Jodie Comer Killing Eve harassed234

مردی که تهدید کرده بود از فرانسه به بریتانیا سفر خواهد کرد تا «جودی کومر» ستاره «کشتن ایو» (Killing Eve) را به قتل برساند بازداشت شد. کومر اولین بار در ماه ژوئن پلیس را در جریان این تهدیدها قرار داده بود وقتی او و خانواده‌اش از مردی ناشناس پیام‌های تهدید‌آمیزی دریافت کرد. «دیلی میل» گزارش داده است که این مرد گفته به انگلستان خواهد آمد تا برای کومر «کشتار» به پا کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پلیس بریتانیا این اطلاعات را در اختیار مقامات فرانسوی قرار می‌دهد و نیروهای مسلح این کشور مردی ۴۴ ساله را دستگیر می‌کنند. دادستان لیل سه‌شنبه این هفته بازداشت و مصادره اموال این مرد را تأیید کرده است. مقامات فرانسه این تهدیدها را «امری بسیار مهم» خوانده و می‌گویند: «به دنبال درخواست رسمی مقامات بریتانیایی، مردی به علت ایجاد مزاحمت برای یک بازیگر انگلیسی بازداشت شده است.»

کومر به‌تازگی فیلمبرداری «آخرین دوئل» (The Last Duel) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «مت دیمون»، «بن افلک» و «آدام درایور» را به پایان رسانده و به زودی در فیلم «گای آزاد» (Free Guy) مقابل «رایان رینولدز» دیده خواهد شد.

کومر در این سریال نقش آدمکشی حرفه‌ای به نام «ویلانل» را بازی می‌کند که تحت تعقیب «ایو پولاستری» مأمور مخفی بریتانیایی با بازی «سندرا او» است. «فایونا شا» نیز نقش «کارولاین مارتنز» مدیر سازمان MI6 را بازی می‌کند. بهار گذشته گزارش شد که سریال «کشتن ایو» با فصل چهارم به پایان خواهد رسید اما شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا در حال توسعه‌ی چند اسپین‌آف احتمالی است.

 

مطالب پیشنهادی:

شخصیت های ترسناکی که الهام بخش قتل های واقعی شدند! + تصاویر

ییر پائولو پازولینی، فیلمسازی که به شکل دلخراشی به قتل رسید! + تصاویر