دیدنی های رایگان تفلیس در گرجستان را بشناسید

دیدنی های رایگان تفلیس در گرجستان را بشناسید


منبع: آرگا

99

1400/5/13

21:12


دیدنی های رایگان تفلیس شامل جاذبه های تاریخی و تفریحی در این شهر هستند این شهر پایخت کشور گرجستان است و یکی از شهرهای ارزان قیمت خارجی برای سفر می باشد. تفریحات ارزان قیمت در این شهر شامل پارک های مصنوعی، ارتفاعات، بناهای تاریخی و … می باشند که هر یک از جذابیت های زیادی برخوردار هستند.

همانطور که می دانید تفلیس یکی از شهرهای توریستی و باصفا در منطقه گرجستان است این شهر پایتخت کشور گرجستان محسوب می شود و از مهم ترین شهرهای توریستی است که هر ساله تورهای گردشگری زیادی به این منطقه برگزار می شود و یکی از مهم ترین های جذب کننده توریستی در کشور گرجستان است. این شهر محبوب در شمار شهرهای خارجی ارزان برای سفر است وجود برخی از تفریحات رایگان و ارزان قیمت در شهر تفلیس موجب شده است تا به یکی از مقاصد گردشگری مهم دنیا تبدیل شود این شهر جذابیت های زیادی دارد و جالب است بدانید که برای بازدید از برخی جاذبه های آن نیز به پرداخت هزینه ای ندارید این مقصد گردشگری برای گردشگران زیادی دارای اهمیت است وجود جاذبه های رایگان رد این منطقه موجب شده است تا هزینه های سفر شما کاهش پیدا کند از سویی این شهر دارای جاذبه های بسیار متنوعی است که از آن دیدن خواهید کرد. در ادامه با دیدنی های رایگان تفلیس آشنا می شوید که به طور رایگان برای شما عزیزان ارائه می شوند.

دیدنی های رایگان تفلیس را بشناسید:

شاید یکی از تفریحات جذابی در این منطقه پیاده روی کردن در بخش های مختلفی از شهر باشد پیاده روی های رایگان که با استفاده از تور در این مناطق برگزار می شوند از مهم ترین امتیازات این منطقه حساب می شوند عزیزانی که هیچ هزینه ای برای سفر نمی خواهند پرداخت کنند می توانند با استفاده از این تورها تفریحات رایگان و جذابی داشته باشند. این تورها ارزان قیمت و رایگان هستند شما می توانید با مراجعه به آژانس های معتبر از این مناطق دیدن کنید و با جذابیت های توریستی آن بیشتر آشنا شوید. جالب است بدانید گرجستان از بهترین کشورهای ارزان برای سفر است و شهر تفلیس نیز دارای امکانات تفریحی مناسب با هزینه های پایین است.

بازار درای بریج تفلیس:

بازدید از این بازار دیدنی و مهم در کشور گرجستان برای عموم آزاد است و یکی از قدیمی ترین بازار های این کشور می باشد که جز جاذبه های رایگان تفلیس محسوب می شود. گردشگران در این بازار می توانند اشیا قدیمی و آنتیک را خریداری کنند و از سفر خود لذت ببرند. این بازار همه روزه برای بازدید عموم باز می باشد و یکی از بازارهایی ست که در این شهر همیشه حتی در روزهای تعطیل باز می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید برای عزیزان خود یک یادگاری قدیمی و ویژه تهیه کنید این بازار می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند و یک سوغاتی عالی را در اختیار هر گردشگری بگذارد. این بازار برای مردم شهر به عنوان یک نماد بزرگ و مهم شناخته می شود.

دیدنی های رایگان تفلیس

تفریح در پارک های تفلیس:

این شهر دارای چندین پارک با امکانات مختلفی است برای اینکه تفریحات بدون هزینه داشته باشید می توانید از این پارک ها با امکانات جذاب آن استفاده کنید این پارک ها محل مناسبی برای اسکان های شما هستند شما با بازدید از مناطق مختلف این پارک می توانید تجربیات ویژه ای داشته باشید و از امکانات گوناگون آن استفاده کنید. برخی از این پارک ها به محل اقامت شما نیز نزدیک هستند و به همین خاطر هزینه ای برای تردد پرداخت نخواهید کرد. این پارک ها یکی از مکان های دیدنی تفلیس برای گردشگران محسوب می شوند.

پارک های رایگان تفلیس

استون هنج گرجستان:

گرجستان دارای اماکن تاریخی گوناگونی است یکی از مناطقی که می توانید به طور رایگان از امکانات و جذابیت های آن استفاده کنی استون هنج گرجستان است این مجموعه شکل و اندازه های گوناگونی دارد و یکی از جاذبه های تاریخی مشهور در این کشور است در این مجموعه تاریخی مجسمه های ۳۰ متری را مشاهده می کنید که در حاشیه های تفلیس واقع شده اند این مجسمه ها متعلق به پادشاهان، قهرمانان و ملکه های این کشور است این محدوده بازدید رایگان دارد و یکی از تفریحات رایگان در تفلیس است که می توانید از آن ها بازدید کنید این مجسمه ها از دیگر دیدنی های رایگان تفلیس محسوب می شوند.

بناهای تاریخی تفلیس

موسیقی زنده تفلیس:

یکی دیگر از لذت هایی که از تجربه آن غافل نباید شوید گوش دادن به موسیقی های زنده است این موسیقی های زنده در کافه ها و در خیابان های شهر برگزار می شوند و بازدیدکنندگان و علاقه مندان خود را دارند این موسیقی ها از مجموعه موسیقی های شناخته شده در دنیا هستند و از آثار مدرنی هستند که در این مکان ها برگزار می شوند.

دیدنی های تفلیس

محله های قدیمی تفلیس:

گشت و گذار کردن در محله های قدیمی برای گردشگران تجربه های جذابی را ایجاد می کند خیابان های این منطقه سنگ فرش است کوچه هایی باریک با محله های قدیمی و ساختمان های قدیمی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند شما می توانید در این محله های قدیمی خانه های سنتی را مشاهده کنید از دیگر جذابیت های این محله های قدیمی می توان به بالکن های چوبی، خانه های قدیمی و تونل های گنبدی شکل اشاره کرد هر یک از این محله ها می تواند توجه شما را به خود جلب کند و بی شک مکان مناسبی برای بازدید و گشت و گزارهای شما هستند از منطقه نیز بدون هزینه است و می توانید از آن ها استفاده کنید.

مکان های رایگان تفلیس

چشم انداز تفلیس:

یکی دیگر از دیدنی های تفلیس بازدید از چشم اندازهای شهر از ارتفاعات بالای آن می باشد این منطقه دارای پارک های مصنوعی گوناگون است که بر روی ارتفاعات ساخته شده اند این پارک ها چشم اندازهای زیبایی را به خود اختصاص داده اند و جذابیت های بسیار زیادی دارند. شما بر فراز این کوه ها می توانید از چشم اندازهای زیبایی مشاهده کنید افرادی که محل اقامتشان به این پارک ها نزدیک باشد نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل ندارند.

تفریحات رایگان تفلیس

جاذبه های های رایگان تفلیس شامل مکان های مختلفی است این منطقه از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است و علاقه مندان زیادی دارد شما با بازدید از جاذبه های رایگان در این منطقه می توانید تجربه های منحصر به فردی داشته باشید و در سفر خود چشم اندازهای زیادی را مشاهده خواهید کرد که به طور رایگان ارائه می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو