نحوه درست کردن ۴ رنگ طبیعی برای ابرو

نحوه درست کردن ۴ رنگ طبیعی برای ابرو


منبع: آرگا

90

1400/5/14

23:45


در این مطلب انواع رنگ طبیعی برای ابرو ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد همچنین نحوه تهیه و استفاده از این رنگ موها را در اختیارتان قرار خواهیم داد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

برخی از خانم ها تمایل دارند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود ابروهایشان را رنگ بزنند. برای رنگ کردن ابروها می توانید از انواع رنگ موهای طبیعی و شیمیایی استفاده کنید که رنگ طبیعی برای ابرو ها بر خلاف رنگ های شیمیایی دارای عوارضی خاصی نمی باشد و شما می توانید به کمک مواد طبیعی نظیر دارچین و قهوه و حنا و … ابروهایتان را رنگ بزنید.

انواع رنگ طبیعی برای ابرو ها

برای رنگ کردن ابرو ها ابتدا باید به رنگ موها و رنگ طبیعی ابروها و رنگ چشم ها توجه داشته باشید سپس از بین رنگ موهای متنوع رنگی مناسب را انتخاب نمایید که با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

رنگ کردن ابرو با دارچین

۱.رنگ زدن ابروها به کمک دارچین

دارچین از انواع مواد طبیعی می باشد که دارای رنگدهی بالایی است و برای رنگ کردن ابروها می توان از دارچین استفاده کرد که برای این منظور ابتدا باید مقداری دارچین را با آب مخطوط نمایید و به کمک برس مخصوص دارچین را روی ابروها قرار بدهید و اگر تمایل دارید رنگ ابروهایتان قهوه ای روشن شود می توانید از ترکیب دارچین و عسل برای رنگ کردن ابروها استفاده نمایید.

۲. رنگ کردن ابرو با دارچین و اکسیدان

برای روشن کردن ابروها می توانید مقداری از دارچین را درون ظرفی مناسب بریزید سپس اکسیدان را به آن بیفزایید و ترکیب بدست آمده را روی ابرو بزنید و بعد از رنگ گرفتن ابروها می توانید آن ها را بشویید.

رنگ طبیعی برای ابرو های زنانه و دخترانه

۳. رنگ کردن ابرو با حنا

از حنا برای رنگ کردن موها و رنگ کردن ابروها استفاده می شود. برای رنگ کردن ابرو ها به کمک حنا می توانید مقداری از حنا را با قهوه ترکیب نمایید سپس مخلوط مواد را روی ابروها قرار بدهید و بعد از اینکه رنگ ابروها تغییر کردن آن ها را بشویید.

رنگ طبیعی برای ابرو با حنا

۴. رنگ ابرو با دارچین و آبلیمو

با ترکیب کردن عسل و دارچین و آبلیمو می توانید رنگ موی طبیعی را بسازید که از آن به عنوان رنگ ابرو نیز می توان استفاده کرد.

مواد لازم

  • عسل : یک قاشق غذاخوری
  • دارچین : دو قاشق غذاخوری
  • مرطوب کننده : به مقدار لازم
  • آبلیموی تازه : چند قطره

مراحل تهیه رنگ ابرو

ابتدا عسل و دارچین و مرطوب کننده و آبلیمو را درون ظرفی مناسب بریزید و مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید سپس مخلوط مواد را روی ابروها بمالید و بعد از تغییر رنگ ابرو ها می توانید مخلوط رنگ موی طبیعی را از روی ابروها بشویید.

رنگ مو طبیعی برای ابرو با عسل و دارچین

نکات طلایی برای رنگ کردن ابروها به کمک مواد طبیعی

  1. توجه داشته باشید که رنگ ابرو را باید به گونه ای انتخاب نمایید که تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد شود.
  2.  در زمان رنگ کردن ابرو ها با مواد طبیعی برای اینکه پوست اطراف ابروها رنگ نگیرد باید مقداری وازلین را به اطراف آن ها بمالید سپس رنگ موی آماده شده را روی ابروها بزنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.
  3. رنگ موهای طبیعی دارای عوارض نمی باشند و علاوه بر این برخی از آن ها نیز باعث تقویت ابروها می شوند.

رنگ کردن ابرو به کمک مواد طبیعی

در این مطلب به معرفی انواع رنگ موی طبیعی برای ابروها پرداختیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و بتوانید به کمک رنگ موهای ذکر شده تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو