دانلود بازی Football Manager 2021 برای کامپیوتر – نسخه MKDEV

دانلود بازی Football Manager 2021 برای کامپیوتر – نسخه MKDEV


منبع: دانلود ها

149

1400/5/14

16:15


بازی Football Manager 2021 شما را با مدیریت یک باشگاه فوتبال آشنا خواهد کرد. می‌دانیم که سرمربی، قلب تپنده هر باشگاه ورزشی فوتبال است. در این بازی شما می‌توانید تجربه مدیریتی پویا را داشته باشید. این مدیریت کاملا واقعی شبیه سازی شده است و جزئیات بسیار نابی را در نسخه ۲۰۲۱ آن شاهد هستیم. تمرکز بازی روی مدیر باشگاه بوده و شما را با ابزارهایی که برای دستیابی به هدف نیاز دارید، آشنا خواهد کرد. می‌توانید به یک نخبه در مدیریت باشگاه تبدیل شده و استعدادیابی خوبی هم داشته باشید. بیش از ۵۰ کشور و ۲۵۰۰ باشگاه در هر سطح از هرم فوتبالی وجود دارد که شما در این بازی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

Football Manager 2021 v21.4.0 PC-MKDEV

دانلود-بازی-Football-Manager-2021

در این اثر رنگ‌ها و چالش‌های خاصی را تجربه کرده و با جاه طلبی خود، می‌توانید باشگاه را به سمت و سوی خاصی هدایت کنید. همه چیز در باشگاه سلسه مراتبی است و می‌توانید با عواقب کارهای خود روبرو شوید. قبل از اینکه به بازار نقل و انتقالات ورود کنید، باید نیروهای خود را ارزیابی کرده و قدرتشان را تست کنید. عمق بازی تیم خود را شناسایی کرده و یک ستاره در باشگاه خود پیدا کنید. با استراتژی‌های تاکتیکی، می‌توانید ترکیب بهتری را برای تیم ایجاد کرده و هر موقعیتی را در باشگاه خود ایجاد کنید. با این کار، شانس باشگاه شما برای موفقیت بیشتر خواهد شد.

بازی دارای المان‌هایی است که تاثیر متقابل کارهای‌تان را تحویل می‌دهد. به طور مثال، با ارتباط گیری بازیکنان و رسانه‌ها، شما می‌توانید هدفمند و واقع بینانه به سمت قهرمانی حرکت کنید. باید با استراتژی، مکالمات خود را تنظیم کرده و از درگیر شدن در جریانات رسانه‌ای غیر رسمی، خودداری کنید. این موارد روی باشگاه شما تاثیر گذاشته و بازی Football Manager 2021 روند خوب خودش را نخواهد داشت.

info

The manager is the beating heart of every football club. In Football Manager 2021, dynamic, true-to-life management experiences and next-level detail renews that focus on you, the manager, equipping you with all the tools you need to achieve elite status.

With more than 50 nations and 2,500 clubs at every level of the football pyramid to choose from, the possibilities are endless. It’s over to you, boss.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1), 8/8.1, 10 (Update 1903/May 2019 or later) – 64-bit

Processor: Intel Core 2 or AMD Athlon 64 – 1.8 GHz +

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. وارد پوشه Crack Only شده و محتوای درون آن را بر روی فولدر بازی خود یعنی پوشه “Football Manager 2021” کپی کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی fm26.exe می توانید اجرا کنید.

—————-

نکته اول) چنان چه در اجرای بازی مشکل داشتید، به پوشه “CrackTest Folders” مراجعه کنید. تعداد زیادی کرک برای CPUهای مختلف در این پوشه قرار دارد. نزدیک ترین پوشه به مدل CPU خود را انتخاب کنید، محتوای درون آن را کپی کرده و در پوشه اصلی بازی خود، جایگزین نمایید تا کرک جدید اعمال شود. درضمن، می توانید کرک سایر CPUها را هم امتحان کنید. مثلا مشکلی ندارد اگر کرک AMD Ryzen را بر روی Intel تست کنید.

نکته دوم) شاید گاهی اوقات مشکل از کرک بازی نباشد. به همین خاطر، لطفا فایل “fm26.exe” را به صورت تطابق با ویندوز 7 یا 8.1 اجرا کنید. برای این منظور به بخش Properties فایل fm26.exe رفته و در باکس Compatibility گزینه ویندوز 7 یا 8 را انتخاب نمایید.

نکته سوم) حتما فایل fm26.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا مشکلی در دسترسی ها نداشته باشید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Football Manager 2021 v21.4.0-MKDEV:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو