معرفی بهترین ماسک‌های آبرسان و شاداب کننده پوست صورت

منبع: فرزند

208

1400/5/13

16:21


معرفی بهترین ماسک‌های آبرسان و شاداب کننده پوست صورت

درست مانند استفاده از ضد آفتاب‌ها که منجر به محافظت از پوست در برابر آفتاب می‌شوند، آبرسان‌ها نیز برای پوست بسیار ضروری هستند. همانطور که میدانید خشکی پوست منجر به بروز مشکلات پوستی بسیاری از جمله چین و چروک و پیری زودرس می‌شود.

بهترین راه رهایی از شر چنین مشکلاتی، استفاده از ماسک‌های آبرسان است. شاید تا به الان فکر می‌کردید که این ماسک‌ها مناسب افراد دارای پوست خشک هستند؛ اما این تصور کاملا غلط است و این نوع ماسک‌ها علاوه بر تغذیه پوست، منجر به شادابی و حفظ طراوت پوست نیز می‌شوند؛ به همین دلیل برای تمامی پوست‌ها مناسب هستند. در این مطلب از موتن رو قصد داریم بهترین ماسک‌های آبرسان و شاداب کننده پوست صورت را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱-ماسک ورقه‌ای صورت هشت کاره گابلین حاوی جوانه گندم

ماسک ورقه‌ای صورت هشت کاره گابلین حاوی جوانه گندم محصولی کره‌ای است که تمامی ویژگی‌های یک ماسک کامل را دارد. این محصول کاملا گیاهی بوده و از ترکیباتی همچون عصاره‌های گندم سیاه، جینسینگ قرمز، سنتلا، بنفشه و اسطخودوس (لاوندر) تشکیل شده است.۸ عملکرد معجزه آسای این ماسک شامل ضد چروک، آبرسان، ویتامینه، افزایش انعطاف‌پذیری پوست، شاداب کننده، ترمیم کننده، ضدالتهاب و سفت کننده می‌شوند.

۲-ماسک ورقه‌ای آبرسان سینت ایوز حاوی عصاره چای سبز

ماسک ورقه‌ای آبرسان سینت ایوز یک محصول آبرسان قوی برای پوست‌های دهیدراته و خشک محسوب می‌شود. این محصول به کمک کمپلکس مرطوب کننده‌ای که دارد، به طور عمقی پوست را آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند. این محصول آمریکایی یکی از بهترین ماسک‌های آبرسان و روشن کننده پوست صورت بوده و محبوبیت بالایی در سطح جهانی دارد.

______________________________________________________________________________

پیشنهاد مقاله : برای مطالعه ” انواع روش های درمان پوست چرب و جوش دار ” کلیک کنید

______________________________________________________________________________

۳-ماسک صورت سنانا مدل Bubbles حاوی کلاژن

ماسک صورت سنانا مدل Bubbles حاوی کلاژن محصولی است که چربی گیر افتاده در منافذ پوست صوت را از بین می‌برد و گزینه‌ای ایده آل برای افرادی محسوب می‌شود که از صورت پر آکنه و منافذ مسدود شده رنج می‌برند. علاوه بر این، این ماسک سایر مشکلات پوستی از جمله جوش‌های سرسیاه و جای زخم‌های وحشتناک را نیز هدف قرار می‌دهد. ماسک سنانا با دارا بودن ترکیباتی همچون کلاژن، گلیسیرین و گل آتشفشان، چربی پوست و تعادل آب را تنظیم کرده و پوست را عمیقا آبرسانی و تمیز می‌کند.

۴-ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge

ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge پوست را تغذیه و آبرسانی کرده و علائم خستگی را به طور کامل از بین می‌برد. علاوه بر این، باعث می‌شود پوست تا صبح استراحت کرده و با نشاط و شاداب شود. از مهم‌ترین ترکیبات به کار رفته در ماسک شب اوریفلیم می‌توان به روغن اینکا اینچی، کره کاپواچو و اسید هیالورونیک اشاره کرد که به ترتیب منجر به تغذیه پوست در طول شب، نرم، لطیف و براق کردن پوست و صاف شدن چین و چروک‌ها می‌شوند.

۵-ماسک نقابی محافظ پوست بایوآکوا حاوی عصاره آلوئه‌ورا

ماسک نقابی محافظ پوست بایوآکوا حاوی عصاره آلوئه‌ورا محصولی مناسب برای انواع پوست است که علاوه بر رفع چین و چروک‌های پوستی، منجر به جوانسازی پوست نیز می‌شود. این محصول ایده آل افرادی است که علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی، به دنبال محصولی می‌گردند که ضدالتهاب بوده و پس از پاکسازی عمیق پوست هیچ‌گونه قرمزی ایجاد نکند. هیالورونیک اسید موجود در این محصول، خشکی و کم آبی پوست را برطرف کرده و پوست را شفاف می‌کند. از طرف دیگر، این ماسک خاصیت تسکین دهندگی بالایی دارد و انواع لکه‌های پوستی و جای جوش و زخم را برطرف می‌کند. ماسک نقابی بایوآکوا با خاصیت آبرسانی فوق العاده ای که دارد، روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

۶-ماسک ژلی آبرسان و التیام بخش هیدرودرم

ماسک ژلی آبرسان و التیام بخش هیدرودرم محصولی است که برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس طراحی شده است. این محصول تسکین دهنده و التیام بخش بوده و به دلیل دارا بودن آلوئه ورا و عصاره کالاندولا، حساسیت، خشکی، قرمزی، خارش و کشیدگی پوست را رفع می‌کند. از طرف دیگر با تامین رطوبت مورد نیاز پوست باعث می‌شود تحمل پذیری پوست در برابر عوامل استرس‌زا و آسیب رسان محیطی افزایش پیدا کند.

۷-ماسک نقابی آبرسان پیوردرم حاوی عصاره اسطوخودوس

ماسک نقابی آبرسان پیوردرم حاوی عصاره اسطوخودوس محصولی است که مناسب انواع پوست بوده و با داشتن پالپ طبیعی، پوست را به طور عمقی آبرسانی می‌کند. علاوه بر این، با دارا بودن ترکیباتی همچون کلاژن، عصاره اسطوخودوس و ویتامین E، پوست را از آلودگی‌ها پاک کرده و آن را ضدعفونی می‌کند. این محصول خستگی و کدری پوست را از بین برده و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

چرا خرید ماسک صورت از موتن رو؟

محصولات مراقبت از پوست از جمله انواع ماسک صورت در وبسایت موتن رو  جایگاه ویژه‌ای دارند. تمامی محصولات پوستی به صورت اورجینال در این فروشگاه قابل دسترسی و خرید هستند. تنها کافی است چند ثانیه از وقت گران بهای خود را صرف ساخت حساب کاربری در فروشگاه موتن رو کنید، محصول مورد نظر را به سبد خریدتان بیفزایید و سفارشتان را ثبت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو