دانلود مجموعه والپیپر میکس برای دسکتاپ – مرداد ۱۴۰۰

دانلود مجموعه والپیپر میکس برای دسکتاپ – مرداد ۱۴۰۰


منبع: دانلود ها

144

1400/5/14

12:03


مجموعه والپیپر میکس برای دسکتاپ (Mixed Desktop Wallpapers) – مرداد ماه ۱۴۰۰

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-میکس-مرداد-1400

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. کلکسیونی از والپیپرها می‌توانند تنوع بهتری داشته و شما را از تماشا کردن یک عکس ثابت یا مجموعه تصاویری با موضوع ثابت، نجات دهند. تصاویر جزئیات بالایی دارند و برای مانیتورهای بزرگ و کوچک مناسب خواهند بود. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

سری اول – ۹ مرداد ماه

این تصاویر زمینه شامل عکس‌های متنوعی از موضوعات متنوع است و می‌توانید از تصاویر فانتزی گرفته تا تصاویر مربوط به فیلم‌ها و بازی‌ها را در آن داشته باشید. با تصاویر متنوع، عکس‌های تکراری در دسکتاپ خود مشاهده نخواهید کرد و می‌توانید سرگرم شوید.

والپیپر-میکس-مرداد-1400

سری دوم – ۱۳ مرداد ماه

در این مجموعه می‌توانید عکس‌های نابی از انیمه‌ها مشاهده کرده و تنوع جالبی هم از تصاویر مربوط به طرح‌های هنری را مشاهده کنید. جزئیات در این تصاویر بالا بوده و به صورت کاملا فیت در والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ شما تنظیم خواهد شد. این تصاویر کاملا جدید هستند.

والپیپر-میکس

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود سری دوم (۱۳ مرداد ۱۴۰۰) – حجم ۷۸ مگابایت (جدید)

دانلود سری اول (۹ مرداد ۱۴۰۰) – حجم ۶۸ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو