دانلود بازی Vomitoreum برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Vomitoreum برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

99

1400/5/14

01:57


بازی Vomitoreum یک محیط جهنمی و تاریک روبروی شما قرار می‌دهد و از بازی‌های بزرگی مثل متروید پرایم و دارک سولز الهام گرفته است. در این مترویدوانیای شوتر اول شخص، باید در دنیاهای به هم پیوسته حرکت کرده و کابوس واقعی را تجربه کنید. نقش شما نفیلم خواهد بود و باید با استفاده از یک سفینه که تازه ساخته شده است، بتوانید از این دنیای جهنمی نجات پیدا کنید. باید در مه به جستجوی خود ادامه داده و در زمین، به دنبال ابزارهایی باشید که به شما در سفر کمک خواهند کرد. هدف نهایی شما، دسترسی به شیاطینی است که سرزمین را به طور کامل نابود کرده‌اند و حال به دنبال شما هستند.

Vomitoreum PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Vomitoreum

شما باید در بازی Vomitoreum زندگی را به سرزمین بازگردانده و بتوانید راهی برای شکوفا کردن امید پیدا کنید. بازی از یک گرافیک هنری تشکیل یافته است و شیاطین در یک دنیای جهنمی به دنبال شمار شما هستند. حرکات در بازی پویا هستند و نبردهای رزمی و مینیمیالیستی هم این تجربه را کامل خواهند کرد. بازی تمرکز زیادی روی برخورد لحظه به لحظه دارد و دنیایی وسیع در برابر شما قرار خواهد گرفت. اسرار بازی در گوشه و کنار این سرزمین پنهان شده‌اند و این شما هستید که می‌توانید با شکست باس‌های بیشتر، تعداد بیشتری از آن‌ها را افشا کنید. شما باید چالش‌ها را پذیرفته و کم کم آن‌ها را شکست دهید.

بازی شباهت جالبی هم به نسخه‌های ابتدایی DOOM دارد و سیستم مبارزات و شخصیت منفی‌های طراحی شده آن، کاملا این موضوع را برای شما یادآور می‌شود. گرافیک بازی پیکسلی است و باید با عکس العمل سریع، بتوانید راه موفقیت و پیروزی را برای خود هموار کنید.

info

A dark and arid hellscape inspired by the likes of Metroid Prime and Dark Souls, Vomitoreum is an FPS Metroidvania set in an interconnected and nightmarish world.

Explore a land that has been plagued with an eldritch infection, a horrible fog that blankets the world and turns it’s denizens into wretched mutants. Delve deep into the ruins of this plagued world and find a cure for this horrid blight.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit

Processor: 2.4 GHz Dual-Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU – anything capable of running OpenGL 4.0 (eg. ATI Radeon HD 57xx or Nvidia GeForce 400 and higher)

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Vomitoreum-DARKZER0 با لینک مستقیم

نظرات


تصویری


ویدئو