معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه 22 (شروع از 200 میلیون تومان)

منبع: تالاب

67

1400/5/13

21:55


معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه 22 (شروع از 200 میلیون تومان)

سرمایه گذاری در منطقه 22 در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می آید.

 

منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است.

 

از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است.

 

مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

 

منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است.

 

این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای تهران می باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است.

 

از اینرو ما نیز در کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب داشته هایمان را گردآورده ایم و شما را به این بهشت سرمایه گذاری دعوت می نمائیم. امیدوارییم مشاوری امین برای شما باشیم.

 

در ادامه به معرفی چند مورد از فرصت های مطمئن سرمایه گذاری در بخش مسکن و املاک منطقه 22 تهران می پردازیم.

 

سهام های ۲۰ متری و ۵۰ متری، طرح توانمند سازی ارتش، پهنه e شهرک چیتگر

طرح توانمند سازی کارکنان ارتش با واگذاری سهام های ۲۰ و ۵۰ متر مربعی از پهنه e شهرک مسکونی چیتگر آغاز گردید.

 

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر یکی از مدرترین و بزرگترین پروژه های مسکونی منطقه ۲۲ و همچنین سطح کشور می باشد که توسط بنیاد تعاون ارتش ج.ا.ا در ۵ فاز A,B,C,D,E در حال ساخت و واگذاری می باشد.

 

پروژه توانمند سازی ارتش با کاربری مسکونی و توسط موسسه مسکن سازان بتاجا در دست ساخت می باشد. این پروژه شامل ۴ بلوک ۵۲ طبقه و شامل ۲۲۰۰ واحد مسکونی می باشد.

 

طبق اعلام تعاونی اجرای این پروژه به عهده شرکت پیمانکاری آرشام و همچنین محوطه سازی آن به عهده شرکت خاک ابنیه کسری خواهد بود.

 

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به صورت سهام های ۲۰ و ۵۰ متر مربعی واگذار گردیده است و عضو پروژه جهت دریافت واحد می بایست حداقل ۲ سهام ۵۰ متری تهیه نماید.

 

اعضای اولیه این پروژه کارکنان ارتش با سنوات خدمتی بالای ۱۵ سال می باشند و سهام آنها بسته به واریزی و سال خدمتی آنها قیمت متفاوتی دارد.

 

نقل و انتقال به نام غیر (شخص غیر نظامی و پرسنل خارج از سازمان) به صورت وکالت بلاعزل و پس از استعلامات لازم از تعاونی می باشد.

 

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به قیمت متری ۵ میلیون تومان و به صورت قطعی واگذار می گردد. بنابراین واریزی سهام های ۲۰ و ۵۰ متری آن به شرح ذیل می باشد.

 

سهام های ۵۰ متری: ۱۴۵ میلیون تومان واریزی (۷۵ میلیون تومان واریزی اولیه+۷۰ میلیون وام حکمت)+۱۰۵ ملیون تومان وام توانمند سازی با اقساط ماهیانه ۱٫۲۵۰ میلیون تومان

 

سهام های ۲۰ متری: ۱۰۰ میلیون تومان واریزی

 

که شخص خریدار علاوه بر واریزی های ذکر شده مبلغی را بابت حق امتیاز به عضو پروژه می بایست پرداخت نماید.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، جهت کسب آخرین قیمت ها در زمینه خرید سهام 50 متری توانمندسازی پهنه e شهرک چیتگر با مشاورین مسکن رسام در تماس باشید.

 

معرفی پروژه مسکونی تجاری زاگرس:

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ، شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۱۲۰۹۵-۹۹ ثبت نام قطعه زمین با موقعیت عالی با کاربری مسکونی-تجاری تحت عنوان پروژه زاگرس ابنیه همت منطقه 22 واقع در ضلع شرق دریاچه چیتگر، در مجاورت محور چهار باغ را آغاز نمود.

 

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

 

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

 

این تعاونی با روزمه درخشان خود از خوشنام ترین  تعاونی های سطح منطقه ۲۲ می باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز و نام برد.

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه 22 (شروع از 200 میلیون تومان)

(تصویر بالا مربوط به پروژه لکسون تعاونی ابنیه همت می باشد.)

طبق پیش پروانه صادر شده، پروژه دارای تراکم تجاری-مسکونی بوده و متراژ عرصه زمین ۷۰۰۰ متر مربع می باشد.

ثبت نام از اعضا به صورت امتیاز پروژه انجام گرفنه است که هر امتیاز دارای ۶۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۵ متر مربع تراکم مفید تجاری می باشد. مبلغ کل واریزی جهت ثبت نام ۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

 

معرفی پیش فروش پروژه مسکونی میعاد:

پروژه مسکونی میعاد در لوکیشنی ایده‌آل در منطقه ۲۲، در همسایگی دریاچه چیتگر، زمینی به مساحت تقریبا ۱۸۰۰ متر و سه نبش، دسترسی سر راست ازاتوبان شهید خرازی و … واقع شده است.

 

این مجموعه ۱۰۰ واحدی در یک بلوک ساخته خواهد شد و هم اکنون مرحله تجهیز کارگاه آن در حال پیشروی می باشد.

 

موقعیت پروژه در بلوار کاشان، تقاطع میلاد یکم، میلاد دوم و کوچه میعاد و همچنین دارای سند تک برگ می باشد.

 

لازم به ذکر است واحد های پروژه مسکونی میعاد در سه تیپ حدودی ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری خواهد بود. طبق اعلام تعاونی مربوطه قرارداد ساخت واحدها علی الحساب حدوداً ۷ میلیون تومان (به قیمت تمام شده) خواهد بود.

 

زمان اعلام شده جهت تحویل پروژه ۳۶ ماه و رژیم اقساط قرارداد ساخت آن متعاقبا به اعضا پروژه اطلاع رسانی خواهد شد. تعاونی سازنده این پروژه که از تعاونی های خوش‌نام و با سابقه در سطح منطقه می‌باشد تمامی امکانات رفاهی لازم و به‌روز را برای این مجموعه پیش بینی کرده است.

 

معرفی شهرک چیتگر (شهرک امام رضا ارتش) منطقه ۲۲

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر (شهرک امام رضا (ع) ارتش) واقع در ضلع غربی دریاچه چیتگر در دست احداث می باشد. شهرک چیتگر یکی از بروز و مدرنترین شهرک های منطقه ۲۲ و سطح کشور میباشد که توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است.

برج های این مجموعه دارای بالاترین استاندارد برج سازی و دارای مقاومت بالا در مقابل زلزله و دارای بالاترین استاندارد در رعایت مبحث ۱۹ ساختمان می باشند. در چشم‌انداز شهرک چیتگر، ۵ پهنه دیده می‌شود که چهار پهنه آن یعنی A,B,C و E در حال حاضر در دست احداث هستند. شهرک چیتگر بزرگترین پروژه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) با ۲۰.۰۰۰ واحد مسکونی می‌باشد که یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرک‌های در حال ساخت کشور محسوب می‌شود.

 

سازنده شهرک چیتگر

ساخت کل پهنه های شهرک امام رضا (ع) (شهرک چیتگر) به عهده شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل ارتش ج.ا.ا (اجا) می باشد.

 

موقعیت مکانی و دسترسی شهرک امام رضا (ع)

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر از شمال به بزرگراه خرازی و شهربازی هزار و یک شب، از غرب به بلوار پژوهش، از شرق به بلوار ایران خودرو و مجتمع ایران مال و از جنوب به بزرگراه حکیم و باغ گیاه شناسی محدود می شود. یادآور می شود که محور تجاری چهارباغ دقیقا از مرکز و میانه شهرک مسکونی چیتگر عبور می کند.

دسترسی های اصلی این شهرک از طریق بزرگراه های شهید خرازی، حکیم و آزاد راه تهران-کرج می باشد. همچنین وجود دو ایستگاه مترو ایران خودرو و وردآورد رفت و آمد به این شهرک را تا حدودی تسهیل نموده است.

 

امکانات تفریحی و رفاهی شهرک چیتگر

با توجه به موقعیت قرارگیری شهرک امام رضا (ع) این شهرک دارای یکی از بهترین دسترسی ها به امکانات رفاهی و تفریحی سطح منطقه می باشد. که از بارزترین آنها می توان به 

شهربازی هزار و یک شب (بزرگترین شهربازی خاورمیانه)

بازار بزرگ ایران مال و تهران مال و محور تجاری چهارباغ

دریاچه شهدای خلیج فارس و مرکز خرید بام لند

بوستان های چیتگر و لتمان کن

روستای وردیج و واریج

باغ گیاه شناسی

اشاره نمود.

 

ویژگی و امکانات برج های شهرک چیتگر

آسانسورهای به روز و با ظرفیت و تعداد بالا مناسب برج

هلی پد

سیستم اعلام و اطفا حریق

سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

سیستم ذخیره آب و برق اظطراری

لابی من ۲۴ ساعته

فضای بازی کودکان

 

در انتها با توجه به توضیحات فوق شهرک چیتگر (شهرک امام رضا (ع)) یکی از بهترین و مطمئن ترین فرصت های سرمایه گذاری سطح منطقه ۲۲ و همچنین سطح کشور می باشد.

 

همچنین دوستانی که قصد سکونت در این شهرک را دارند با انبوهی از فایل ها با شرایط و ویژگی های مختلف در متراژ های متفاوت روبرو خواهند بود.

 

یادآور می شود جهت اطلاع از قیمت اپارتمان در شهرک چیتگر می توانید به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

 

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه 22 (شروع از 200 میلیون تومان)

پیش فروش پروژه شمیم رحمت ۳ (مجتمع نخل)، تعاونی هوافضا سپاه

پروژه مسکونی شمیم رحمت ۳ یا مجتمع مسکونی نخل واقع در منطقه ۲۲ و در بلوار علوم و فنون واقع شده است. این پروژه توسط تعاونی کارکنان هوافضا سپاه در حال اجرا می باشد.

 

آغاز ساخت این پروژه از مرداد ماه ۱۳۹۸ بوده و طبق اعلام تعاونی مربوطه ساخت آن ۶۰ ماه زمان خواهد برد.

 

پروژه شمیم رحمت ۳ با کاربری مسکونی و در بلوار علوم فنون (انتهای بلوار کاج) و در همسایگی پروژه بانک ملی واقع شده است. پروژه شمیم رحمت ۳ و یا نخل در ۴ بلوک متصل به هم در  ۲۶ طبقه (۲۱ طبقه مسکونی) در حال اجرا می باشد.

 

این مجتمع با حدود ۱۱۰٫۰۰۰ متر مربع زیربنای مسکونی در حدود ۹۰۰ واحد دارای واحدهای ۸۵ تا ۲۵۵ متری (۲ و ۳ خوابه) در ۱۰ تیپ مختلف می باشد. لازم به ذکر است که امکان تغییر متراژ و نقشه واحدها تا انتهای پروژه وجود دارد.  لازم به ذکر است طراحی این پروژه به عهده مهندس دلیری بوده است.

 

نحوه واگذاری این پروژه به صورت سهام های ۱۰ متری می باشد. به این صورت که مالک هر سهم از این پروژه مالک ۱۰ متر مربع از زیربنای مسکونی پروژه خواهد بود. به عنوان مثال برای خرید یک واحد ۱۵۰ متر مربعی شخص خریدار می بایست ۱۵ سهم از این پروژه را خریداری نماید.

 

سهام فروشی این پروژه باعث می شود که از اقشار مختلف توانایی سرمایه گذاری در این پروژه را داشته باشند. همچنین در صورت نیاز مالی نیازی نیست تمام امتیاز واحد واگذار گردد و مالک میتواند تعدادی از سهام خود را واگذار کند.

 

اعضای این پروژه مبلغ ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (بابت هر سهم ۱۰ متر مربعی) بابت هزینه زمین، تراکم و گودبرداری پرداخت نموده اند. مبلغ اقساط پروژه شمیم رحمت ۳ (مجتمع نخل) برای هر سهم ۱۰ متر مربعی ماهیانه ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد، که از ابتدای پروژه تا دی ماه ۱۳۹۹ اعضا ۲۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان پرداخت نموده اند.

 

پروژه مسکونی تجاری الوند اجرا توسط تعاونی ابنیه همت

در مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۹۸-۹۰۳۱ خرید یک قطعه زمین جدید با کاربری مسکونی-تجاری واقع در زمین پلاک ثبتی ۱۹۲۷/۳۴، به نشانی منطقه ۲۲ تهران، شهرک گلستان، میدان موج، خیابان علامه قزوینی خروجی اول، میلاد یکم را اعلام نمود.

 

طبق دستور نقشه ملک، ساختمان دارای ۷ طبقه در زمینی به مساحت ۹۵۹ متر مربع با ۲ طبقه منفی با کاربری پارکینگ و انباری، یک طبقه همکف تجاری و ۴ طبقه مسکونی طراحی خواهد شد. ثبت نام به صورت هر امتیاز، ۳۰ متر از قدرالسهم زمین انجام می گیرد که برآورد می گردد پس از اخذ جواز به هر سهم حدود ۶۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۲۰ متر مربع تراکم تجاری تعلق می گیرد.

 

پیش بینی مدت ساخت و تکمیل پروژه ۱۸ ماه می باشد. در این پروژه مسکونی مطابق رویه تعاونی، به اضافه واریزی اعضا صرفا امتیاز در اولویت انتخاب واحد تعلق می گیرد و در پایان پروژه انتخاب واحد بر اساس امتیازبندی و تیپ واحدها صورت می پذیرد.

 

پرداخت مبلغ ۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان چک به تاریخ روز در زمان ثبت نام به همراه ۲ فقره چک به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسیدهای ۹۸/۱۲/۲۰ و ۹۹/۰۲/۱۰ و دو فقره چک به مبلغ هر یک ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسیدهای ۹۹/۰۳/۱۰ و ۹۹/۰۴/۱۰ به صورت علی الحساب.

 

قیمت واگذاری واحدهای پروژه به اعضا بر اساس قیمت تمام شده پروژه با احتساب مبلغ بالاسری خدمات ارائه شده شرکت تعاونی و با لحاظ ضریب مرغوبیت هر واحد خواهد بود. بر همین مبنا پیش بینی هزینه تمام شده برای هر متر مربع بنای مفید مسکونی با توجه به تامین بخشی از هزینه ها از محل قدرالسهم تجاری به طور میانگین مبلغ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

 

لازم به ذکر است بخشی از هزینه ها از محل واگذاری قدرالسهم تجاری تامین می گردد. مبالغ حاصل از فروش بخش تجاری در جهت پیشبرد ساخت و کاهش بهای تمام شده پروژه هزینه می گردد.

 

نظر به اینکه در جریان فرآیند اصلاح پروانه ساختمانی پروژه ممکن است ضوابط فنی و یا مقررات شهرداری تغییراتی را در نقشه ها ایجاب نماید، امکان تغییر برخی مشخصات اعلامی پروژه مفروض می باشد. تعاونی بابت این پروژه ۳۲ امتیاز واگذار نموده است.

 

پروژه مسکونی تجاری البرز اجرا توسط تعاونی ابنیه همت

در مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۹۹-۱۰۵۳۹خرید یک قطعه زمین جدید با کاربری مسکونی-تجاری واقع در زمین پلاک ثبتی ۶۲۱۶ فرعی از یک اصلی قطعه سوم به نشانی منطقه ۲۲ تهران، بلوار کوهک، جنب شهرداری ناحیه دو را اعلام نمود.

 

طبق پروانه ساختمانی ملک، ساختمان دارای ۱۲ طبقه در زمینی به مساحت ۱۷٫۳ مترمربع مشتمل بر ۴ طبقه منفی با کاربری پارکینگ و انباری، یک طبقه همکف تجاری و ۷ طبقه مسکونی طراحی شده است.

 

ثبت نام از اعضا به صورت امتیاز پروژه می باشدکه هر امتیاز دارای حدود ۵۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۷ متر مربع تراکم تجاری است. پیش بینی مدت ساخت و تکمیل پروژه ۳۲ ماه می باشد.

 

در این پروژه مسکونی مطابق رویه تعاونی، به اضافه واریزی اعضا صرفا امتیاز در اولویت انتخاب واحد تعلق می گیرد و در پایان پروژه انتخاب واحد بر اساس امتیازبندی و تیپ واحدها صورت می پذیرد.

 

پرداخت مبلغ ۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت یک فقره چک بانکی به شماره حساب ۴۹۶۹۶۹۴۹۲۵ بانک ملت در وجه تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در زمان ثبت نام، به همراه یک فقره چک به مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان با سررسید ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ و یک فقره چک به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسید ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ به صورت علی الحساب.

 

لازم به ذکر است قیمت واگذاری واحدهای پروژه به اعضا بر اساس قیمت تمام شده پروژه با احتساب مبلغ بالاسری خدمات ارائه شده و با لحاظ ضریب مرغوبیت هر واحد خواهد بود. همچنین بخشی از هزینه ها از محل واگذاری قدرالسهم تجاری تامین می گردد. مبالغ حاصل از فروش بخش تجاری در جهت پیشبرد ساخت و کاهش بهای تمام شده پروژه هزینه می گردد. نظر به اینکه در جریان فرآیند اصلاح پروانه ساختمانی پروژه ممکن است ضوابط فنی و یا مقررات شهرداری تغییراتی را در نقشه ها ایجاب نماید، امکان تغییر برخی مشخصات اعلامی پروژه مفروض می باشد.

 

از دیگر پروژه ها می‌توان به پروژه‌های مسکونی نیکان، هما پارسه، پروژه نیروی زمینی ارتش، برج لوکس تجاری اداری لکسون و … اشاره نمود.

 

 

پیش فروش، سرمایه گذاری و خرید املاک در منطقه 22 با مشاورین مسکن رسام

ما به عنوان مشاور املاک منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر ، دیر سالی است افتخار خدمت به عزیزانمان در منطقه ۲۲ توشه راهمان گردیده است و توانسته ایم با فراهم نمودن کادری مجرب، مشاورانی تحصیلکرده و مکانی آرام در خدمت شهروندان و هموطنان فهیم و دوست داشتنیمان باشیم.

به خود می بالیم با ارائه خدمات متنوع توانسته ایم نامی شایسته در امور املاک منطقه کسب نمائیم و این چیزی نیست جز لطف حضرت حق و بزرگواری مشتریان که همه امید ما هستند.باشد تا لایق این اعتماد باشیم .

مشاورین مسکن رسام با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه املاک، با کادری مجرب، جوان و تحصیلکرده آماده ارائه مشاوره رایگان جهت پیش خرید، سرمایه گذاری و خرید املاک با کاربری مسکونی، تجاری و اداری در منطقه 22 تهران می باشد.

 

فعالیت های مسکن رسام در منطقه 22

خرید و فروش: ما با افتخار حاصل تجربه و داشته هایمان را برای خرید و فروش املاک به شما هدیه می دهیم. بهترین املاک تجاری، اداری و مسکونی را با بهترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان برای شما فراهم خواهیم نمود. آغاز دوستی هایمان با شما از خرید و فروش شروع خواهد شد ولی پایانی برای آن متصور نیستیم. ما را از سلیقه خود مطلع سازید تا همراه رویاهایتان باشیم.

 

پیش فروش و امتیاز: ارتباط مستمر با دفاتر و هیات مدیره تعاونی های مسکن موجود در منطقه 22 و امین قرار گرفتن در کارهای اجرایی باعث گردیده بتوانیم بهترین امتیازها و پیش فروش ها را در اختیار داشته باشیم و گلچینی از امتیاز ها و پیش فروش های موجود در منطقه را به شما عرضه نمائیم.

 

مشارکت در ساخت: همکاران ما در دفتر مهندسی پروژه ها، شهرداری، ثبت اسناد و … کابوس ساخت و ساز را برای شما مالکان محترم شیرین و رویایی خواهند نمود. ما را در کنار خود داشته باشید تا هنر ساخت و ساز را به شیرینی تجربه نمایید. مشارکت در ساخت ، مدیریت پیمان، تامین مصالح و کلیه مراحل اجرا با نمونه های متعدد کاری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه پیش فروش یا پیش خرید اپارتمان در منطقه 22 و یا سرمایه گذاری و خرید در بخش مسکن و املاک منطقه 22 به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

تماس با ما: 44761512-021      09203107959     09121372901     09120209235 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو