 2020 پخش خواهد شد.

شبکه HBO در مراسم کامیک کان از تریلر رسمی فصل اول سریال Watchmen (واچمن) رونمایی کرد. در این تریلر ما شاهد اولین تصاویر این سریال مورد انتظار هستیم و با فضای داستانی آن آشنا می شویم. در طول تریلر ما شاهد گروهی نقاب دار هستیم که تمام شهر را تصرف کرده اند و گروهی دیگر نیز تصمیم به مقابله با آنها گرفته اند. همچنین در این تریلر شاهد حضور دکتر منهتن نیز هستیم که حضور کوتاه، اما بسیار تاثیر گذاری دارد که هنوز مشخص نیست چقدر در اتفاقات سریال شاهد حضور او خواهیم بود. در طول تریلر شاهد آن هستیم که دکتر منهتن توسط بسیاری از مردم ستایش می‌شود و ظاهرا او قهرمان است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

در سریال Watchmen بازیگرانی چون جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون ایفای نقش دارند. فصل اول سریال Watchmen در 10 اپیزود ساخته شده است و قرار است در پاییز سال 2019 از شبکه HBO پخش خود را آغاز کند. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو