دانلود بازی Here Comes Niko برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Here Comes Niko برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

65

1400/5/14

01:57


بازی Here Comes Niko در ابتدا شما را با شرکت Tadpole آشنا می‌کند که به دنبال کارمندی برای انجام کارهای مختلف است. شما می‌توانید همکاری حرفه‌ای آن‌ها شده و ماموریت اصلی خود را شروع کنید. نیکو به عنوان شخصیت اصلی این ماجرا، قرار است که تجربه‌های پلتفرمینگ جذاب و سه بعدی را تجربه کرده و به سفری بزرگ عازم شود. این سفر در جزایر دیدنی شکل خواهد گرفت که با دوستان جدید خود تجربه خواهید کرد. باید ماهی گیری کرده، معماها را حل کنید و سپس آرام‌ترین ماجراجویی زندگی خود را داشته باشید. جالب است بدانید که رئیس شما یک قوباغه بوده و از شما برای شرکت درخواست کمک کرده است.

Here Comes Niko! PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Here-Comes-Niko

شما باید به جزایر مهم دیگر سفر کرده و با ملاقات اشخاص مختلف، خودتان را برای شرکت اثبات کنید. با مردم مهربانی روبرو خواهید شد که البته کمی عجیب و غریب رفتار می‌کنند. زندگی در این جزیره‌ها می‌تواند چالش خاصی برای شما داشته باشد. رئیس شما کراوات پوشیده و نوع خاصی از قورباغه است. شما باید یاد بگیرید که یک دوست حرفه‌ای بوده و با موجودات زیادی که روبرو می‌شوید، آن‌ها را برای کمک به خود، همیشه همراه خود داشته باشید. تجارت بزرگی در جریان است و باید نگرانی‌های شرکت را به صورت کامل رفع کنید. این کار شما را در وضعیت بهتری قرار خواهد داد.

در این بازی می‌توانید به ۶ جزیره مختلف سفر کرده و سفر خود را از طریق سواحل پیگیری کنید. مسیرهای مختلفی در بازی Here Comes Niko وجود دارد که می‌توانید به کوهستان‌های دلپذیر در کنار استخری عمومی اشاره کنیم که از انجام معماهای پلتفرمینگ در آن لذت خواهید برد. اگر خوش شانس باشید، سکه‌هایی را در بازی دریافت خواهید کرد که برای سرمایه گذاری در راه شرکت بسیار عالی خواهد بود.

info

In Here Comes Niko!, the cozy 3D platformer for tired people, you’ll play as Niko traveling across scenic islands. Make new friends, catch fish, solve puzzles, snag bugs, and more! With Here Comes Niko! you’re in for the most laid-back adventure of your life

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3

Processor: Athlon II X2 270 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 MB VRAM, Intel HD 5500 Graphics or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1280×720 Normal settings, 60+ FPS

سیستم پیشنهادی:

OS: WIndows 7 and above

Processor: Ryzen 3 1200 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB VRAM, RX 460/GTX 1050 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1920×1080 High settings, 144+ FPS

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Here Comes Niko-DARKSiDERS با لینک مستقیم

نظرات


تصویری


ویدئو