دانلود بازی CARRION The Greatest Time Of Year برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی CARRION The Greatest Time Of Year برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

164

1400/5/14

00:00


CARRION یک بازی ترسناک روان شناختی است که به‌صورت معکوس دنبال می‌شود. نقش شما در این بازی یک موجود بی نظیر با منشایی ناشناخته است و قصد انجام یک سری ماموریت‌های خاص را در جهان این بازی دارد. برای گسترش ترس و هراس در کل تاسیسات، این فرد باید به دنبال کسانی باشد که او را به زندان انداخته‌اند. شما رشد و تکامل پیدا خواهید کرد و می‌توانید با نابودی زندان های موجود و به دست آوردن توانایی بیشتر، ویرانی بیشتری را در این جهان ایجاد کنید. شما در مسیر عذاب هستید و این روند هرچه بیشتر قرار است که شدت پیدا کند. موسیقی و صحنه‌های گرافیکی بازی عالی است و ترس را در بطن وجود شما ایجاد خواهد کرد. کات سین‌ها نیز ترس و دلهره زیادی در شما ایجاد می‌کند. زندانی را می‌بینیم که خشونت در آن بیداد می‌کند و شما نیز کم کم به داخل آن کشیده خواهید شد. هیچ چیز بویی از آرامش ندارد و بالاخره این ترس و وحشت به سراغ شما نیز خواهد آمد.

CARRION v1.0.5 PC-GOG

CARRION The Greatest Time Of Year PC-DINOByTES

دانلود-بازی-CARRION

در بازی CARRION ترس و وحشتی را می‌بینیم که در دل شخصیت اصلی بازی به وجود آمده است و تجربه‌ای جدید و نوین برای شما خواهد بود. بازی دو بعدی است و به‌صورت اسکرولی دنبال خواهد شد. دنبال کردن چنین تجربه‌ای متفاوت است و این‌بار به جای فرار از ترس، خودتان باید عاملی برای این ترس باشید. شما از دشمنان خود می‌تاونید تغذیه کرده و آن‌ها را کنترل کنید. این کنترل به صورتی است که بدن شان را به حرکت درآورده و می‌توانید با تفنگ‌شان به سمت خودی نشانه روید. خلاقیت در بازی به‌خوبی صورت گرفته است و هیچگاه از تجربه‌ی آن خسته نخواهید شد. باید مدام تغذیه‌ی خود را ادامه داده و جثه‌ی خود را بزرگ‌تر کنید. می‌توانید از المان‌های دیگر هم استفاده کرده و ضربه‌ی بیشتر به دشمن وارد کنید. با بزرگ‌شدن، شانس ضربه خوردن شما نیز بیشتر می‌شود و بنابراین یک حالت تعادل می‌تواند بسیار مناسب باشد. از شاخک‌های خود استفاده کرده و تمام تلاش خود را برای نابودی دشمنان استفاده کنید.

info

CARRION is a reverse horror game in which you assume the role of an amorphous creature of unknown origin. Stalk and consume those that imprisoned you to spread fear and panic throughout the facility. Grow and evolve as you tear down this prison and acquire more and more devastating abilities on the path to retribution.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1

Processor: 2 core processor

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: compatible with OpenGL 3.0

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو