دانلود بازی Big Farm Story برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Big Farm Story برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

121

1400/5/14

02:32


بازی Big Farm Story امکان دوری از شلوغی شهر را برای شما فراهم کرده و به یک مزرعه پویا و جالب دور از شهر خواهید رفت. پدر بزرگ شخصیت اصلی بازی، به طور مرموزی مزرعه قدیمی‌اش را به شما هدیه داده است و وقت آن رسیده است که آن را به شکوه قبلی‌اش بازگردانید. باید به کاشت مواد مختلف در مزارع پرداخته و با برداشت و مراقبت از آن‌ها، بتوانید اقتصاد مزرعه را نیز به خوبی برقرار کنید. حیوانات زیادی در مزرعه وجود دارند که وظیفه مراقبت کردن از آن‌ها هم به شما محول شده است. شما شانس این را خواهید داشت که مزرعه رویایی خود را ایجاد کرده و در روستای کوچک، آن را به سمبل قدرتمندی برای نمایش زیبایی‌های دهکده دربیاورید.

Big Farm Story PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Big-Farm-Story

در این بازی می‌توانید شخصیت‌های منحصربه‌فردی را ملاقات کرده و نکات جالبی از آن‌ها یاد بگیرید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند که جامعه خود را شکل داده و در کنار لذت بردن از آرامش طبیعت موجود، بتوانید روستای کوچک خودتان را به مکانی شاد همراه با رونق اقتصادی تبدیل کنید. دسترسی کامل همه بخش‌های مزرعه به شما داده می‌شود و می‌توانید از طریق دریافت بازخورد از بازدیدکنندگان، مزرعه خود را بهبود بخشید. این کار به شما کمک می‌کند که وضعیت وحشتناک مزرعه را بهبود بخشیده و پدر بزرگ خود را نیز خوشحال کنید.

در این بازی باید آستین‌ها را بالا زده و خودتان کنترل همه چیز را برعهده بگیرید. مهارت‌های کشاورزی خود را بهبود داده و مزرعه رویایی کودکانه خودتان را شکل دهید. مزرعه شما تقریبا متروکه بوده و در ابتدا بسیار ناامید کننده دیده می‌شود. اما شما می‌توانید این روند را کاملا تغییر داده و حسابی آن را رشد دهید. با این کار، هیچ اثری از ناامیدی در مزرعه دیده نخواهد شد.

info

Get away from the noise and bustle of city life and escape to a living and breathing farm of your very own! When your grandpa mysteriously gifts you his old farm, it’s your time to rebuild it to its former glory. Plant, harvest, and tend your fields, and take care of all your animals. This is your chance to build the farm of your dreams! Discover a small village surrounded by nature and peace. Meet new friends around each corner, learn more about their unique personalities and shape your own community.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3

Processor: Athlon II X2 270 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 MB VRAM, Intel HD 5500 Graphics or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1280×720 Normal settings, 60+ FPS

سیستم پیشنهادی:

OS: WIndows 7 and above

Processor: Ryzen 3 1200 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB VRAM, RX 460/GTX 1050 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1920×1080 High settings, 144+ FPS

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Big Farm Story-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو