درگذشت فرزانه معصومیان مجری باسابقه رادیو بر اثر کرونا

منبع: روزیاتو

88

1400/5/13

14:54


فرزانه معصومیان ، گوینده و مجری رادیو قربانی کرونا شد.

معصومیان با ۲۷ سال سابقه در حوزه ی اجرا و گویندگی خبر در رادیو، دیروز سه شنبه ۱۲ مرداد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

این گوینده ی رادیو هفته ی گذشته تست پی سی آر داده و نتیجه تستش منفی شده بود اما بعد از سرفه ی شدید و با ظاهر شدن علائم کرونا، به بیمارستان رفته و بستری شده بود که اینگونه عنوان شد ریه و کلیه اش درگیر شده است. معصومیان در روزهای پایانی عمر در کما بود.

انتشار فراخوانی در مجله سروش در سال ۷۲ برای گویندگی رادیو، معصومیان را ترغیب به همکاری با این رسانه کرد. در اواخر سال ۷۳ از او دعوت شد که برای گویندگی خبر همکاری خود را با رادیو آغاز کند. نخستین همکاری های معصومیان با رادیو، در شبکه پیام شکل گرفت و هنوز هم با این شبکه همکاری داشت.

معصومیان از سال ۷۴ به عنوان گوینده برنامه های سیاسی رادیو و تلویزیون با صداوسیما همکاری اش را شروع کرد. با این همه معاونت سیاسی از سال گذشته به علت بازنشستگی، همکاری با او را قطع کرده بود.

معصومیان که سال ها اجرای برنامه های «بررسی رادیوهای بیگانه»، «جهان سیاست» و «سینما سلطه» را در رادیو عهده دار بود، در این اواخر بیشتر با شبکه های پیام، آوا و گفت وگو همکاری می کرد.

معصومیان، چند سالی بود که به علاقه‌مندان و جوانان به عرصه گویندگی و اجرا، آموزش هم می‌داد که آخرین پست اینستاگرامی او در پنج روز پیش هم، به این امر اختصاص داشت.

این گوینده فقید در گفت وگویی از عشق به رادیو گفته بود و این رسانه را چنین تشریح کرده بود، «رادیو تنها رسانه گرم و ماندنی است؛ حتی اگر بیشتر از این هم پیشرفت کنیم رادیو جایگاه خودش را دارد.»

یکی از آخرین اجراهای مرحوم فرزانه معصومیان، گوینده و مجری باسابقه رادیو را ببینید:

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو